Bu bisikleti alıcam iyimi ? Bakarsanız

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında Yusuf Meric tarafından paylaşıldı.

  1. Yusuf Meric

    Yusuf Meric Yeni Üye

    Kayıt:
    8 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    11
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    550 tl ye kadar bütçe var

    şehirde sürücem genelde hobi ve uzun km yapmak ıcın ve kardiyo olarak kullanıcam kioo vermek gibi alüminyum varsa hafif olması iyi olur
     
  2. ProfessionaL

    ProfessionaL Onursal Üye

    Yaş:
    26
    Kayıt:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    2.118
    Beğeniler:
    612
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Hasan Kılınç
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    Hayır almayın bunu. Sadece önden amortisörü olan bisikletlere bakın tabi dağ bisikleti almayı düşünüyorsanız
     
  3. hsnbykkls

    hsnbykkls Dağda Asfaltta Karda Güneşte, 4 x Derrace

    Kayıt:
    10 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    660
    Beğeniler:
    558
    Şehir:
    Burdur
    Adı:
    Hasan Büyükkeleş
    Seviye:
    Kesinlikle katiliyorum. Tahminimce sehirde sureceksiniz. Cift amortisor yorar ve performans kaybina sebep olur ve bisiklet agirligina 2 kg civari ekler. bende tavsiye etmiyorum (Denemistim)
     
  4. #4
    Yusuf Meric

    Yusuf Meric Yeni Üye

    Kayıt:
    8 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    11
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    bisikleti hocam şehirde sürücem dağda felan değil ama dağ bisikleti iyi diyorlar önereceğiniz varmi alüminyum iyi diyorlar hi-ten su borusuna göre

    şehirde sürücem hocam önereceğiniz neler var
     
  5. #5
    Yusuf Meric

    Yusuf Meric Yeni Üye

    Kayıt:
    8 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    11
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    550 tl ye kadar bütçe var

    şehirde sürücem genelde hobi ve uzun km yapmak ıcın ve kardiyo olarak kullanıcam kioo vermek gibi alüminyum varsa hafif olması iyi olur
     
  6. hsnbykkls

    hsnbykkls Dağda Asfaltta Karda Güneşte, 4 x Derrace

    Kayıt:
    10 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    660
    Beğeniler:
    558
    Şehir:
    Burdur
    Adı:
    Hasan Büyükkeleş
    Seviye:
    Bana sordugunuz soruyu oteki hasan bey cevaplasin cehaletim acığa cikmasin :)
     
  7. Ali Ç.

    Ali Ç. Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    25 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    695
    Beğeniler:
    165
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Salcano city fun serisine bir bakın
     
  8. ProfessionaL

    ProfessionaL Onursal Üye

    Yaş:
    26
    Kayıt:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    2.118
    Beğeniler:
    612
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Hasan Kılınç
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    Salcano City Fun olabilir. Ayrıca araştırmanısı Şehir bisikletlerine ve 700 TL'ye kadar olan bisikletlere bakabilirsiniz. Çünkü alırken güzel indirim yapan yerler oluyor.
     
  9. #9
    Yusuf Meric

    Yusuf Meric Yeni Üye

    Kayıt:
    8 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    11
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    peki dediğinize bakacağım önereceğin bisiklet varmı alabileceğim ...
     

İlginizi Çekebilir

upload_2016-4-1_9-11-50.png
Guy Andrews ve Simon Doughty'nin kaleme aldığı The Cyclist's Training Manual kitabı, çalışıp kendini geliştirmek isteyen her tür bisikletçi için (yol, dağ, tt, cyclo-cross vb.) gerekli bilgiler...
upload_2017-1-31_11-39-59.png
Her bisikletçinin güçlü ve zayıf yanları var. Kesin olan şu ki, her yönden güçlü bir bisikletçi olamazsınız. Popüler bir örneği vereyim: Hem iyi bir sprinter hem de iyi bir TT yarışçısı...
1.png
Merhaba forumdaşlar :) Aslında başlığı "Drag nedir? Yenir mi?" yapmayı düşündüm ama bu bir Drag'a giriş konusu değil, Drag'ın ne olduğunu zaten bilenler için beyin yakan bilgiler içeren bir makale...