Btwin Triban kadrosu kırıldı, hani kırılmazdı?

0geday

Aktif Üye
Kayıt
29 Mart 2015
Mesaj
151
Tepki
136
Yaş
29
Şehir
İstanbul-Kâğıthane
İsim
Ögeday Bener
Bisiklet
b'Twin
23.08.2015 saat 14:30 da Triban 3 ile gecirmiş olduğum kazada kadrom kırıldı :(
Güvenlikten ödün vermediğim için bana birşey olmadı fakat kadroma üzüldüm :(
Aklıma bir soru düştü acaba garantiye girer mi :D
Nasıl olduğunu anlatmamışım seyir halinde gidiyordum malum yerler yaş :D 30 km flndı hızım öndeki kamyon durdu fakat pisiklet durmadı :D
 

Dosyalar

Scudo

Edip D.

HTFU!
Kayıt
12 Haziran 2011
Mesaj
3.705
Tepki
5.530
Şehir
Sarıyer, İstanbul
Başlangıç
2000—01
Bisiklet
Diğer
@0geday
Çok geçmiş olsun.. Size bir şey olmamış iyi ki... Islak zemin fena bir şey..

Ürün garantiye girmeyecektir ama yine de bir konuşabilirsiniz. Bazı firmalar kaza garantisi de sunuyor. Kaza sonucu böyle bir durum olursa belli seviyede indirim yapabiliyorlar.

Çok geçmiş olsun hakikaten.
 

nurimo

Daimi Üye
Kayıt
3 Haziran 2015
Mesaj
234
Tepki
442
Yaş
24
Çok geçmiş olsun cana geleceğine mala gelsin ama mal canın yongası decathlona bir gidin bence
 
  • Beğen
Tepkiler: 0geday

devilmycarlos

Forum Bağımlısı
Kayıt
30 Mart 2015
Mesaj
678
Tepki
318
Yaş
38
Şehir
istanbul
İsim
yavuz
Bisiklet
Carraro
Çok geçmiş olsun.Dün akşam bende düüştüm,yağmurda kenara celip beklemek lazım yerler kuruyana kadar :)
 
  • Beğen
Tepkiler: 0geday

ATALAY16

Forum Bağımlısı
Kayıt
18 Nisan 2015
Mesaj
1.417
Tepki
1.538
Yaş
30
Şehir
BURSA
İsim
Fatih Mehmet ATALAY
Bisiklet
Sedona
geçmiş olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: 0geday

K. Aydın

Daimi Üye
Kayıt
25 Mart 2014
Mesaj
207
Tepki
103
Şehir
Ankara
Bisiklet
Mosso
Geçmiş olsun, adamlar garanti verirken kazayı dikkate almıyor tabi. Size bir şey olmamış ya gerisi önemli değil bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0geday

Zekeriya Çab

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Haziran 2014
Mesaj
1.105
Tepki
1.676
Şehir
İstanbul
Bence değiştirmeli. Kaza yaparsın kadro kamyon altında kalır gayet Kullanıcı hatası olur ama senin kaynaktan kırılmış başka yerde çok anormal bir yamulma Kırılma yoksa decatlona git frenle Karışık kasisten hızlı geçtim sonuç bu oldu de.
Direk aliminyum borunun Kaynaksız düz olan bir bölümü kırılır anlarım çok zorlamadan olur ama kaynak kuruluyorsa zaten Yapısal hata vardır. Hatta ömür boyu garanti veren bir kurum nasıl Kırıldı diye bile soramaz. Direk değiştirmeli.
 

ercst0rm

Forum Demirbaşı
Kayıt
4 Ağustos 2015
Mesaj
589
Tepki
715
Şehir
İstanbul
İsim
Ercüment
Bisiklet
Specialized
Geçmis olsun kardesim allah korumus,
 
  • Beğen
Tepkiler: 0geday

BF Okuru

Üye
Kayıt
2 Şubat 2005
Mesaj
8
Tepki
0
Garantiye almazlarsa bizde heryerde paylasiriz bunu , hatta almam falan diyorlarsa sosyal medyada kotu reklaminizi yapacagim demen mantikli olur diye dusunuyorum .

Karbon maşalı model miydi?
 

Edip D.

HTFU!
Kayıt
12 Haziran 2011
Mesaj
3.705
Tepki
5.530
Şehir
Sarıyer, İstanbul
Başlangıç
2000—01
Bisiklet
Diğer
Düz yolda giderken, pedala basıldı diye kırılmış olsa garantiye direk girer ancak kaza nedeniyle olan hiçbir sorun garanti kapsamına alınmaz (garanti belgesinde aksi yazmıyorsa).

Sormaktan zarar gelmez tabi, bazı firmalar müşteri memnuniyeti açısından üreticiye sorunu iletirken kaza yapmış demiyor ama üretici firma, hatanın kaza sonucu olduğunu hemen anlayacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0geday

0geday

Aktif Üye
Kayıt
29 Mart 2015
Mesaj
151
Tepki
136
Yaş
29
Şehir
İstanbul-Kâğıthane
İsim
Ögeday Bener
Bisiklet
b'Twin
@Zekeriya Çab bir şansımı deniyicem yoksa argonlatıcam fixie yaparım olmadı ^^

@furkan.zaman evet karbon maşa ve soralı tribandı
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
2 Şubat 2005
Mesaj
8
Tepki
0
Sonsuza kadar garanti diyorlar ama kazaları garantiye almıyorlar. Durup dururken kırılan kadro görmedim ben hiç. Sonsuz kadro garantisi pazarlama amaçlı bence.
 

pilot

Forum Demirbaşı
Kayıt
28 Ocak 2014
Mesaj
441
Tepki
223
Şehir
bolu
İsim
mehmet coşkun uzak
Bisiklet
Focus
Geçmiş olsun.garantiye girecek tabiki. Duruduğü yerde kağıda da bişey olmaz. Ben ömür boyu garanti veriyorum. Bastır al kadronu.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0geday

BF Okuru

Üye
Kayıt
2 Şubat 2005
Mesaj
8
Tepki
0
Fakat bisikleti servise gönderdiğinde kazayı tam anlatsan, fotoğraf filan varsa onları gönderirsen daha hayırlı olur. Yoksa adam 10 sene kullanır, kadroyu kaza yaptım diye duvara fırlatır kırar. Yeni 0 kadro alır :D
 
Yukarı Alt