B'twin Triban Serisi Kullanıcıları Kulübü (3-5ler buraya)

YüzSürKoş

Forum Bağımlısı
Kayıt
24 Mayıs 2014
Başlık
22
Mesaj
2.265
Tepki
2.897
Merhaba arkadaşlar. Trıban serısının bu kadar kullanıcısı olduğunu farkettıkten sonra ve kendımde Trıban 3 aldıktan sonra böyle bir konunun forumumuzda olması gerektiğini düşündüm.Sanırsam hepinizin desteğiyle forumun en büyük yol bisikleti ailesi olacağız.Yol bisikletine geçtikten sonra hepimizin merak ettiği bazı şeyler var tabii ki .Bu konuda da gerek Tribanlarımıza yaptığımız yükseltmeleri gerekse de sorularımızı bu konudan sorabılırız.Kışın hangı çamurluk kulallanmam gerekıyor. En fazla kac mm lık lastık takılabılır gıbı. Şimdi bıraz bisikletimize yapmamız gereken bakımlar ıle alakalı buldugum vıdeoları paylasmayı ıstıyorum. Sonrasında ıse ornekleri.Trıbanları ve kendı Trıbanımı paylasmayı. Yol bisikletine gectık ama vucudumuzun bazı yerlerınde agrılar var.Ergonomık ayarlar ıcın Kose yazarımızın hazırladıgı bu konuyu ınceleyebılırız:

Yol Bisikleti Ergonomik Ayarlar (Kılavuz) - BisikletForum

Ayarları yapıcam ama ben vucut olculerımı bılmıyorum dıyorsak. Bır arkadasımızın yardımıyla bu programdakı olcumlerı yapıp rahata kavusabılırız:

Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.


Bisikletimizin rutın kontrol ve bakımı için forumuzdakı bu konuyu inceleyebiliriz:

Evde Amatörce Bisiklet Bakımı. - BisikletForum

Uygulamalı olarak bisikletimizin nasıl yıkayacagımızı oğrenmek için ıse bu videoyu ızleyebılırız:


Ayrıca yol bisikletimizle alakalı her türlü soru ve teknıkler için GCN her turlu sorumuzu karsılamakta:

Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.


Artık Trıban lara gelmemızın zamanı geldı tabiiki. Turunun en guzel orneklerı ıle sızlerı basbasa bırakıyorum :)

https://i.hizliresim.com/1ng0nb.jpg

https://i.hizliresim.com/MlPqZa.jpg

https://i.hizliresim.com/ynMrmy.jpg

https://i.hizliresim.com/QgZD7k.jpg

https://i.hizliresim.com/8EDOZd.jpg

https://i.hizliresim.com/2Q8LB0.jpg

https://i.hizliresim.com/Z17vl0.jpg

https://i.hizliresim.com/PEP8mv.jpg

https://i.hizliresim.com/Dk2Ek1.jpg

https://i.hizliresim.com/gL8PQR.jpg

https://i.hizliresim.com/lzjQVb.jpg

https://i.hizliresim.com/78gQmL.jpg

https://i.hizliresim.com/Dk2Gkm.jpg

https://i.hizliresim.com/aBarjg.jpg

Trıbanlara yapılabılıceklerı ayrıntılı olarak bu forumda ogrenebılırsınız :
Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.


Şimdide bisikletimizi nasıl kulllanabılırız. Bununla alakalı bır kac fotograf paylasıyım.Bildiğimiz gibi çoğu yol bisikletinde olmayan bagaj takma ozellıgı ve 700/28 e kadar lastık takılabılıyor :)

https://i.hizliresim.com/rdazRV.jpg

https://i.hizliresim.com/oza497.jpg

https://i.hizliresim.com/8E3RDk.jpg

İster metal istersek te plastık çamurluk takabılıyoruz

https://i.hizliresim.com/volWnp.jpg

https://i.hizliresim.com/rdazZz.jpg

Bu kadar guzelden sonra ılk paylasımı da ben yapıyım. Bısıkletımın ılk halı bu sekildeydi.

Şimdi ise rs10 jant setı takılı:

https://i.hizliresim.com/3R3GLj.jpg

https://i.hizliresim.com/kYadvv.jpg

https://i.hizliresim.com/b4a7Dn.jpg

https://i.hizliresim.com/G1gMzv.jpg

https://i.hizliresim.com/JEMb3q.jpg

https://i.hizliresim.com/02aJyD.jpg

https://i.hizliresim.com/zE1o4g.jpg

Jant setı degıstıkten sonra bayagı bır değişti

https://i.hizliresim.com/78p3Am.jpg

https://i.hizliresim.com/9p3Xqk.jpg

STRAVA KULLANAN TUM TRIBAN KULLANICILARINI DA BU KULUBE DAVET EDIYORUM:

Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.


TÜM TRİBAN KULLANICILARI FOTOGRAFLARINI VE GELISTIRMELERINI BURADA PAYLASABILIR. HERKESE KEYİFLİ GÜNLER DİLERİM :)
 

Samet Arslan

Forum Bağımlısı
Kayıt
16 Temmuz 2013
Başlık
5
Mesaj
722
Tepki
325
Yaş
27
Şehir
İstanbul / Çengelköy
Bisiklet
b'Twin
Merhaba,

Profil fotoğrafını değiştirmişsin tanıyamadım valla :D

Neyse, sabah sabah ilk gelen ben oldum sanırım. İstanbul/Çengelköy civarlarında geziniyorum genelde. Bu ara dizimdeki problem nedeniyle ara verdim (1 hafta kadar) ama neyse ki çok önemli bir problem değilmiş. Önemli aslında ama ameliyatlık değil en azından :) Haftasonu yeniden başlarım gibi geliyor bana. :)

Bu arada bisikletlere bayağı bir değişiklik uygulamışlar, gözüme çok farklı gelen tribanlar var yukarıdaki fotoğraflarda...
 
Tepkiler: YüzSürKoş

Samet Arslan

Forum Bağımlısı
Kayıt
16 Temmuz 2013
Başlık
5
Mesaj
722
Tepki
325
Yaş
27
Şehir
İstanbul / Çengelköy
Bisiklet
b'Twin
@ilbey666

Bana da öyle geldi. Değişimler daha güzel göstermiş bisikleti :)
Ama o kadar para harcamaya değecek bir kadro mu acaba bu tartışılır bence :)
 
Tepkiler: YüzSürKoş

YüzSürKoş

Forum Bağımlısı
Kayıt
24 Mayıs 2014
Başlık
22
Mesaj
2.265
Tepki
2.897
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #6
@Uğur Recep AKGÜL

Uğur abı resımler bizim evin 50 metre ilerisinde cekildi.Kimse Trıbanının resmını paylaşmamış oldu mu şimdi :D@Samet Arslan
Samet abı forumdakılerın coguna gore degmeyebılır.Ama Kadronuzu beğeniyorsanız.Neden olmasın... :)
 

Uğur Recep AKGÜL

Forum Bağımlısı
Kayıt
18 Temmuz 2011
Başlık
23
Mesaj
1.006
Tepki
598
Yaş
31
Şehir
Bursa
@Uğur Recep AKGÜL

Kadrodan ne bekledigine göre degişir sanırım. güzel olması mı? hafif olması mı yoksa acıları düzgün işlevsel olması mı? daha önce baska bir yol bisikleti kullanmadım mtbden triban 3 e geciş yaptım gayet rahat oldugunu düşünüyorum cok da agırlık takıntım yok para ile dogru orantılı oldugundan . gerekli genel degişimler yapılabilir.

benimkin de r501 jant var botrager race xlite lastik var bu sekilde aldım . acıkcası gidon bogaz sele borusu yada seleyi sırf hafif olsun diye deiştirecegimi düşünmüyorum . vites sistemide gayet yeterli belki ilerde farklı bir maşa alırım alırsam karbon olur diye düşünüyorum üst kalın alt ince inen masalar görsel olarak cvok hosuma gidiyor üzerindeki maşayı görüntü olarak cok begenmedim .
 
Tepkiler: İlbey Yağcı

Sinan Ş

Forum Bağımlısı
Kayıt
25 Mayıs 2014
Başlık
27
Mesaj
687
Tepki
478
Şehir
Çengelköy
Bisiklet
b'Twin
Ebubekir ne yaptın saçları askere mi gidiyosun kardeşim? :D

yaw sedona 345'in selesi ne kadar rahatmış,mafetti bunun selesi beni yaw :(

benim dizlerin niye arıza çıkardığı belli oldu,sadece 2 gün işe gittim geldim bu hafta,1000mt tırmanmışım,bu çengelin tepeleri beni mahvediyor yahu.

Ayrıca sedonayla rahat çıkıyordum yokuşları,bunun dişlileri küçük -oranları bilmiyorum-çok ağır geliyor napsamki,megarance mi ne bişey vardı büyük dişli takılıyodu fln?

https://i.hizliresim.com/Od5Wb0.jpg
 

YüzSürKoş

Forum Bağımlısı
Kayıt
24 Mayıs 2014
Başlık
22
Mesaj
2.265
Tepki
2.897
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #9
@Sinan Ş


Sinan abı sele 1 ay içinde yumuşar.Bisikleti aiailı 3 hafta oldu.Anca seleye uyum sağlayabıldım. :) Aynakolda bıldıgın gıbı en kucuk 30 ruble de ise 25 bu yuzden zorluyordur.Oranlar MTB ye gore farklı oldugu ıcın meyvesını ılerde alırsın abı.Hen yol dişli oranlarıyla kas kutlen daha cabuk artıcaktır :) Sonra rampaları bu arkadas gıbı cıkmaya baslarsın :)
Yav bırınızde foto paylaşmıyor oldu mu şimdi :D
 
Tepkiler: Ozicu ve mşehirli

Sinan Ş

Forum Bağımlısı
Kayıt
25 Mayıs 2014
Başlık
27
Mesaj
687
Tepki
478
Şehir
Çengelköy
Bisiklet
b'Twin
@ebubekir sözbir

gerçi daha ufak rampalarda ayakta rahat çıkabiliyorum, ama şimdi ilk günlerde zorlamak istemedim,kış geliyor zaten,kondisyon yalan olacak yağmur çamur olursa.

O zaman gelsin benden bi foto,şirkette öğle arasında tarabya sahilde temiz hava aldırdık yavruya

https://i.hizliresim.com/rdvbAN.jpg
 

BF Okuru

Daimi Üye
Kayıt
2 Şubat 2005
Başlık
0
Mesaj
231
Tepki
5
Ebubekir, teşekkür ederim önce böyle bir konu için gerçekten.

Ayrıca mesajla gönderdiğin yeni jantlarının fotoğraflarına bakamamıştım işyerinde, açılmamıştı. şimdi görüyorum da inanılmaz beğendim, harika!

buradan parça araması dahi yapabiliriz. şahane olur. ben mesela Ebubekir'in jantlarından almayı düşünüyorum. diğer arkadaşlar da hissetmiştir belki jant seti standartın altında biraz. sürekli akort, sürekli bi gevşeme jant tellerinde. alıştım artık ama 8 çizmek istemiyorum yolda.

Fotoğrafı da sonra ekleyeceğim, hatta bir dakika daha önce paylaştığımı buraya da koyayım.

http://img.tapatalk.com/d/14/08/10/ure6y3a8.jpg
 
Tepkiler: 1 kişi

Sinan Ş

Forum Bağımlısı
Kayıt
25 Mayıs 2014
Başlık
27
Mesaj
687
Tepki
478
Şehir
Çengelköy
Bisiklet
b'Twin
@dogukan demirbek;

bagaj ve ekipmanlar harika durmuş alette,kısa mesafede boşuna şehir/tur piskleti kullanmaya değmez yani :)
 
Tepkiler: m.klcts

Sinan Ş

Forum Bağımlısı
Kayıt
25 Mayıs 2014
Başlık
27
Mesaj
687
Tepki
478
Şehir
Çengelköy
Bisiklet
b'Twin
@dogukan demirbek

100-200 km

ist-tekirdağ mesela,çok mu oldu bilemedim :D
 

BF Okuru

Daimi Üye
Kayıt
2 Şubat 2005
Başlık
0
Mesaj
231
Tepki
5
@Sinan Ş

tam oldu bence, ama ebubekir'in ilk paylaştığı fotoğraflarda bi abi var, arkaya heybe filan koymuş benim gibi. ya da ben onun gibi. o bildiğin baya baya gezmiş. kaç 200 yapmış. yapılabilir aslında. ben 140 yapmıştım en son.
 
Tepkiler: 1 kişi

Cem Ç

Forum Bağımlısı
Kayıt
1 Kasım 2013
Başlık
113
Mesaj
2.209
Tepki
1.284
Şehir
istanbul
Bisiklet
Merida
ben de merida ride ve sıkulçır serisi kullanıcıları kulübümü açsam merida bölümünde hep mbciler var :D forumda da bir kaç kişide var sanırım :D
 
Tepkiler: mhmtergl

Samet Arslan

Forum Bağımlısı
Kayıt
16 Temmuz 2013
Başlık
5
Mesaj
722
Tepki
325
Yaş
27
Şehir
İstanbul / Çengelköy
Bisiklet
b'Twin
@ebubekir sözbir

Bu video nedir ya? Böyle yokuş mu çıkılır? Benim bu şekilde yokuş çıkmam 3-4 ay alır herhalde :)
 
Tepkiler: mhmtergl
Yukarı Alt