bianci kadro ile trial

Konu, 'Trial' kısmında BF Okuru tarafından paylaşıldı.

  1. BF Okuru

    BF Okuru Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    21.714
    Beğeniler:
    884
    Seviye:
    başlangıç olarak bunla başladım devamı gelecek ama devamında ne ile getirmeliyim???
     
  2. d.berkay

    d.berkay Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.886
    Beğeniler:
    3.207
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Demir Berkay
    Bisiklet:
    Marin
    Seviye:
    Yanlış anlama ama bisikletini inceledim ve gerçek anlamda trials bu bisikletle neredeyse imkansız..
    Tekrar diyorum yanlış anlama sözüm meclisten dıları ama Kayseride gençler ön kaldırıp gitmeyi bile trials yapıyoruz diye yorumluyolar..
    Sen kendi sınırlarını bir şekilde bisikletinle belirlersin..
    Daha küçük " kadro çok daha iyi frenler ile başlayabilirsin değişime..
     
    cannn3715 ve oski bunu beğendi.
  3. batuhany

    batuhany Kıdemli Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2007
    Mesajlar:
    201
    Beğeniler:
    54
    Şehir:
    İstanbul-Ataköy
    Seviye:
    Trial ile Street'i karıştırmayalım.. Senin yaptığın street kategorisine giriyor..
     
  4. #4
    BF Okuru

    BF Okuru Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    21.714
    Beğeniler:
    884
    Seviye:
    yorumlarınız için teşekkürler yanlış anlamıorum aksine hoşuma gidiyor fakat ben daha bayaaaaa bi yeni old için başka bi kadroda çalışmayı gözüm yemedi. bu kadroyu neden seçtin dersen benim ark sedona sd 721 aldı bu kadro boşta kalınca bende en azından bişeler öğrenebilirim diyerek bu kadro ile başladım yaza çıkınca kadroyu yenilemek istiodum zaten bende o yüzden böle bi konu açmıştım nası bir kadro alacağım konusunda bilgilendirirseniz memnun olurum yorumlar için şimdiden teşkürler ;)
     
  5. mecaoz

    mecaoz Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    492
    Beğeniler:
    197
    Şehir:
    aa
    Seviye:
    trial yapacaksan bu tur bişi alman lazım (ama tr de yok getirteceksin yurdısından)
    [​IMG]


    street yada dırty jump yapacaksan su tur (tr de bikac model var bu tarzda)



    [​IMG]




    ama diosan ben dh yada fr yapacam die onların kadroları apayrı
     
    Sedat Dinçer, d.berkay ve tugayabicim bunu beğendi.
  6. #6
    BF Okuru

    BF Okuru Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    21.714
    Beğeniler:
    884
    Seviye:
    benim alacağım kadro aralıkları şu şekilde sedona,trek,kron vs bunların 2008 leri çıktığı için 2007 sıfır fiyatları baya düştü anlatabildim mi?
     
    d.berkay bunu beğendi.
  7. tugayabicim

    tugayabicim Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    412
    Beğeniler:
    87
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    bn fiatlarında hıc bı dusus goremedım ama...
     
  8. d.berkay

    d.berkay Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.886
    Beğeniler:
    3.207
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Demir Berkay
    Bisiklet:
    Marin
    Seviye:
    madem sedona falan düşünüyosun X11 in çıkmasını beklede sende xc kadro ile street veya trials yapmaya çalışan gençlerden birisi olma spesifik bir kadro ile başla işe..;)

    Şu an ki kadronla da bir iki hareket öğrenebilirsin tabi ama ne derece sağlıklı olur orası muamma...
     
  9. #9
    BF Okuru

    BF Okuru Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    21.714
    Beğeniler:
    884
    Seviye:
    yani doğru söylüyosun ben zaten bu kadroda bazı hareketleri öğrenip diğer kadroyuda alınca pekişltirmek herkeze teşekkürler
     
  10. RuSKi

    RuSKi Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2006
    Mesajlar:
    207
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    Cihangir/İST
    Seviye:
    trial kadro buyrun...




    [​IMG]
     
    mecaoz, Sedat Dinçer ve tugayabicim bunu beğendi.
  11. #11
    BF Okuru

    BF Okuru Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    21.714
    Beğeniler:
    884
    Seviye:
    ark lar tmm trıal veya her neyse yeni başladım ama o kadar bikeleri tanımayacak yani acemi deilim bana trıal bike si atmayın yarumunuz warsa eyvallah dinlerim tabi yalış anlamayın yani kısacası o kadarda acemi deilim
    :D:D;);)
     
  12. RuSKi

    RuSKi Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2006
    Mesajlar:
    207
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    Cihangir/İST
    Seviye:
    o kadar acemi değilsen bianki bisikletle trial diye bi başlık açmazdın mesela. sanrım çok gereksiz bir konu. yani amacını anlayabilmiş değil. ne yani aferin mi demek lazım yoksa yyoooooooooo hayır çok kötü sakın yapma yorumlarını mı bekliyordun anlayamadım...
     
    tugayabicim, cakhiy ve Sinto bunu beğendi.
  13. #13
    BF Okuru

    BF Okuru Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    21.714
    Beğeniler:
    884
    Seviye:
    bana da zaten bi ark kodroyu şimdi alma sedonaların fiyatları düşecek deişti eğer okuduysan yazdığımı 2008 ler çıktığında daha piyasaya sürülmedi sanırım
    ;)
     
  14. #14
    BF Okuru

    BF Okuru Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    21.714
    Beğeniler:
    884
    Seviye:
    ZATEN BU KONU ŞANS ESERİ OLUSAN Bİ KONU HATTA YANLIŞLIKLA AYRICA BEN BİANCHİ İLE DEİL BİANCHİDEN SONRA TRIAL YAPABİLECEĞİM KADROLARI SORMUŞTUM SANIRIM Bİ OKURSAN SEVİNECEM
     
  15. RuSKi

    RuSKi Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2006
    Mesajlar:
    207
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    Cihangir/İST
    Seviye:
    bunu yazdığına göre ihtiyacınm yok sanırım bilgiye falan. ihtiyacın yoksa da böyle gereksiz bir konu açma
     
  16. tugayabicim

    tugayabicim Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    412
    Beğeniler:
    87
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:

    arkadaşım;
    sedona kadrolar dusebılır ama 2008 ler cıktıgında hemen dusecek die bısı olmayacak bak amoeba hussar ve sedona lar aynı fabrikada üretiliyo ve amoeba hussarlar 425$ dan 495$ cıktı..
    tabı yenı modeller cıkınca dusucek ama sn uyanıklık yapıp beklemek ıstıosn baya bi beklemen lazım...:in:
     
  17. #17
    BF Okuru

    BF Okuru Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    21.714
    Beğeniler:
    884
    Seviye:
    beklediğim cvp lar böle cvp lardı

    yanlış anlam aama (ruski) sen biraz yani bana öğle geliorki söylediğim bir söz senin cnını sıkmış sanki intikam alır gibi bozmaya çalışıosun neyse madam ki konuyu saçma buluyorsum yazmassın olur biter
    sana ste bu hakkı weriyo;)
     
  18. RuSKi

    RuSKi Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2006
    Mesajlar:
    207
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    Cihangir/İST
    Seviye:
    evet böyle gereksiz konular sıkıyo canımı...
     
  19. #19
    BF Okuru

    BF Okuru Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    21.714
    Beğeniler:
    884
    Seviye:
    diorum ya yazmassın olur biter yazma kardeşim özgür iradeni kullan oke:D:D:D

    ayrıca burası bu tür şeyleri taştışma yeri deil herşeyi yerinde we zamanında yapınca gzl;)
     
  20. RuSKi

    RuSKi Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2006
    Mesajlar:
    207
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    Cihangir/İST
    Seviye:
    senin topigin yanlis yerde ve yanlis zamanda. bende bunu anlatmaya calisiyorum sana. cunku artik boyle konulari kimse konusmuyor...
     

İlginizi Çekebilir

SiS_Nitrate_gel.jpg
Yine uzun ve detaylı bir makale ile kaldığımız yerden devam ediyoruz :D Bu haftaki konu beslenme ve su içme. Fakat içinde yağ ve karbonhidrat yakımına dair harika, herkesin işine yarayacak...
upload_2016-4-29_8-51-15.png
Antrenmanları kayıt altına alıp bir program çerçevesinde performansınızı takip ediyorsanız, web üzerinden online hizmet veren analiz sitelerini mutlaka duymuş olmalısınız. Örneğin TrainingPeaks...
upload_2017-2-6_15-29-19.png
Bugüne kadar üzerinde hiç durmadığım bir konudan bahsedeceğim: Antrenman yoğunluğu dağılım modelleri (ingilizce kısaltması TID, yani Training Intensity Distribution). TID nedir, ne işe yarar...