Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bisikletler için Elektrik Kiti - Bicycle Conversion Kit

Kayıt
10 Mayıs 2010
Mesaj
26
Tepki
21
Şehir
izmir
Bisiklet
Dahon
Merhaba Sevgili Bisikletseverler,

Bisiklet Dönüşüm Kitlerimiz nihayet stoklarımıza girmiştir. (link) adresimizden "BİSİKLET ELEKTRİK KİTLERİ" başlığı altında ürünlerimizi inceleyebilir, özellikleri hakkında bilgi edinebilirsiniz.

Benim sizlerle paylaşmak istediğim başka bir husus var:

1. Elektrikli Bisiklet adı altında ülkemize ithalatı yapılmış ve yapılan ürünlerin tamamı 250 Watt kapasitedir. Bu ürünlerde sıkça karşılaşılan kapasite ve/veya güç probleminin sebebi ise işte bu sihirli motor gücü açıklamasındadır. Çin kaynaklı bu üreticilerin iki farklı ölçümleme değeri bulunuyor. Bir tanesi; test platformunda ve 14A controller ünitesi ile yapılan çeşitli RPM lerde ölçümlenmiş değer. İkincisi ise yine aynı şekilde çeşitli RPM lerde elde edilmiş maximum değer. Eğer sahip olunan motor maximum gücü dikkate alınarak 250 watt etiketli ise sonuç tüketicinin güçten şikayetini ortaya koyacaktır. Oysa gerçek ölçüm değeri 250 Watt olan bir motorun maximum da ürettiği güç 390 - 400 watt arasındadır.

2. Bahsettiğim ithal edilmiş bu elektrikli bisikletlerin adının içinde "bisiklet" olması için konmuş küçük çaplı bir ayna bulunmaktadır. Aslında ihtiyaç duyulduğunda bisiklet olarak kullanılmak üzere bu aynadan yardım alınması, 1 Km bile yol yapılması antremanlı birisi için bile oldukça meşakkatlidir.

3. Bu tarz Elektrikli bisikletlerin aküleri "Lead Acid" yada "Kuru Tip" denilen akülerdir. Normal şartlarda Kesintisiz Güç Kaynaklarında yada küçük scooter larda kullanılan ve gücünü marş basmak gibi kısa frekanslarda maximum gücü üreten akülerdir. Birden fazla kere boşalıp sarj olma yetenekleri de o denli kısadır. Çünkü mantıken zaten az süreli kullanılıp alternatör tarafından hep üst seviyede gücü tutmak üzere dizayn edilmişlerdir.
Bu tarz bir akünün (yıpranma ömrü ile dogru orantılı olarak) %50 verimlikte çalışması halinde akünüzde %50 şarj görünmesine rağmen cihazınızı hareket ettiremeyecek kadar güç var demektir. Bu tarz hiçbir aküden şarj seviyesi full den geriye dogru giderken tam performans ile faydalanmanız mümkün değildir.

Yukarıda açıkladığım bu sebeblerden dolayı ;
a. Şehir ve Tur bisikletlerine, Dağ bisikletlerine, Katlanır bisikletere uyumlu 20" - 28" jant aralığında ve jant üzerine montajı yapılmış, akord edilmiş olarak motor kitini ithal ettik. Böylelikle bisikletinizin bütün özelliklerinden eksiksiz faydalanırken, ihtiyaç duyduğunuzda elektrik gücünden faydalanarak hedefinize ulaşmanız mümkün olabilecek. Üstelik montajınız max. 30 dakikada gerçekleşecek. Motorlarımızın test raporları iel kanıtlanmış Rated power değeri : 250 Watt. Maximum power değeri : 392.4 Watt dır.

b. Bisikletinizin vites fonksiyonları sayesinde dilediğiniz etabı yapmanız mümkündür. ister şehirde, ister bayırda, ister uzun yolda. Ancak dinlenmek istediğinizde, yazın terlemeden işinizde, ev - iş arası mesafeleri katederken size çok keyif verecektir.

c. Kitlerimizin kullandığı aküler Lithium dur. Maksata özel olarak Lithuim Manganez olarak dizayn edilmişlerdir. Min. 500 defa şarj olabilem yetenekleri vardır. Hafif ve şık biçimde bisiklet ergonomisine uygun dizayn edilmişlerdir. Özellikle matara tipi akü Türkiye'de ilktir. Lithium aküler "0" şarj seviyesine kadar devamlı maximum enerji üretirler. Dolayısı ile akünüzü yarı ömrü kaldı diye değiştirmeniz gerekmez.

Hepinize sevgi dolu, bol pedallı günler diliyorum.

Turgut Bozüyük
(link)
 
Scudo
Ben sabırsızlıkla bir tane bekliyorum. Bir bisiklete uygulamasını yapacağım.
 
turgut bey bu kiti alıp kendimiz rahatlıkla bisikletimize uygulayabiliyor muyuz, tam olarak anlamadım ben bu konuyu
 
  • Beğen
Tepkiler: Turgut.Bozüyük
@aaykun

Evet, daha evvel bir vesile ile ön tekerleğini söküp takmış birisi rahatlıkla bu işi başarabilir.. 30 dakikadan fazla sürmüyor montajı.

Kısaca:

1. Mevcut bisikletinizin ön tekerleğini çıkartıyorsunuz. Janttan dış ve iç lastiği alarak üzerinde motor takılmış ve balansı alınmış durumda size gelen janta aktarıyorsunuz.
2. Yeni elektrik motorlu jantınızı bisikletinize takıyorsunuz. ve diğer kısmı kablo bağlantılarını soketler aracılığı ile tamamlamaktan ibaret.
3. Bataryayı seçtiğiniz tipe göre Sele Borusuna, Matara yuvalarına, Arke sele yerine monte ediyorsunuz.

Turgut Bozüyük
 
Yokuşlarda performansı nedir? Mesela bisiklet 10 kg. sürücü 70 kg. ve bataryanın vs. 10 kg. olduğunu varsayarsak toplamda 90-100 kg. gibi ortalama bir ağırlıkla kaç derece bir yokuşu nasıl bir hızla çıkabilir ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Turgut.Bozüyük
@Berk Boran

Berk bey, İlginize teşekkür ederim.
Öncelikle şunu belirtmeliyim; 250 Watt gücündeki bir elektrik motoru 0,25 Kw enerji üretir. Bu size belirttiğiniz ağırlıklar ile 10 -11 derece eğimlerde yardımcı olabilir.

Püf noktası şurada : GreenLine Bike Kit tüm fonksiyonları ile elektrik motoru olmaksızın her şartta sizi taşıyacak bir bisiklete monte edilmektedir. Yani bisikletinizin bisiklet olma özelliğini ağırlık, denge vs gibi olumsuzluk faktörler açısından bozmamaktadır. Sadece size ihtiyaç duyduğunuz bir zamanda katkı sağlayacak bir üründür. Bunun anlamı ise dilediğiniz yokuşu pedalınız ile yorulmaksızın çevirebileceğiniz bir modda çıkabilmenizdir.
Oysa bu durum adına elektrikli bisiklet denilen 30 Kg ye yakın akü taşıyan ve pedalı göstermelik üzerine konulmuş (birçoğunda kullanıcısı tarafından çıkartılmış), aynası küçük piyasada gördüğünüz ürünlerde tam tersidir.

Umarım açıklamam yeterli olmuştur..

Turgut Bozüyük
533 280 4946
 
Önceleri sadece motosiklet tipindeki, bisiklet demeye üç ek şahit gerektirecek modelleri gördüğüm için burun kıvırıyordum ama giderek arttığını görmek sevindirici. Biz de bir kaç kişi (link) da hem kullanıcı bilincinin arttırılabilemsi hem de doğru bilgiyi sunmaya çalışıyoruz. Bu kitlerden kullanan ve yorumlarını yazmak isteyenleri sitemizde görmekten mutluluk duyarız.
 
Merhaba,
Benim birkac sorum olacak, lutfen bilgisizligimi mazur gorun.
Gecen gun hazir bir elektrikli bisiklet sordum. Markasi giant idi. Satici arkadas bana elektrik motorunun sadece takviye oldugunu, cevirdigimiz pedala destek oldusunu soyledi. Gidondan ayarlanan modlar sayesinde 5 kata kadar harcadigimiz kuvvete tork ekleyerek ozellikle yokuslari cok kolay cikilir bir hale getiriyormus. Ayrica motor kullanilmadiginda herhangi bir sarj opsiyonu yokmus, sadece sebekeden sarj ediliyormus.
Sonra biraz arastirinca buradada bahsedildigi gibi cesitli kitler oldugunu gordum. Yalniz bazilari pedaldan sarj oluyor, ayrica burada okuduguma gore bazilari motorsiklet gibi hic pedal cevirmeden de calisabiliyor. Acaba burada bahsedilen model hangisidir, gercekten cok kafam karisti.
Bende etrafim yokuslarla cevrili oldugu icin cok az kullanabildigim bir scott p6 var. Bunu elektrikli hale getirmek yenisini almaktan daha mantikli midir sizce? Herkese ilgisi icin tesekkur ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Turgut.Bozüyük
@masquerade

ELEKTRİK KİTLERİMİZ 20 JANT İLE 28 JANT ARASINDAKİ TÜM BİSİKLETLERE UYGULANABİLİR. TERCİH EDİLECEK AKÜ TİPİ İLE BİSİKLETİNİZİN KADRO YAPISINA UYGUN ESTETİĞİ ALDE ETMENİZ MÜMKÜN. GREENLINE MARKALI ELEKTRİK KİTLERİMİZ HEM PEDAL ASİSTANI İLE PEDAL ÇEVRİLDİĞİNDE DEVREYE GİREN ÖZELLİĞE, HEMDE SADECE BUTON SAYESINDE GÜÇ AKTARMAK ÜZERE TERCİH YAPABİLECEĞİNİZ ÖZELLİĞE SAHİPTİR.

DİĞER ELEKTRİKLİ BİSİKLETLER SADECE PEDAL ASİSTAN ÖZELLİĞİ İLE MOTOR GÜCÜNÜ KULLANIMINIZA SUNAR.

PEDAL ÇEVİRİRKEN YADA TEKERLEK DÖNERKEN ŞARJ OLABİLME DURUMU ÇOK MANTIKLI BİR DURUM DEĞİLDİR. ZİRA SAATTE 1,8Ah İLE ŞARJ OLABİLEN 7-10 AMPERLİK LITHIUM AKÜLERİN FULL ŞARJ İÇİN İHTİYAÇ DUYACAĞI SÜRE 5-7 SAAT ARASINDADIR. BU DURUMDA SAATTE 25 KM SABIT HIZ İLE BU KADAR BİR SÜRE PEDAL ÇEVİRMENİZ HALİNDE ANCAK AKÜNÜZÜ ŞARJ ETMENİZ MÜMKÜN GÖRÜNMEKTEDİR. OYSA TEMEL AMACI TREKKING YADA TOUR OLMAYAN BU KADRO YAPISINDAKİ BİSİKLETLER İLE BU MESAFELERİ YAPMANIZ HAYLİ GÜÇTÜR. KALDI Kİ BU PERFORMANSINIZ VAR İSE ELEKTRİKLİ BİSİKLETE İHTİYACINIZIN OLMADIĞINI DÜŞÜNMEK İCAP EDER.

PEDAL ASİSTANI İKİ TEMEL FONKSİYONA KATKI SAĞLAR :
1. BATARYANIN ŞARJINDAN DAHA UZUN SÜRE YARARLANMAK
2. BİSİKLETİNİZİN BİSİKLET ÖZELLİKLERİNİ KULLANARAK SPOR YAPMA İMKANININDAN SİZİ MAHRUM ETMEMEK. YANİ BİR YANDAN PEDAL ÇEVİRİP BİSİKLETİNİZE BİNERSİNİZ, BİR YANDAN DA FAZLA YORULMADAN 10 DERECEYE KADAR EĞİMLİ YOLDA YOKUŞ TIRMANABİLİRSİNİZ.

UMARIM AÇIKLAMALAR YETERİNCE TATMİNKAR OLMUŞTUR.

SEVGİLER, TURGUT BOZÜYÜK - TURAT MOTOR İÇ VE DIŞ TİC LTD ŞTİ.
 
  • Beğen
Tepkiler: masquerade
Hizli cevabiniz icin cok tesekkurler, oldukca bilgilendirici oldu. Biraz once bazi forumlarda artik elektrikli bisikletler icin A1 ehliyetinin gerektigini okudum. Kit ile elektrikli hale getirilmis bisiklet de bu duruma tabi midir? (plakasi olmayan bir araci ehliyetli hale getirebilmek de gercekten bize ozgu bir basaridir heralde)
 
  • Beğen
Tepkiler: Turgut.Bozüyük
@masquerade

ELEKTRİK KİTİ TAKILMIŞ BİR BİSİKLET İLE GÖRÜNTÜSÜ SCOOTER A BENZETİLEREK İMAL EDİLMİŞ BİR ÇİN ELEKTRİKLİ BİSİKLET AYNI ÜRÜNLER DEĞİLDİR.
BİRİNDE BİSİKLET OLARAK (TÜM VİTESLERİ, AKSESUARLARI İLE) KULLANIMIN DEVAMI DURUMU VARDIR. DİĞERİNDE İSE TEMEL FONKSİYON ELEKTİRKLİ KULLANIMA DAYALIDIR. BİRİNDE 20 KG VE ÜZERİNDE SADECE AKÜ VARDIR VE AĞIRLIĞI TOPLAMDA 70 KG CİVARINDA OLAN ÇELİK ŞASİ ÜZERİNE MONTE EDİLMİŞTİR. DİĞERİ KIT İLE SADECE 7-8 KG AĞIRLIK İLAVE EDİLMİŞ BİR BİSİKLETTİR. BİRİNDE PEDAL ÇEVİRMEK PROSEDÜR GEREĞİ GİBİ DÜŞÜNÜLEREK SON DERECE KULLANIMI ZOR BASİT BİR DİŞLİ DÜZENEK BULUNUR, DİĞERİNDE PEDAL GÜCÜ İLE HAREKET EDEBİLMEK TEMEL FONKSİYONDUR.

BİSİKLETE EHLİYET SORANA KADAR KIT İLAVE ETTİĞİNİZ BİSİKLETİNİZE EHLİYETSİZ BİNEBİLECEĞİNİZİ DÜŞÜNÜYORUM.
 
Merhaba Turgut bey;

Size özel olarak e-mail yolu ile ulaşmaya çalıştım ancak cevap alamadım, ben elektirkli bisiklet conversion kitlerinizden almayı düşünüyorum bir başka markanın aynı voltaj ve amperli bataryası ile uyumlu kullanabilirmiyim? (size attıgım e-mailde markasını belirtmiştim, halen ülkemizde satışta odugundan bir diger markanın ismini vermenin dogru oldugunu düşünmüyorum) voltaj ve amper: 36V10AH yani sormak istedigim kablo soketleri universalmidir?

Teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: Turgut.Bozüyük
Merhaba arkadaşlar. Bu kitlerden kullanan yok mu acaba? Kullanan varsa yorum yapabilir mi? Ben almayı düşünüyorum ama fiyatı çok yüksek. Bataryası kitten pahalı.
 
1- Kullanan arkadaşlar veya firma yetkilisi buraya birkaç uygulama resmi ve video ekleyebilirmi?

2- Bu sistemde pedal asistanı vs. birçok ekstra var. onlar olmadan sadece düğmeye basınca çalışsa. fren kolları değişmese. zaten sadece bayırda yardımı olsun yeter.

3- sadece göbeği değiştirsek orjinal jantımızı kullansak oluyormu?

4- Arka tekerleğe uygun olanı varmıdır?

5- Hidrolik disk frene uyumlumu?

bunları soruyorum çünkü bu tarz bir sistem düşünüyorum. ama deteylı bilgi ve görsel olmadan bu paraları vermek olmaz.

kısaca istediğim orjinal jantımı kullanmak sadece göbeği değiştimek. vitesin yanında bir gaz butonu. kontolcü sele altına fazla belli olmayan ve son olarak matara tipi batarya.

diğer fren tertibatı, pedal asistanı vs şeyleri istemiyorum. bu şekilde bir sistem oluyormu?
 
ben şöyle bir video buldum az çok fikir verebilir sanırım
 
2016 Model GreenLine E-Bike Kit lerimiz ve Samsung Cell Batarya çeşitlerimiz stoklarımıza girmiştir. Ürünlerimizi (link) adresimizde inceleyebilir, online olarak sipariş verebilirsiniz. GreenLine Elektrik kitlerinin montajı ve özelliklerinin tanıtımı ile alakalı bir videoyu aşağıdaki linkte paylaşıyoruz.

(link)
 

Dosyalar

  • Kitler.pdf
    2,4 MB · Okunma: 56
Geri