Bisan Citrox

Konu, 'Bisan' kısmında Ali_Ozturk tarafından paylaşıldı.

  1. Ali_Ozturk

    Ali_Ozturk Aktif Üye

    Kayıt:
    25 Nisan 2011
    Mesajlar:
    104
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Seviye:
    ARKADAŞLAR ELİMDE BİR BİSAN CİTROX VAR.UCUZ DAHA İYİ BİSİKLET ALMAK İSTİYORUM(SALCANO NG 650).AMA ELİMDE 3 ADET BİSİKLET VAR.BİR YOL BİSİKLETİ , BİR BİANCHİ BAYAN BİSİKLETİ . O YÜZDEN PARAYA DA KIYAMIYORUM.SİZCE ALMALIMIYIM.YOKSA BİSAN I YÜKSELTMELİMİYİM.ÇİFT AMATİSÖRLÜ KIRMIZI-SİYAH BUNU YÜKSELTİP KULLANABİLİRMİYİM.FULL SHIMANO AMA BİSİKLETİME HİÇ ÖZEN GÖSTERMEDİM VE FRENLERİ HABİRE SORUN ÇIKARTIYOR , AYLAKOLDAN ,VİTESTEN SESLER GELİYOR.ONLARI VE MAŞAYI , GİDON , BOĞAZ ,FURÇ FLAN ONLARI DEĞİŞTİRİP KULLANMALIMIYIM.ZATEN YARIŞA GİRMİYECEĞİM AMA ARAZİLİK ALANLARA GİDİYORUM.KADRO DA FAZLA AĞIR DEĞİL...
    http://www.google.com.tr/url?sa=t&r...3MXMCQ&usg=AFQjCNHI7xGz6kvY02awWlCWUqnbg_u2-w
    bisiklet bu fotoğraf koymasını bilmediğim için bunu koydum .
     
  2. ihsan onur şener

    ihsan onur şener Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Eylül 2010
    Mesajlar:
    701
    Beğeniler:
    450
    Şehir:
    Kocamustafapaşa
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    Kaliteli parça almak daha pahalıya gelir. Kadro metal sanırım. Çift amortisörlü yokuşlarda yorabilir. Onun yerine ng650 nin 2-3 model üstünü alırsanız sizi yeterince karşılayacaktır.(İGman, ASTRO 211 MD vs...)
     
  3. #3
    Ali_Ozturk

    Ali_Ozturk Aktif Üye

    Kayıt:
    25 Nisan 2011
    Mesajlar:
    104
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Seviye:
    ya öğrenciyim elimde 2 bisiklet daha var.yol bisikleti ile bianchi bayan bisikletini satılığa koyucam.3 bisiklet olduğu için babam 4. ye gerek yok diyor boşuna para diyor. ama beni hiç anlamıyo, ama ya bisan ı yükselticem ya da ng 650 alıcam...
     
  4. ProfessionaL

    ProfessionaL Onursal Üye

    Yaş:
    26
    Kayıt:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    2.118
    Beğeniler:
    612
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Hasan Kılınç
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    hocam buna yatırım yapmayın çünkü degmez.
     

İlginizi Çekebilir

upload_2015-10-12_16-28-46.png
Bisiklet süren (veya koşan, yüzen, kürek çeken) birisinin performansını belirleyen üç eşik değeri var. Bu eşik değerleri ve ilgili aktivite türleri: - Aerobik kapasite -AK (birkaç dakikadan, 5-6...
upload_2017-2-1_9-3-3.png
Şöyle bir hizmet olsa, iyi olmaz mıydı? - Katılacağımız yarış parkurunun tüm detaylarını biliyoruz. Diyelim ki, organizasyon bu parkuru internet sitesinden paylaştı veya geçen yıl bu parkurda...
upload_2017-2-1_9-14-37.png
Şöyle bir hizmet olsa, iyi olmaz mıydı? - Katılacağımız yarış parkurunun tüm detaylarını biliyoruz. Diyelim ki, organizasyon bu parkuru internet sitesinden paylaştı veya geçen yıl bu parkurda...