Turgut.Bozüyük
Üye
- Kayıt
- 10 Mayıs 2010
- Mesaj
- 26
- Tepki
- 21
- Şehir
- izmir
- Bisiklet
- Dahon
Merhaba Sevgili Bisikletseverler,
Bisiklet Dönüşüm Kitlerimiz nihayet stoklarımıza girmiştir. (link) adresimizden "BİSİKLET ELEKTRİK KİTLERİ" başlığı altında ürünlerimizi inceleyebilir, özellikleri hakkında bilgi edinebilirsiniz.
Benim sizlerle paylaşmak istediğim başka bir husus var:
1. Elektrikli Bisiklet adı altında ülkemize ithalatı yapılmış ve yapılan ürünlerin tamamı 250 Watt kapasitedir. Bu ürünlerde sıkça karşılaşılan kapasite ve/veya güç probleminin sebebi ise işte bu sihirli motor gücü açıklamasındadır. Çin kaynaklı bu üreticilerin iki farklı ölçümleme değeri bulunuyor. Bir tanesi; test platformunda ve 14A controller ünitesi ile yapılan çeşitli RPM lerde ölçümlenmiş değer. İkincisi ise yine aynı şekilde çeşitli RPM lerde elde edilmiş maximum değer. Eğer sahip olunan motor maximum gücü dikkate alınarak 250 watt etiketli ise sonuç tüketicinin güçten şikayetini ortaya koyacaktır. Oysa gerçek ölçüm değeri 250 Watt olan bir motorun maximum da ürettiği güç 390 - 400 watt arasındadır.
2. Bahsettiğim ithal edilmiş bu elektrikli bisikletlerin adının içinde "bisiklet" olması için konmuş küçük çaplı bir ayna bulunmaktadır. Aslında ihtiyaç duyulduğunda bisiklet olarak kullanılmak üzere bu aynadan yardım alınması, 1 Km bile yol yapılması antremanlı birisi için bile oldukça meşakkatlidir.
3. Bu tarz Elektrikli bisikletlerin aküleri "Lead Acid" yada "Kuru Tip" denilen akülerdir. Normal şartlarda Kesintisiz Güç Kaynaklarında yada küçük scooter larda kullanılan ve gücünü marş basmak gibi kısa frekanslarda maximum gücü üreten akülerdir. Birden fazla kere boşalıp sarj olma yetenekleri de o denli kısadır. Çünkü mantıken zaten az süreli kullanılıp alternatör tarafından hep üst seviyede gücü tutmak üzere dizayn edilmişlerdir.
Bu tarz bir akünün (yıpranma ömrü ile dogru orantılı olarak) %50 verimlikte çalışması halinde akünüzde %50 şarj görünmesine rağmen cihazınızı hareket ettiremeyecek kadar güç var demektir. Bu tarz hiçbir aküden şarj seviyesi full den geriye dogru giderken tam performans ile faydalanmanız mümkün değildir.
Yukarıda açıkladığım bu sebeblerden dolayı ;
a. Şehir ve Tur bisikletlerine, Dağ bisikletlerine, Katlanır bisikletere uyumlu 20" - 28" jant aralığında ve jant üzerine montajı yapılmış, akord edilmiş olarak motor kitini ithal ettik. Böylelikle bisikletinizin bütün özelliklerinden eksiksiz faydalanırken, ihtiyaç duyduğunuzda elektrik gücünden faydalanarak hedefinize ulaşmanız mümkün olabilecek. Üstelik montajınız max. 30 dakikada gerçekleşecek. Motorlarımızın test raporları iel kanıtlanmış Rated power değeri : 250 Watt. Maximum power değeri : 392.4 Watt dır.
b. Bisikletinizin vites fonksiyonları sayesinde dilediğiniz etabı yapmanız mümkündür. ister şehirde, ister bayırda, ister uzun yolda. Ancak dinlenmek istediğinizde, yazın terlemeden işinizde, ev - iş arası mesafeleri katederken size çok keyif verecektir.
c. Kitlerimizin kullandığı aküler Lithium dur. Maksata özel olarak Lithuim Manganez olarak dizayn edilmişlerdir. Min. 500 defa şarj olabilem yetenekleri vardır. Hafif ve şık biçimde bisiklet ergonomisine uygun dizayn edilmişlerdir. Özellikle matara tipi akü Türkiye'de ilktir. Lithium aküler "0" şarj seviyesine kadar devamlı maximum enerji üretirler. Dolayısı ile akünüzü yarı ömrü kaldı diye değiştirmeniz gerekmez.
Hepinize sevgi dolu, bol pedallı günler diliyorum.
Turgut Bozüyük
(link)
Bisiklet Dönüşüm Kitlerimiz nihayet stoklarımıza girmiştir. (link) adresimizden "BİSİKLET ELEKTRİK KİTLERİ" başlığı altında ürünlerimizi inceleyebilir, özellikleri hakkında bilgi edinebilirsiniz.
Benim sizlerle paylaşmak istediğim başka bir husus var:
1. Elektrikli Bisiklet adı altında ülkemize ithalatı yapılmış ve yapılan ürünlerin tamamı 250 Watt kapasitedir. Bu ürünlerde sıkça karşılaşılan kapasite ve/veya güç probleminin sebebi ise işte bu sihirli motor gücü açıklamasındadır. Çin kaynaklı bu üreticilerin iki farklı ölçümleme değeri bulunuyor. Bir tanesi; test platformunda ve 14A controller ünitesi ile yapılan çeşitli RPM lerde ölçümlenmiş değer. İkincisi ise yine aynı şekilde çeşitli RPM lerde elde edilmiş maximum değer. Eğer sahip olunan motor maximum gücü dikkate alınarak 250 watt etiketli ise sonuç tüketicinin güçten şikayetini ortaya koyacaktır. Oysa gerçek ölçüm değeri 250 Watt olan bir motorun maximum da ürettiği güç 390 - 400 watt arasındadır.
2. Bahsettiğim ithal edilmiş bu elektrikli bisikletlerin adının içinde "bisiklet" olması için konmuş küçük çaplı bir ayna bulunmaktadır. Aslında ihtiyaç duyulduğunda bisiklet olarak kullanılmak üzere bu aynadan yardım alınması, 1 Km bile yol yapılması antremanlı birisi için bile oldukça meşakkatlidir.
3. Bu tarz Elektrikli bisikletlerin aküleri "Lead Acid" yada "Kuru Tip" denilen akülerdir. Normal şartlarda Kesintisiz Güç Kaynaklarında yada küçük scooter larda kullanılan ve gücünü marş basmak gibi kısa frekanslarda maximum gücü üreten akülerdir. Birden fazla kere boşalıp sarj olma yetenekleri de o denli kısadır. Çünkü mantıken zaten az süreli kullanılıp alternatör tarafından hep üst seviyede gücü tutmak üzere dizayn edilmişlerdir.
Bu tarz bir akünün (yıpranma ömrü ile dogru orantılı olarak) %50 verimlikte çalışması halinde akünüzde %50 şarj görünmesine rağmen cihazınızı hareket ettiremeyecek kadar güç var demektir. Bu tarz hiçbir aküden şarj seviyesi full den geriye dogru giderken tam performans ile faydalanmanız mümkün değildir.
Yukarıda açıkladığım bu sebeblerden dolayı ;
a. Şehir ve Tur bisikletlerine, Dağ bisikletlerine, Katlanır bisikletere uyumlu 20" - 28" jant aralığında ve jant üzerine montajı yapılmış, akord edilmiş olarak motor kitini ithal ettik. Böylelikle bisikletinizin bütün özelliklerinden eksiksiz faydalanırken, ihtiyaç duyduğunuzda elektrik gücünden faydalanarak hedefinize ulaşmanız mümkün olabilecek. Üstelik montajınız max. 30 dakikada gerçekleşecek. Motorlarımızın test raporları iel kanıtlanmış Rated power değeri : 250 Watt. Maximum power değeri : 392.4 Watt dır.
b. Bisikletinizin vites fonksiyonları sayesinde dilediğiniz etabı yapmanız mümkündür. ister şehirde, ister bayırda, ister uzun yolda. Ancak dinlenmek istediğinizde, yazın terlemeden işinizde, ev - iş arası mesafeleri katederken size çok keyif verecektir.
c. Kitlerimizin kullandığı aküler Lithium dur. Maksata özel olarak Lithuim Manganez olarak dizayn edilmişlerdir. Min. 500 defa şarj olabilem yetenekleri vardır. Hafif ve şık biçimde bisiklet ergonomisine uygun dizayn edilmişlerdir. Özellikle matara tipi akü Türkiye'de ilktir. Lithium aküler "0" şarj seviyesine kadar devamlı maximum enerji üretirler. Dolayısı ile akünüzü yarı ömrü kaldı diye değiştirmeniz gerekmez.
Hepinize sevgi dolu, bol pedallı günler diliyorum.
Turgut Bozüyük
(link)