Çanakkale'de Nereleri Gezebiliriz?

Konu, 'Gezi, Tur ve Organizasyon Duyuruları' kısmında Yılmaz Adıgüzel tarafından paylaşıldı.

  1. Yılmaz Adıgüzel

    Yılmaz Adıgüzel Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2013
    Mesajlar:
    153
    Beğeniler:
    51
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Arkadaşlar merhaba,
    Başlıktanda anlaşıldığı üzere kurban bayramında 9 gün tatil olursa bu süreyi değerlendirmeyi istiyoruz ve bunun için çanakkaleyi gezmeyi düşündük.Aranızda mutlaka gidenler yada orayı iyi bilenler vardır.Bizim için gezilip görülmesi gereken yerleri bir zahmet söylerse bizi çok sevindirir.Bizim için bir liste yada rota yazabilirse memnun oluruz.O muhterem arkadaş lütfen ! fikrin bizim için önemli ! :)
     
  2. vahapaydin

    vahapaydin Kıdemli Üye

    Kayıt:
    18 Haziran 2013
    Mesajlar:
    243
    Beğeniler:
    175
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Vahap
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    Benim yaptığım gibi yapın;
    -2 gün Gökçeada'ya gidin. Madam'ın Yeri'nde dibek kahvesi için mutlaka, bir de ada merkezinde Efi Badem var, orada kurabiye, az ilerisinde solda iki kahvaltı salonu gibi olan yerde soldan ikincide kahvaltı edin. Mantı yapılan yer pek samimi gelmedi bana.
    -Geyikli'ye gidin, bir gün sürer yol, akşam vapuruyla bozcaadaya geçin iki gün de orada kalın.
     
    Yılmaz Adıgüzel bunu beğendi.
  3. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    1
    Beğeniler:
    885
    Çanakkale Şehitliklerini ziyaret edebilirsin.
     
  4. Sadi BENDEŞ

    Sadi BENDEŞ Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    19 Aralık 2009
    Mesajlar:
    715
    Beğeniler:
    603
    Şehir:
    Konya
    Seviye:
    18 Mart Bisiklet Grubu lideri Murat VAROL ile irtibat kurarsanız size yardımcı olur. Murat VAROL, Face'te kapalı grubunda yöneticisi olup ayrıca Varol Bisikletin de sahibi. İnternet üzerinden en azından dükkanının telefon numarasına ulaşarak irtibat kurabilirsiniz.
     
    Yılmaz Adıgüzel bunu beğendi.
  5. #5
    Yılmaz Adıgüzel

    Yılmaz Adıgüzel Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2013
    Mesajlar:
    153
    Beğeniler:
    51
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Tşkler vahap bunları not aldık :)

    Tşkler sağolun fikirleriniz için.Murat arol ile irtibat kurmaya çalışıcam sadi bey sağolun ilginiz için.
     
  6. aliaslan

    aliaslan Yeni Üye

    Kayıt:
    29 Haziran 2013
    Mesajlar:
    20
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    ankara
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    benim uzun zamanlarım geçti çanakkalede size tek tek yazarım gezilebilecek yerleri
    geliboluya mutlaka gidin hatta ilhan restorantta balık yiyin,abidelere mutlaka gitmelisiniz, bozca ada(gelibolu, abideler karşı tarafta eğer gökçe adaya gidecekseniz feribotada karşıdan bineceksiniz), gökçe ada, ayazma şelalesi(kesinlikle gidin biraz rampalı ama görecekleriniz çevirdiğiniz her pedalın hakkını verecektir).asos ta kesinlikle gidilmesi gereken bi yer fakata çok rampalı bilginiz olsun tepeye çıktığınızda sizi müthiş bi manzara bekleyecek.troya zaten eğer asos a giderseniz yol üstü geçerken uğrayın ama orda çok bi numara yok fazla yağmalanmış bir yer. sormak istediğiniz bişy olursa özelde yazın numaranızı gereken yardımları yaparım.

    bu arada bence adalarda fazla vakit geçimenize gerek yok yarım günde bozca adanın her tarafını bisikletle dolşabilirsiniz gökçe adayı tam tur yaparsanız çok vaktiniz alır ve görebileceğiniz fazla bişy olmaz adalarda 1 er gün geçirmeniz yeterli olacaktır.
     

İlginizi Çekebilir

4-1484682847522-1r309o1a9ao6r-630-354.jpg
BikeRadar, velodrom testiyle yol bisikleti üzerindeki farklı sürüş pozisyonlarının ne kadar hız ve süre kazandırdığını bulmaya çalışmış :) Link yazının sonunda olacak. Testin en isabetli verileri...
upload_2017-2-6_8-48-58.png
Bugüne kadar üzerinde hiç durmadığım bir konudan bahsedeceğim: Antrenman yoğunluğu dağılım modelleri (ingilizce kısaltması TID, yani Training Intensity Distribution). TID nedir, ne işe yarar...
upload_2017-2-1_9-14-6.png
Şöyle bir hizmet olsa, iyi olmaz mıydı? - Katılacağımız yarış parkurunun tüm detaylarını biliyoruz. Diyelim ki, organizasyon bu parkuru internet sitesinden paylaştı veya geçen yıl bu parkurda...