Bursa merkezden yaklaşık 10-15 km çok hafif eğim ile ççıkacaksınız eskişehir yönüne bu kısım düz olsada ne zaman geçsem ters rüzgar oluyor canınızı çok sıkacak
Sonra yaklaşık 5-7 km sağlam bir rampanız var bazı kısımları yüzde 10 eğim ki oldukça zorlayıcı.Sonra inegöle kadar tatlı bir inişiniz var rüzgar sert ve ters olmaz ise çok keyifli bir bölüm .
İnegölden yaklaşık 17 km çok hafif eğimli düz yol yapacaksınız sonra Mezitler
yaklaşık 15-20 km yüzde 3 ile başlayıp bazı noktalarında 10 luk rampalar sizi oldukça zorlayacak .Mezitlerden Bozüyük ilçesine kadar iniş sayılabilecek bir rotada keyifli bir yol alacaksınız.
Bozüyükten çıkışta yüzde 3-4 eğimli yaklaşık 7-10 km yol alacaksınız buradaki eğim insanı gıcık eder düz gibi gözükür ama oldukça zorlar hemen sonundaki 1.5 km lik Poyra rampası ise bu turda sizi en çok sinirlendirecek rampadır kısadır ama o kadar yoldan sonra hem eğimin yüksekliği hemde yolun önceki kısımlarının yorgunluğu çok söyletir
Poyra rampasından eskişehire kadar iniş ağırlıklı ufak tefek rampa sayılmayacak yükseltiler var ama rahatsız etmez.
Tur yaklaşık merkezden merkeze 170 km civarı ne tür bisiklet kullanıyorsunuz bilmiyorum ama MTB ve tur bisikleti ile ve tek başına gelecekseniz rüzgarı iyi hesaplayıp günü öyle belirlemenizde fayda var Bursa çıkışı ve inegöl ovasında ters rüzgaar girerseniz mezitler insanı oldukça hırpalar Poyrada ise bitersiniz.Rüzgarı arkanıza alacağınız bir gün belirleyin derim.
Yolda su noktası ve benzinlik oldukça fazla yanınızda çok şey taşımanıza gerek yok.Bozüyük ilçesine kadar oldukça yeşil ve keyifli manzara Bozüyükten sonra kıraç.Şimdiden hayırlı yolculuklar dilerim.
Not:Gidiş dönüş demişsiniz ama aynı gün hesaplıyorsanız bence hesabınızı yeniden göz geçirin.Eskişehirden bursaya tek başıma 4 saat 37 dakikada girmişliğim var ama aynı rotayı tersten bende hiç almadım.Aklımdaki denemelerden bir taneside odur fırsat buldugumda bende yapacagım.Gidiş süresi sizin performansınıza bağlı bu tip uzun turlarda kısa turlarda yaptıgınız ortalamaya göre hesap tutmaz rüzgar kişi sayısı performans durumu cok etkileyicidir.100 km den sonra pedal çevirmek başka bir dünyadır 150 den sonra katlar 200 de yıpranma başlar 250 den sonra yıpranma hat safhaya gelir 300 den sonra ise tarifsiz duyguları yaşıyorsunuz