İkiPedalBirHeves
Üye
- Kayıt
- 22 Ağustos 2018
- Mesaj
- 15
- Tepki
- 85
- Yaş
- 40
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Burak A.
- Bisiklet
- b'Twin
Merhabalar;
Forumda yeniyim. Yaklaşık bir aydır kız arkadaşım ve ben bir hevesle bisiklete yıllar sonra geri dönüş yapmaya karar verdik. Ben başlangıç seviyesi için, biraz da satış sonrası servis ve garanti kolaylığını düşünerek bir Rockrider 520 alıyorum. Ona da bisiklet alacağız diye konuştuk. Sonra memleketindeki bisikleti çok sevdiğini, ona halasından kaldığını söyledi. Bisiklet Bisan-İhlas beyaz kadın dağ bisikleti. Bir arkadaşımın yardımıyla bisikleti İstanbul'a getirdik. Amacım iki hafta sonraki doğumgününde ona restore ederek hediye etmek. Yetiştirmek çok zor olacak sanırım. Son bir haftada onlarca video izleyerek ve bu muhteşem forumda dolaşarak aynakolun, rublenin ne olduğunu öğrendim. Anlayacağınız geçen hafta bisiklet=bisiklet durumundaydım. Şimdiyse parçalar yerine oturuyor yavaş yavaş diyebilirim.
Yeni bisiklet almaktan daha pahalıya patlayacağını tahmin ediyorum. Ama birkaç forumda kadronun iyi olduğunu okudum. Gerçekten de sağlam duruyor. Ve kız arkadaşım buna alışık ve bunu seviyor. Geri dönüşümü de çok seven ve değerli bulan bir insanım. Zor olacak. Pas içinde herşey. Seleyi fare yemiş.
Kurtarabilirsem Shimano olan ön ve arka aktarıcıları kurtarmak istiyorum. Aynakoldan emin değilim. Vidaları paslandığı için çarkları sökemiyorum. Geri kalan her şey yenilenecek gibi duruyor.
Bisikleti de bir (link) gördüğüm şekilde, Donut graffiti boyalarından tatlı bir (link) boyayacağım. Çünkü onun en sevdiği renk bu Mümkünse aksam olarak orijinaline yakın kalmak istiyorum. Marka model olarak değil de, 18 vitesse 18 vites, V-frense V-fren gibi. Aksam olarak deli gibi kaliteli şeylere ihtiyacım yok. Şehir içinde ve kısa mesafelerde kullanacak bisikleti (şimdilik). Fiyat/sağlamlık oranı en yüksek parçalardan birleştirmek istiyorum.
Bisikleti parça parça özenle söktüm. Frenler, gidon, sele, vites kolları vb. Balkonda küçük bir amatör atölyem oldu Çıkıp çıkıp birşeyler yapıp içeri giriyorum. Bu aşamadan sonra sıkça girdiğim foruma ben de katkıda bulunayım istedim. Belirli aşamalarla update edeceğim. Sorularım olursa da sizlerden cevap rica edeceğim.
Amacım bisikleti söküp boyadıktan ve kabaca birleştirdikten sonra, aldığım fren sistemini ve vites sistemini bir bisiklet ustası bulup taktırmak. İstanbul-Osmanbey'de oturuyorum. Ulaşabileceğim, bu işe gönüllü olabilecek bir usta varsa tanışmayı çok isterim. (Ücretsiz yapmaktan değil, gönülden yapmaktan bahsediyorum. Bu işin hakkı neyse seve seve vereceğim işin ustasına.)
Şu anda gidon, maşa, tekerlekler ve kadroyu ayırdım. Yalnız kadro üzerindeki aktarıcılar ve aynakol zincire bağlı şekilde kadronun içinden geçiyor. Bunları sökmek için çektirici ve zincir sökücüye ihtiyacım olduğunu akşam öğrendim Yarın sabah Decathlon'a giderek bunları da edineceğim. Gerçi aynakolumun hangi model olduğunu bilmiyorum. Ama bakalım, biraz deneme yanılma olacak gibi duruyor tüm süreç. Bu aşamaya kadar kolay geldim. Hatta "aa ne kolay evdeki aletlerle sökülebiliyor" dedim. Ama erken konuşmuşum
Şimdiye kadar kullandığım ve aldığım şeyler şu şekilde:
-Alyan takımı (Elde vardı)
-12/13, 14/15, 16/17 anahtar (Elde vardı)
-İngiliz anahtarı (Elde vardı)
-Kargaburun (Elde vardı)
-Pense (Elde vardı)
-Fort pense (Elde vardı)
-İnşaat eldiveni 5₺
-Boya sökücü 25₺
-WD-40 pas sökücü 25₺
-Spatula 5₺
-Boya fırçası 5₺
-Makine yağı 5₺
-Bulaşık teli 5₺
-Universal akrilik astar sprey 19₺
-2 adet MTN 94 montana colours sprey boya 50₺
-Sprey parlak vernik 19₺
Bundan sonra almam gerekenler ve her türlü önerilerinizi rica edeceğim malzemeler şu şekilde:
-Aynakol sökücü ve çektirici
-Zincir sökücü
-26" Jant & iç/dış lastik (eğer uygunsa yol lastiği düşünüyorum)
-6'lı ruble
-3'lü aynakol (bulabilirsem beyaz kapaklı)
-V-fren sistemi
-Fren kolu
-Vites kolu
-Pedal
-Sele borusu, sele mandalı, sele
-Zincir
-Park ayağı
-Ön arka ışık (bulabilirsem stoplu arka ışık)
-Vites teli ve muhafazası
-Elcik
-Furş takımı
-Ruble koruyucu
-Tüm alyan, vida, cıvata ve somunlar
Her türlü ilginiz, yönlendirmeniz ve yardımınız benim için çok büyük motivasyon olacaktır. Şimdiden çok teşekkür ederim.
Sevgiyle kalın...
Tekrar merhabalar;
Zinciri ve aynakolu sökerken oldukça zorlandım. Zincir çok paslı olduğu için çıkabilir bir pim bulmam oldukça uzun sürdü WD40 ile gevşetmeme rağmen.
Aynakolda ise ilk defa kadroyla çıkmak zorunda kaldım. aynakol sökme aparatı alarak aynakol tarafını söktüm. Ne var ki, sol pedalın yuvası, daha önce internette hiç görmediğim ve ilgili bir yazı bulamadığım şekilde, aynakol sökücüyle uyumlu değildi. Aşağıda fotoğrafı var. Kendi imkanlarımla bayağı bir uğraştıktan sonra pes ettim. Mahalledeki bir motorsiklet tamircisi abiye götürdüm. Büyük bir matkap kullanarak o da zorlanarak söktü. Yani bu aynakolla karşılaşırsanız tek çözüm edevat sahibi bir dükkana götürmek maalesef.
Kadro çıplak kaldığında boya sökme işlemine geçtim. Önce kadroyu bulaşık deterjanı ve süngerle iyice temizledim. Sonra hemen kuruttum ve tekrar tozunu aldım. Pass boya sökücü jel kullanarak mevcut boyayı sökme işlemine başladım. Burada dikkat edilmesi gereken iki nokta var. Birincisi boya sökücü oldukça yakıcı bir madde olduğu için kadronun tümüne aynı anda uygulamamak gerekiyor. Yani önce ön tarafına uygulayıp komple söktükten sonra, arka tarafına uygulayabilirsiniz. Çünkü spatula ve falçatayla boyayı kazırken illa ki kadroyu bir yerinden tutmanız ve güç uygulamanız gerekiyor. Bir diğer dikkat edilecek nokta ise boya sökücünün kendisi. Oldukça yakıcı bir madde. Kazınan boyaların bir milimlik bir tozu bile cildinize geldiğinde ufak bir yanma hissediyorsunuz. Bunun için kapalı kıyafetler ve burun maskesi ve sağlam bir (birkaç) inşaat eldiveniyle beraber çalışmak şart.
Bu işe girişeceklere ufak bir not: Internette izlediğim videolarda genellikle "arkadaşlar işte bu şekilde boya sökücü uyguluyoruz" sahnesinden direk "evet gördüğünüz gibi pırıl pırıl oldu" kısmına geçiliyor. Büyük yalan Saatlerce uğraşmak gerekiyor. Toplamda en az 8-9 saat uğraştım sırf boyayı kazımak için. Bu sabır ve emek gerektiren bir süreç. Bunu göze alın mutlaka. Boyanın kabasını söktükten sonra zımpara ile (uygulayacağınız yeri hafif ıslatarak) kadroyu iyice temizlemeniz önemli. Bu nispeten kolay bir süreç.
Bir diğer sıkıntılı nokta ise özellikle kaynak noktalarındaki boyaların ve pasın oldukça inatçı olması. Bu noktalara spatulayla veya falçatayla dalamıyorsunuz. Zımparaya ve diş fırçası da işe yaramıyor. Bir noktada boya ve pası tamamen çıkaramayacağımı anladım ama inat edim biraz daha araştırma yaptım. Evdeki matkabın ucuna takabileceğim bir pirinç fırça aldım. Bununla bağlantı noktalarını da elimden geldiğince temizlemeye çalıştım. Yine belirteyim ki, yeni başlayanlar için alete hakim olmak gerçekten zor. Alışmam 10 dakika kadar sürdü. Sürtme etkisiyle matkap kolayca kendini kadrodan fırlatıyor. Sabit tutmak oldukça zor. Eğer bulabilirseniz tüm bu işlemlerde bir mengene kullanmanızı tavsiye ederim. Ben kullanmadım.
Kadrodaki paslı noktaları (çok sayıda vardı) elimden gelen en iyi şekilde tamamen zımparaladım. Gönlüm rahat olana kadar. Yakınlarımdaki birçok demirci ve boyacıdan da yardım istememe rağmen hiçbiri yardım etmedi. Çünkü (bizim mahalledeki) demirciler çok önemli insanlar. Çok yüce kişilikler. Tok satıcılar anlayacağınız. Ya da ben yardım edilmeyecek kadar sevimsiz bir insan da olabilirim tabi. Günahlarını almayayım.
Gönlüm rahat olduğu ve artık bundan sonrası kader olduğu için farkl markalardan edinebileceğiniz "universal akrilik astar sprey" ürünü ile kutu bitene kadar kadroyu ve maşayı astarladım. Astarın kurumasını 12 saat bekledikten sonra daha önce bahsettiğim Donut Store'dan aldığım mat sprey boya ile bir kat boyadım.
Akşam bir kat daha atacağım. Yarın sabah ve akşam iki seans olmak üzere yine farklı markalardan edinebileceğiniz "mat vernik sprey" ile iki kat vernik atacağım.
Ön ve arka aktarıcıları WD40 ile ince temizledikten sonra bu iki parçayı da maalesef kullanamayacağım ortaya çıktı. Arka aktarıcının dişleri alınmış. Ön aktarıcı sağlam görünüyor ama ben ona küstüm. Kullanmayacağım.
Gidon borusunu kurtarabilirsem, daha doğrusu boya sökme ve zımpara işiyle uğraşmaya takatim olursa onu kurtaracağım. Bunun dışındaki tüm parçalar yenilenecek. Gidon borusu ve gidon boğazını da boyamayı düşünüyorum.
Şimdiye kadar kullandığım ve aldığım şeyler şu şekilde:
-Alyan takımı (Elde vardı)
-12/13, 14/15, 16/17 anahtar (Elde vardı)
-İngiliz anahtarı (Elde vardı)
-Kargaburun (Elde vardı)
-Pense (Elde vardı)
-Fort pense (Elde vardı)
-İnşaat eldiveni 5₺
-Boya sökücü 25₺
-WD-40 pas sökücü 25₺
-Spatula 5₺
-Boya fırçası 5₺
-Makine yağı 5₺
-Bulaşık teli 5₺
-Universal akrilik astar sprey 19₺
-2 adet MTN 94 montana colours sprey boya 50₺
-Sprey mat vernik 19₺
-Matkap ucu metal zımpara fırçası 15₺
-Aynakol sökücü 30₺
-Zincir sökücü 20₺
-Falçata (Elde vardı)
Bundan sonra almam gerekenler ve her türlü önerilerinizi rica edeceğim malzemeler şu şekilde:
-26" Jant & iç/dış lastik (eğer uygunsa yol lastiği düşünüyorum)
-6'lı ruble
-3'lü aynakol (bulabilirsem beyaz kapaklı)
-V-fren sistemi
-Fren kolu
-Vites kolu
-Pedal
-Sele borusu, sele mandalı, sele
-Zincir
-Park ayağı
-Ön arka ışık (bulabilirsem stoplu arka ışık)
-Vites teli ve muhafazası
-Elcik
-Furş takımı
-Ruble koruyucu
-Ön aktarıcı (x3)
-Arka aktarıcı (x6)
-Tüm alyan, vida, cıvata ve somunlar
Sevgiler ve fotoğraflar;
Forumda yeniyim. Yaklaşık bir aydır kız arkadaşım ve ben bir hevesle bisiklete yıllar sonra geri dönüş yapmaya karar verdik. Ben başlangıç seviyesi için, biraz da satış sonrası servis ve garanti kolaylığını düşünerek bir Rockrider 520 alıyorum. Ona da bisiklet alacağız diye konuştuk. Sonra memleketindeki bisikleti çok sevdiğini, ona halasından kaldığını söyledi. Bisiklet Bisan-İhlas beyaz kadın dağ bisikleti. Bir arkadaşımın yardımıyla bisikleti İstanbul'a getirdik. Amacım iki hafta sonraki doğumgününde ona restore ederek hediye etmek. Yetiştirmek çok zor olacak sanırım. Son bir haftada onlarca video izleyerek ve bu muhteşem forumda dolaşarak aynakolun, rublenin ne olduğunu öğrendim. Anlayacağınız geçen hafta bisiklet=bisiklet durumundaydım. Şimdiyse parçalar yerine oturuyor yavaş yavaş diyebilirim.
Yeni bisiklet almaktan daha pahalıya patlayacağını tahmin ediyorum. Ama birkaç forumda kadronun iyi olduğunu okudum. Gerçekten de sağlam duruyor. Ve kız arkadaşım buna alışık ve bunu seviyor. Geri dönüşümü de çok seven ve değerli bulan bir insanım. Zor olacak. Pas içinde herşey. Seleyi fare yemiş.
Kurtarabilirsem Shimano olan ön ve arka aktarıcıları kurtarmak istiyorum. Aynakoldan emin değilim. Vidaları paslandığı için çarkları sökemiyorum. Geri kalan her şey yenilenecek gibi duruyor.
Bisikleti de bir (link) gördüğüm şekilde, Donut graffiti boyalarından tatlı bir (link) boyayacağım. Çünkü onun en sevdiği renk bu Mümkünse aksam olarak orijinaline yakın kalmak istiyorum. Marka model olarak değil de, 18 vitesse 18 vites, V-frense V-fren gibi. Aksam olarak deli gibi kaliteli şeylere ihtiyacım yok. Şehir içinde ve kısa mesafelerde kullanacak bisikleti (şimdilik). Fiyat/sağlamlık oranı en yüksek parçalardan birleştirmek istiyorum.
Bisikleti parça parça özenle söktüm. Frenler, gidon, sele, vites kolları vb. Balkonda küçük bir amatör atölyem oldu Çıkıp çıkıp birşeyler yapıp içeri giriyorum. Bu aşamadan sonra sıkça girdiğim foruma ben de katkıda bulunayım istedim. Belirli aşamalarla update edeceğim. Sorularım olursa da sizlerden cevap rica edeceğim.
Amacım bisikleti söküp boyadıktan ve kabaca birleştirdikten sonra, aldığım fren sistemini ve vites sistemini bir bisiklet ustası bulup taktırmak. İstanbul-Osmanbey'de oturuyorum. Ulaşabileceğim, bu işe gönüllü olabilecek bir usta varsa tanışmayı çok isterim. (Ücretsiz yapmaktan değil, gönülden yapmaktan bahsediyorum. Bu işin hakkı neyse seve seve vereceğim işin ustasına.)
Şu anda gidon, maşa, tekerlekler ve kadroyu ayırdım. Yalnız kadro üzerindeki aktarıcılar ve aynakol zincire bağlı şekilde kadronun içinden geçiyor. Bunları sökmek için çektirici ve zincir sökücüye ihtiyacım olduğunu akşam öğrendim Yarın sabah Decathlon'a giderek bunları da edineceğim. Gerçi aynakolumun hangi model olduğunu bilmiyorum. Ama bakalım, biraz deneme yanılma olacak gibi duruyor tüm süreç. Bu aşamaya kadar kolay geldim. Hatta "aa ne kolay evdeki aletlerle sökülebiliyor" dedim. Ama erken konuşmuşum
Şimdiye kadar kullandığım ve aldığım şeyler şu şekilde:
-Alyan takımı (Elde vardı)
-12/13, 14/15, 16/17 anahtar (Elde vardı)
-İngiliz anahtarı (Elde vardı)
-Kargaburun (Elde vardı)
-Pense (Elde vardı)
-Fort pense (Elde vardı)
-İnşaat eldiveni 5₺
-Boya sökücü 25₺
-WD-40 pas sökücü 25₺
-Spatula 5₺
-Boya fırçası 5₺
-Makine yağı 5₺
-Bulaşık teli 5₺
-Universal akrilik astar sprey 19₺
-2 adet MTN 94 montana colours sprey boya 50₺
-Sprey parlak vernik 19₺
Bundan sonra almam gerekenler ve her türlü önerilerinizi rica edeceğim malzemeler şu şekilde:
-Aynakol sökücü ve çektirici
-Zincir sökücü
-26" Jant & iç/dış lastik (eğer uygunsa yol lastiği düşünüyorum)
-6'lı ruble
-3'lü aynakol (bulabilirsem beyaz kapaklı)
-V-fren sistemi
-Fren kolu
-Vites kolu
-Pedal
-Sele borusu, sele mandalı, sele
-Zincir
-Park ayağı
-Ön arka ışık (bulabilirsem stoplu arka ışık)
-Vites teli ve muhafazası
-Elcik
-Furş takımı
-Ruble koruyucu
-Tüm alyan, vida, cıvata ve somunlar
Her türlü ilginiz, yönlendirmeniz ve yardımınız benim için çok büyük motivasyon olacaktır. Şimdiden çok teşekkür ederim.
Sevgiyle kalın...
Tekrar merhabalar;
Zinciri ve aynakolu sökerken oldukça zorlandım. Zincir çok paslı olduğu için çıkabilir bir pim bulmam oldukça uzun sürdü WD40 ile gevşetmeme rağmen.
Aynakolda ise ilk defa kadroyla çıkmak zorunda kaldım. aynakol sökme aparatı alarak aynakol tarafını söktüm. Ne var ki, sol pedalın yuvası, daha önce internette hiç görmediğim ve ilgili bir yazı bulamadığım şekilde, aynakol sökücüyle uyumlu değildi. Aşağıda fotoğrafı var. Kendi imkanlarımla bayağı bir uğraştıktan sonra pes ettim. Mahalledeki bir motorsiklet tamircisi abiye götürdüm. Büyük bir matkap kullanarak o da zorlanarak söktü. Yani bu aynakolla karşılaşırsanız tek çözüm edevat sahibi bir dükkana götürmek maalesef.
Kadro çıplak kaldığında boya sökme işlemine geçtim. Önce kadroyu bulaşık deterjanı ve süngerle iyice temizledim. Sonra hemen kuruttum ve tekrar tozunu aldım. Pass boya sökücü jel kullanarak mevcut boyayı sökme işlemine başladım. Burada dikkat edilmesi gereken iki nokta var. Birincisi boya sökücü oldukça yakıcı bir madde olduğu için kadronun tümüne aynı anda uygulamamak gerekiyor. Yani önce ön tarafına uygulayıp komple söktükten sonra, arka tarafına uygulayabilirsiniz. Çünkü spatula ve falçatayla boyayı kazırken illa ki kadroyu bir yerinden tutmanız ve güç uygulamanız gerekiyor. Bir diğer dikkat edilecek nokta ise boya sökücünün kendisi. Oldukça yakıcı bir madde. Kazınan boyaların bir milimlik bir tozu bile cildinize geldiğinde ufak bir yanma hissediyorsunuz. Bunun için kapalı kıyafetler ve burun maskesi ve sağlam bir (birkaç) inşaat eldiveniyle beraber çalışmak şart.
Bu işe girişeceklere ufak bir not: Internette izlediğim videolarda genellikle "arkadaşlar işte bu şekilde boya sökücü uyguluyoruz" sahnesinden direk "evet gördüğünüz gibi pırıl pırıl oldu" kısmına geçiliyor. Büyük yalan Saatlerce uğraşmak gerekiyor. Toplamda en az 8-9 saat uğraştım sırf boyayı kazımak için. Bu sabır ve emek gerektiren bir süreç. Bunu göze alın mutlaka. Boyanın kabasını söktükten sonra zımpara ile (uygulayacağınız yeri hafif ıslatarak) kadroyu iyice temizlemeniz önemli. Bu nispeten kolay bir süreç.
Bir diğer sıkıntılı nokta ise özellikle kaynak noktalarındaki boyaların ve pasın oldukça inatçı olması. Bu noktalara spatulayla veya falçatayla dalamıyorsunuz. Zımparaya ve diş fırçası da işe yaramıyor. Bir noktada boya ve pası tamamen çıkaramayacağımı anladım ama inat edim biraz daha araştırma yaptım. Evdeki matkabın ucuna takabileceğim bir pirinç fırça aldım. Bununla bağlantı noktalarını da elimden geldiğince temizlemeye çalıştım. Yine belirteyim ki, yeni başlayanlar için alete hakim olmak gerçekten zor. Alışmam 10 dakika kadar sürdü. Sürtme etkisiyle matkap kolayca kendini kadrodan fırlatıyor. Sabit tutmak oldukça zor. Eğer bulabilirseniz tüm bu işlemlerde bir mengene kullanmanızı tavsiye ederim. Ben kullanmadım.
Kadrodaki paslı noktaları (çok sayıda vardı) elimden gelen en iyi şekilde tamamen zımparaladım. Gönlüm rahat olana kadar. Yakınlarımdaki birçok demirci ve boyacıdan da yardım istememe rağmen hiçbiri yardım etmedi. Çünkü (bizim mahalledeki) demirciler çok önemli insanlar. Çok yüce kişilikler. Tok satıcılar anlayacağınız. Ya da ben yardım edilmeyecek kadar sevimsiz bir insan da olabilirim tabi. Günahlarını almayayım.
Gönlüm rahat olduğu ve artık bundan sonrası kader olduğu için farkl markalardan edinebileceğiniz "universal akrilik astar sprey" ürünü ile kutu bitene kadar kadroyu ve maşayı astarladım. Astarın kurumasını 12 saat bekledikten sonra daha önce bahsettiğim Donut Store'dan aldığım mat sprey boya ile bir kat boyadım.
Akşam bir kat daha atacağım. Yarın sabah ve akşam iki seans olmak üzere yine farklı markalardan edinebileceğiniz "mat vernik sprey" ile iki kat vernik atacağım.
Ön ve arka aktarıcıları WD40 ile ince temizledikten sonra bu iki parçayı da maalesef kullanamayacağım ortaya çıktı. Arka aktarıcının dişleri alınmış. Ön aktarıcı sağlam görünüyor ama ben ona küstüm. Kullanmayacağım.
Gidon borusunu kurtarabilirsem, daha doğrusu boya sökme ve zımpara işiyle uğraşmaya takatim olursa onu kurtaracağım. Bunun dışındaki tüm parçalar yenilenecek. Gidon borusu ve gidon boğazını da boyamayı düşünüyorum.
Şimdiye kadar kullandığım ve aldığım şeyler şu şekilde:
-Alyan takımı (Elde vardı)
-12/13, 14/15, 16/17 anahtar (Elde vardı)
-İngiliz anahtarı (Elde vardı)
-Kargaburun (Elde vardı)
-Pense (Elde vardı)
-Fort pense (Elde vardı)
-İnşaat eldiveni 5₺
-Boya sökücü 25₺
-WD-40 pas sökücü 25₺
-Spatula 5₺
-Boya fırçası 5₺
-Makine yağı 5₺
-Bulaşık teli 5₺
-Universal akrilik astar sprey 19₺
-2 adet MTN 94 montana colours sprey boya 50₺
-Sprey mat vernik 19₺
-Matkap ucu metal zımpara fırçası 15₺
-Aynakol sökücü 30₺
-Zincir sökücü 20₺
-Falçata (Elde vardı)
Bundan sonra almam gerekenler ve her türlü önerilerinizi rica edeceğim malzemeler şu şekilde:
-26" Jant & iç/dış lastik (eğer uygunsa yol lastiği düşünüyorum)
-6'lı ruble
-3'lü aynakol (bulabilirsem beyaz kapaklı)
-V-fren sistemi
-Fren kolu
-Vites kolu
-Pedal
-Sele borusu, sele mandalı, sele
-Zincir
-Park ayağı
-Ön arka ışık (bulabilirsem stoplu arka ışık)
-Vites teli ve muhafazası
-Elcik
-Furş takımı
-Ruble koruyucu
-Ön aktarıcı (x3)
-Arka aktarıcı (x6)
-Tüm alyan, vida, cıvata ve somunlar
Sevgiler ve fotoğraflar;