Selamlar
Çok yeniyim, hem forumda hem bisiklette. Bu yaz kendime bir Hussar aldım, biniyorum ve internetten, forumlardan, teknik bilgilerimi artırmaya çalışıyorum. Yazlıkta atıntı duran ama sapasağlam kalmış 11 yaşındaki Bisan Mountain Cat'i İstanbul'a getirdim. Onu da yedekte ama çalışır durumda tutmak, sağlam kalmış parçalarını saklayıp eklentilerle hayata döndürmek istiyorum, ama çok acemiyim yardımınıza başvuruyorum. 18 vites sistemini bozmadan Tourney aynakol ve ruble eklesem, çünkü arka ve ön vitesler de sağlam duruyor, pas yok. Bu şekilde vites ve fren kollarını da yenilemeden kullanmaya devam edebilirim. Yoksa 18 vites artık bitti, sen biraz daha masraf yapıp bütün sistemi 24'e çıkar, masrafına değsin mi dersiniz? Kadro eski, o kadroya fazla uğraşmaya değmez de diyebilirsiniz belki. Bu sorularıma tatminkar bir çözüm bulmaya çalışıyorum, ne dersiniz, ne yapmalı?
Çok yeniyim, hem forumda hem bisiklette. Bu yaz kendime bir Hussar aldım, biniyorum ve internetten, forumlardan, teknik bilgilerimi artırmaya çalışıyorum. Yazlıkta atıntı duran ama sapasağlam kalmış 11 yaşındaki Bisan Mountain Cat'i İstanbul'a getirdim. Onu da yedekte ama çalışır durumda tutmak, sağlam kalmış parçalarını saklayıp eklentilerle hayata döndürmek istiyorum, ama çok acemiyim yardımınıza başvuruyorum. 18 vites sistemini bozmadan Tourney aynakol ve ruble eklesem, çünkü arka ve ön vitesler de sağlam duruyor, pas yok. Bu şekilde vites ve fren kollarını da yenilemeden kullanmaya devam edebilirim. Yoksa 18 vites artık bitti, sen biraz daha masraf yapıp bütün sistemi 24'e çıkar, masrafına değsin mi dersiniz? Kadro eski, o kadroya fazla uğraşmaya değmez de diyebilirsiniz belki. Bu sorularıma tatminkar bir çözüm bulmaya çalışıyorum, ne dersiniz, ne yapmalı?