Buda benim Sd-761im

Konu, 'Bisikletlerimizin Fotoğrafları' kısmında Samet SERTER tarafından paylaşıldı.

  1. Samet SERTER

    Samet SERTER Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    10 Kasım 2008
    Mesajlar:
    538
    Beğeniler:
    267
    Şehir:
    TEKİRDAĞ
    Seviye:
    Yeni almış olduğum sd-761 kavuştum.:winkenlux Bisikletin eski sahibi olan Burak abiyede (bryant91) çok teşşekür ederim.;) Benim için bisikleti makul bir fiyata çekip ve 1 hafta rezerve etti.Ve kargosu sorunsuz bir şekilde geldi.Ertesi gün direk Onur arkadaşımla değirmenaltına sürdük.:smile043: Ve beklediğimdende güzel çıktı.Şimdilik bu az foto çektik (fotoğraf makinasının hafıza kartını evde unutmamdan dolayı) :River-102 bu arada trek 4500 de Ozan (Ozan ULUTAŞ) arkadaşımın bisikleti daha fazla uzatmadan fotoğrafları koyuyorum.

    [​IMG][/URL][/IMG]

    [​IMG][/URL][/IMG]



    Daha çok fotoğraf koyucaz. Yeniden görüşmek üzere...
     
  2. Burak Özen

    Burak Özen Bisikletkolik

    Kayıt:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.490
    Beğeniler:
    621
    Şehir:
    İstanbul, Üsküdar
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    hayırlı olsun kardeşm. ilk günden hakkını vermeye başlamışsın maşallah.kazasın belasız sür inş. ve o reesimdeki kask senin değil sanırım, en yakın sürede kendine kask alırsın inş paran olunca.
    bir de vites ayarı yaptırsaydın önce ?
    hadi hyırlısı bakalım...
     
    Samet SERTER bunu beğendi.
  3. mösyöcaca

    mösyöcaca Üye

    Kayıt:
    20 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    90
    Beğeniler:
    46
    Şehir:
    İSTANBUL ÜMRANİYE
    Seviye:
    hoş olsun=)
     
    Samet SERTER bunu beğendi.
  4. #4
    Samet SERTER

    Samet SERTER Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    10 Kasım 2008
    Mesajlar:
    538
    Beğeniler:
    267
    Şehir:
    TEKİRDAĞ
    Seviye:
    Çok saol abi.Abi evet bugün bir kask edinicem.Vites ayarları bu gün sorun olmadı.Kullandım bugün onlarada bi el attırcam.Ama frenler cuuk die duruyo bugun taklalara gidiyordum.Onlarada bi el attıracam.
     
  5. #5
    Samet SERTER

    Samet SERTER Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    10 Kasım 2008
    Mesajlar:
    538
    Beğeniler:
    267
    Şehir:
    TEKİRDAĞ
    Seviye:
    Mösyöcaca teşşekürler daha iyileri sizin olsun.
     
  6. kasap ahmet

    kasap ahmet Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Aralık 2008
    Mesajlar:
    257
    Beğeniler:
    90
    Şehir:
    samsun
    Seviye:
    hayırlı olsun.kazasız sürüşler dilerim.
     
    Samet SERTER bunu beğendi.
  7. #7
    Samet SERTER

    Samet SERTER Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    10 Kasım 2008
    Mesajlar:
    538
    Beğeniler:
    267
    Şehir:
    TEKİRDAĞ
    Seviye:
    Teşekkürler Ahmet abi saolasın.
     
    Efrahim ÖZCAN bunu beğendi.
  8. herbil

    herbil Kıdemli Üye

    Kayıt:
    14 Nisan 2009
    Mesajlar:
    382
    Beğeniler:
    394
    Şehir:
    Adana
    Seviye:
    hayırlı olsun, kazasız sürüşler, TREK den aşağı kalır yanı da yok sedona nın !
     
    Efrahim ÖZCAN ve Samet SERTER bunu beğendi.
  9. #9
    Samet SERTER

    Samet SERTER Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    10 Kasım 2008
    Mesajlar:
    538
    Beğeniler:
    267
    Şehir:
    TEKİRDAĞ
    Seviye:
    Çok teşşekürler.Trek bi başka ama ben bisikletimi seviyorum.
     
  10. Anıl MÜLK

    Anıl MÜLK Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Kasım 2008
    Mesajlar:
    187
    Beğeniler:
    187
    Şehir:
    Bursa-Yıldırım<>İstanbul-Altunizade
    Seviye:
    HAYIRLI OLSUN kardeşim.Çok hoşuma giden bi kadrosu var 761'in kazasız belasız pedallaman dileğiyle... :)
     
    Furkan Gür ve Samet SERTER bunu beğendi.
  11. #11
    Samet SERTER

    Samet SERTER Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    10 Kasım 2008
    Mesajlar:
    538
    Beğeniler:
    267
    Şehir:
    TEKİRDAĞ
    Seviye:
    Çok teşşekür ederim.İyi dileklerin içinde saol.
     
  12. ali sar

    ali sar Üye

    Kayıt:
    24 Mart 2009
    Mesajlar:
    52
    Beğeniler:
    18
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    hayırlı olsun dostum. aman dıkkat et caldırmada. bugun adanada bı tane calınmıs arkadasın
     
  13. #13
    Samet SERTER

    Samet SERTER Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    10 Kasım 2008
    Mesajlar:
    538
    Beğeniler:
    267
    Şehir:
    TEKİRDAĞ
    Seviye:
    Çok teşşekür ederim.Ben odama koyuyorum geceleri çalma gibi bi lüx leri yok.
     
  14. Sedona_Royal

    Sedona_Royal Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    180
    Beğeniler:
    142
    Şehir:
    İstanbul-Beylikdüzü
    Seviye:
    Muhteşem görüntüler ;) Güle güle kullanın süper bir tercih yapmışsın. Kazasız sürüşler.
     
    Samet SERTER bunu beğendi.
  15. ozan ulutaş

    ozan ulutaş Aktif Üye

    Kayıt:
    6 Nisan 2009
    Mesajlar:
    104
    Beğeniler:
    28
    Şehir:
    İzmir/Tekirdağ
    Seviye:
    Hemen koymuşsun resimleri ne güzel:D
    Yeniden hayırlı olsun şahane bisiklet.
     
  16. #16
    Samet SERTER

    Samet SERTER Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    10 Kasım 2008
    Mesajlar:
    538
    Beğeniler:
    267
    Şehir:
    TEKİRDAĞ
    Seviye:
    Teşşekkür ederim.Bana yeteceğini düşünüyorum.
     
  17. #17
    Samet SERTER

    Samet SERTER Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    10 Kasım 2008
    Mesajlar:
    538
    Beğeniler:
    267
    Şehir:
    TEKİRDAĞ
    Seviye:
    Sıcak sıcak hemen koydum.Ozan iyi dileklerin için teşşekkürler seninkide çok güzel.
     
  18. Selim Leylak

    Selim Leylak Bisikletkolik

    Kayıt:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.208
    Beğeniler:
    686
    Şehir:
    İstanbul - www.aypg.org
    Seviye:
    Bisikletin gayet güzel kardeşim güle güle kullan kazasız belasız inş.Yanındaki bisiklet sönük kalmış nedense sedona farkı;)
     
    Samet SERTER bunu beğendi.
  19. #19
    Samet SERTER

    Samet SERTER Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    10 Kasım 2008
    Mesajlar:
    538
    Beğeniler:
    267
    Şehir:
    TEKİRDAĞ
    Seviye:
    Teşşekkürler abi.İyi dileklerin içinde teşşekür ederim.Yok sen o treğin öle olduğuna bakma!
     
    Selim Leylak bunu beğendi.
  20. ali alper uyar

    ali alper uyar Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    4 Nisan 2009
    Mesajlar:
    485
    Beğeniler:
    769
    Şehir:
    Edirne
    Seviye:
    hadi bakalim hayirli olsun okadar istiodun tdag a donunce pedallariz beraber