Scudo Sports

Bilindik bir internet sitesinde Ghosts biskikletlerdeki inanılmaz ucuzluk!

@Derya Keçeci

bir arkadaş müşteri hizmetlerini aramış. fiyatların yanlış olduğunu belirtmiş. aldığı cevap 'bir yanlışlık yok''. vicdanım rahat. kimseyi kandırmadım. o kadar etmez şu paraya ver demedim. üç kuruşa beş köfte de istemedim. fiyatı yazmış, ödemeyi yaptım geçtim. bu kadar basit :in:
 
  • Beğen
Tepkiler: Berke
Scudo
Sonuçta ücreti ödenmiş ortada hırsızlık yok, müşteri hizmetleri yanlışlık yok demiş daha neyin inancı ben anlamadım Cemal abi.

Sony Xperia Z1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
bu arada hb kökten kaldırmış ghostları ekran görüntüsü alsaydı alanlar yararlarına olurdu
 
@Berke Kazankaya

olur canım. insanların düşünce tarzları farklı farklı. beş parmağın beşi bir mi :)

@Mehmet H.

siparişlerimde hala görüyorum ve şuan satış sözleşmelerinin çıktıslarını alıyorum. iptal ederlerse bekle beni hakem heyeti :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Berke
@Derya Keçeci

İnançlı biri değilim ama "ahlak" kısmında söylediklerinize kısmen katılıyorum. 5-10 tane alıp satmak bana da doğru gelmiyor. Bir tane düşük model aldım o da arkadaşım içindi zaten. Ben de içten içe huzursuzum aslında. Ama kendime de soruyorum. Böyle büyük firmalar dürüst bir şekilde bu kadar yüksek yerlere gelmiyorlar, biz de biliyoruz bunları. Onların başına hiçbirşey gelmezken, bizim bu kadar korkmamız ne kadar doğru acaba. Zaten büyük bir ihtimal işi yokuşa sürüp oyalayacaklar. Ben de fazla üstlerine gitmem gibi.
 
ben kaç kere knight online denilen oyunda adamın 777m yazacağı mala 77m yazdığı pazarda beklediği tarzda eşya buldum başkaları alıp kaçmasın diye alıp adama paramı geri verme karşılığında verdim ve hatasını para kaybetmeden düzelttirdim. Adamlarda kendi isteğiyle ufakta olsa para verirlerdi. Çok mutlu olurdum vicdanende de rahat. Benzer bir olay var burda keşke aynı hassasiyetle yaklaşıp bütün bisikletlerin satışını kapatacak şekilde alsaydınız ( çıkar beklemeden). Tabi her şey ortada artık.
 
Derya bey, şimdi arkadaşlar öyle ya da böyle siparişi geçmiş. Şimdi o siteye fiyatı yanlış giren arkadaşın ürünü satın alan kişide hakkı var mı yok mu tartışılır. Şöyle ki o görevlinin işi x listesindeki fiyatı alıp y listesine aktarmak. O işini hatalı yaptı diyelim. Bunun sonucunda bundan bilinçli veya bilinçsiz olarak faydalanan ve siparişini iptal etmeyen kişi ile o kişinin doğrudan bağı yoktur. Şöyle bir benzetme yapalım. Bir otelde rezervasyon bölümünde rezervasynoları onaylayan bir görevlinin 3 kişilik ufak bir grup için karşı tarafa 100€ fiyat verdiğini düşünelim. Bunu da yazılı olarak e-posta ile teyit etmiş olsun. Daha sonra misafirler otele gelmeden 100€'yu otel hesabına havale etmiş olsunlar. Bu havaleyi gören muhasebe/finansman departmanı dekontu önbüro departmanına iletsin ve önbüro personeli de havaleyi rezervasyona ödeme olarak işlesin. Daha sonra misafirler otele gelip giriş yapsınlar, yaparlarken misafirlerden birisi ödemeyi yapmıştım faturamı da alayım sonra uğraşmayayım desin.(Hatadan istifade etmeyen çalışan biri olarak 2. kişiyi de düşünün) O an resepsiyon görevlisi yapılmış olan ödemeye istinaden o kişiye faturasını versin ve misafirleri odalarına göndersin. Ertesi gün çıkış yaparlarken bir başka görevli desin ki 200€ ödemeniz kalmış. Bunun üzerine olayı ve ilişkileri değerlendirelim:
1) Rezervasyonu onaylayan kişi(hatayı yapan/eksik bilgi veren vs.) artık muhatap değildir.
2) Misafirler faturalarını almışlardır. Alışveriş konaklama ücreti için bitmiştir.
3) Hatanın farkında olmayan misafir mağdur durumdadır.
4) Hatadan faydalanmak isteyen misafir fırsatçı durumundadır.
5) Müşteri memnuniyetini ön planda tutmayı amaçlayan otel yönetimi duruma müdahale etmek zorundadır.(Şirket için sorumlu müdür)
6) Rezervasyonu onaylan kişinin konuyu misafire açıklaması, özür dilemesi ve hatanın işletmeyi zarara uğratacağını müşteriye açıklaması gerekir.(Bunu yapacaklar)
7) Hata şahsi de olsa, sorumluluk firmanındır. Kişi işinden olsa da olmasa da kurumsal firmalarda kişi ile müşteri bire bir muhatap ettirilmez, aracı departmanlar kullanılır. (Yani 6. madde pratikte mümkün değil HB için.)
8) Müşteri ücretin kalanını ödeme veya ödememe hakkına sahiptir, çünkü aksi halde farklı bir durumda o hizmeti almama seçeneğine de sahip olacaktı.
Bu şekilde farklı yorumlar da gelebilir. Şahsen hatayı yapan kişi ile ürünü/hizmeti satın alan kişi arasında hak(dini anlamda) olduğunu düşünmüyorum. Şirket nasıl sorumluluğu kabul ediyorsa, satıştan doğan her türlü hakka da kendisi sahiptir. Yani kısacası fiyat farkından haberi olmadan ürünü alan bir şahıs var ise, o kişi üzerinde karşı tarafın hakkı olmaz. Şayet fiyat farkını bilip sırf kazanç için ürün alan bir şahıs var ise işte o zaman şirketin tüketici üzerinde hakkından bahsedilebilir ki o durumda bile tüketicinin de şirket üzerinde hakkı vardır. O da kontrolsüz bir şekilde yanlış fiyat üzerinden ürün satılması ve bunun alınması yolunun açık olmasıdır. Yani yönetimsel eksiklikten dolayı şahsı ister istemez etik olmayan bir duruma sürüklemeye mahal vermiş olmasıdır. Bunun da bir bedeli olmalıdır.
Uzun lafın kısası içi rahat etmeyen iptal edebilir siparişini. İçi rahat olan da gönlü, vicdanı rahatsa iptal etmez kullanır. Ama tekrar belirteyim hatayı yapan kişi ile müşteri arasında hak ilişkisi olması mantıklı değildir. Çünkü o personelin tüm sorumluluğu şirkettedir. O kişi de kimse içi rahat olsun. Hatasız kul olmaz. İyi forumlar...
 
tüh be bi adalar turu yapalım derken indirimi kaçırdık galiba
 
Hb açısından çok problem olmaz, stokta yok derler olur biter.

Diğer sitelerde de çok başımıza geldi, yanlış stok bilgisi yüzünden siparişin iptali. Kaçında stok durumu yanlış olduğu için hakem heyetine gittik. Bu işten bişey çıkacak diye ümitlenmeyin bence.

Bana göre HB nin yapması gereken siparişi iptal edip, hediye çeki ile bi nebze hatasını telafi etmek olur. Bunun harici olayı zorlama kanunen hak gibi görünse de bence çok adil olmaz.
 
Müşteri hizmetlerini arayıp soran bendim ama inatla fiyat normal dediler ama Halil Beyin de dediği gibi içim çok rahat sayılmaz, yarın ola hayır ola.
 
ewt 2 ay önce bende salcano 21vs 570 tl idi kartla 520 ye düştü 2 gün sora arayıp ürün tedarikçi firmada yok dediler,
aynı olay olması muhtemel
 
Siz hepsiburada.com'un kazancını düşüne durun, firma yaşanan bu olayla iyi reklam yaptı. Hatta benim gibi bisiklet tercih aşamasında olan insanları bile sitesine çekerek farkındalık sağladı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Umut Tekin
ben HB ye giremiyorum bayadır.sizlerde de böyle bir durum varmı.açılmıyor bir türlü.
 
@Ahmet F.ELBİR

o bisiklette stok gerçekten bitmiştir, çünkü 2011/2012 yıllarının modeliydi. bunlar yeni sezon 2014 ürünleri, tedarik edilememesi gerçekte mümkün değil.
 
@Tahir Keskin
Aga niye haber vermediniz :(
 
@Cemali Avcı

Bu durumun hiç normal olmadığını düşündüm,pek çok kişi gibi;yanlışlık yok ve her şey yolundaysa size ilk "hayırlı olsun" dileği de benden olsun.Forumda açılmış bir konu olduğu ve kafaları karıştırdığı için yapılan bir yorumdu.


@Berke Kazankaya

Umarım siz de bisikletinize kavuşursunuz.Cemal bey'e olduğu gibi,size de iyi dileklerimizi göndeririz.

@Cemali Avcı

evet,beş parmağın beşi bir değil.Siz güzel bir fırsat yakalayıp karlı bir alışveriş yaptınız,biz yapmadık.bu kadar basit.

Son cümlem olsun.Bu iş umduğunuz gibi sonuçlanmazsa çok uğraşırsınız.Ayrıca bunun da, hem onlar açısından ve bir malı piyasa fiyatının üçte birine alanlar açısından çeşitli sonuçları olur,değilse zaten konuşacak tartışacak bir şey olmaz.Bizde iyi niyetin alaycılığı ve ironisi olmaz.Kalpten ve yürekten "Hayırlı olsun" demesini bilenlerdeniz.
 
Elimde olan miktar en fazla 400 500 lira sitede bisiklet fiyatlarını görmedim ama yinede alamazdım her halde:D Gece tüm stoklar eridiyse zaten reklam amaçlıdır,adamlar bisikleti gelişine verir reklamın dibine vurur.Bu site geçen seneden beri bazı modelleri bu kadar olmasa'da iyi fiyattan veriyordu.
 
@kkazim

Stoğa eklenme tarihi belli e-fatura belli neyin inkarını yapacaklar?


Sony Xperia Z1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Ticari amaçlı se 2950 / 2930 / 2920 Alan varsa görüşebiliriz.
 
Geri