Bianchi ares fs...

Kayıt
22 Ağustos 2007
Mesaj
3
Tepki
0
Şehir
İSTANBUL
Herkese merhaba...

Foruma yeni üye oldum ve bu ilk konum.
Bisikletimi almadan önce ben de babam da pek fazla araştıma yapmadan
bianchi ares aldık. Babam fiyatında indirim tespit etti. Yani 400 ytl olan
bisikleti 350 ytl ye aldı. Ben tabi bisikleti görünce uçtum.:D
Ama bu sayfaları okuyunca bianchi den pek fazla olumlu görüşler okuyamadım.
Ama neyse olsun, ben şu anda memnunum. Tek sorun istediğim zaman binemiyorum babam faktörü.:D
Bu konu hakkında bisikletim hakkında beni biraz aydınlatırsanız sevinirim.

Teşekkürler.
 
Scudo

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
bianchi işte ne denir :D.ares zaten baya bi ağır seni daha çok yorar .yokuş çıkarken baya zorlanırsın.üzerindeki çekiş sistemi çok kötü.ve üzerindeki alongha fren sistemi fazla dayanamaz biran önce değiştir ben o fren yüzünden çok kaza geçirecektim.keşke bisikletini almadan önce biraz forumu araştırsaydın.neyse almışsın artık hayırlı olsun.ileride daha iyileriyle aramızda olmaz dileğiyle.
 
Kayıt
22 Ağustos 2007
Mesaj
3
Tepki
0
Şehir
İSTANBUL
@gurkankas

Yorumun için sağ ol gurkankas, beni baya bi morellendirdin:D
Değiştirme konusunda babam beni ikna etmeye çalışıyor ama
ben kabül etmiyorum, belki ileri de dediğin gibi...::winkenlux
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
@kartal 1903

bence deiştirme fırsatın varken değiştir .al kadrolu ve güzel parçalı bir bisikelte bindiğinde birdaha bianchinin adını duymak istemiyeceksin ve aresin ne kadar ağır olduğunu anlayacaksın!!!
 

baltazar11

Aktif Üye
Kayıt
10 Haziran 2007
Mesaj
122
Tepki
19
Şehir
kütahya
bianchi asla alınmayacak bir bisiklettir... bende bianchi hunter almayı düşünüyordum... yakında anlarsın 400 ytl verdiğin bisikletin aslında gerçek fiyatının 150 200 bile etmeyeceğini.. moralini bozmak için söylemiyorum almışsın ama geri verme gibi bir şansın varmış bence bir an önce at bu demir yığınını....

aynı fiyata sedona borla vitra alabilirsin... hem alüminyum kadrolu hem de senin bisikletinin donanımından kat be kat üstte bir donanım...
 
Kayıt
22 Ağustos 2007
Mesaj
3
Tepki
0
Şehir
İSTANBUL
@baltazar11

sen de sağ ol abi, sen de morellendirdin...:D
Geri verme şansımız yok sadece babam bir yakına satma gibi bir şansı var
onu söylüyor, satalım diyor bu sayfalarda tavsiye edilenlerden, senin dediğin
gibi sedona ya da kron xc gibi bir tanesini alalım diyor. Bu sayfaları o da okuduğu için öğrenmiş vaziyeti. Bi de bisikleti 3.kata kendisi çıkarıyor
ağır geliyor herhalde:D
 

Speedy Cycler

Daimi Üye
Kayıt
15 Mayıs 2007
Mesaj
360
Tepki
298
Bianchi Ares 20 kg ye yakın ağırlığı ile üzerine binen kişiyi profesyonel bisikletçi bile olsa bezdirir. Bisikletin ağırlığı yüzünden çekiş sistemine ait olan parçalar da çabucak yıpranır.(zincir,aynakol,ruble,orta göbek) Eğer bisikleti gerçekten değiştireceksen Kron XC 1000, DRAG Ontario gibi bisikletler hem fiyat bakımından cazip hem hafif hem de çekiş sistemleri kaliteli olan bisikletler.
Türkiye deki Bianchi lerin orijinal İtalyan bisikletlerle hiçbir ilgisi de yok. Orijinal Bianchi leri (link) adresinden görebilirsin. Bisiklet konusunda pek fazla bilgisi olmayan insanlar Bianchi yi 1 numara bisiklet zannediyor. Ben de Bianchi yi bir zamanlar en iyi bisiklet zannediyordum. Ancak bu forumla tanışınca yıllardır demir yığınına bindiğimi anladım. Bianchi almayı düşünen insanlar bu forumu bir inceleseler herhalde Bianchi nin satışı yüzde 5 lere iner. Benim bisikletimi sorarsan bende 17 kg lik Bianchi Aspid var.
 

tkcerman

Üye
Kayıt
6 Haziran 2008
Mesaj
1
Tepki
0
Şehir
samsun
Arkadaslar Bİanchİ Arese Dİsk Fren Takilirmi Bİ Yorum Yapsaniz Zaten Paracalarini DegİŞtİrcem Bana Yetmİyor
 

Ergün Gündoğar

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Eylül 2004
Mesaj
675
Tepki
206
Şehir
Tuzla - İstanbul
Türkiyede satılan Bianchi bisikletler günümüzün modern bisiklet anlayışından oldukça uzakta duran, ağırlığı olması gerekenden yüksek, düşük kalitede donanım içeren fakat ucuz işçiliği, dış görünüşü, çift amortisörü gibi bilinçsiz alıcıyı cezbeden özellikleri ile tercih edilmektedir.

İlk alışta aynı sıkıntıları çeken, alternatif olmaması ve konuya hakim olmama gibi sebeplerden dolayı 2004 yılında tercih ettiğim Bianchi Ares'i yaklaşık 12 ay kullandım, bu süre içinde Ares'den sonra aldığım Salcano NG250 bisikletimle de yaptığım herşeyi yaptım, hatta o zamanlar birçok kez yapılan Belgrad ormanı gece sürüşlerini Ares ile yaptım, hiçbir parçasını değiştirmediğim bu bisiklet ile yavaş da olsa ormanda, asfaltta, diğer abilerim, büyüklerim gibi başlarda hiçbir ekipmanım olmadan gittim tüm yolları, şimdi geçmişi düşününce güzel ama komik anılar olarak gözümde canlanan oldukça fazla şey var, belgrad ormanında ilk gittiğim gece sürüşüne evde bulduğum çok basit bir el fenerini bisikletin ön bölümüne bantlayarak katılmıştım, arazinin durumuna göre oluşan titreşimlerden sürekli yanıp sönen, söndüğü zaman bırakın önünüzü, gidonu dahi göremediğiniz bir ortamda, öndekinin ışığını takip etmeniz gereken o sürüşleri aklıma getirdikçe özlemiyor da değilim.:D

Neyse konu bu değil, ben hiç olumsuz yönde bakmıyorum ilk olarak Ares alıp acemiliğini atan, tecrübe kazanan, bilinçli bisiklet sürücüsü olma yolunda ilerleyen kullanıcılara, tüm kullanıcılara tavsiyem tabe ki bu acemilik dönemini atlattıktan sonra mutlaka daha iyi, kendine uygun, modern bisiklet kavramına uygun bir bisiklet edinmeleridir.

Ares'e disc fren takılması ile ilgili düşüncemi eski konulardan birine şu şekilde yazmıştım;
(link)
 
Kayıt
15 Haziran 2010
Mesaj
1
Tepki
0
Şehir
istanbul
@gurkankas

cnm bisiklet diyince ilk akla gelen marka BİANCHİ dir aresi şuan bn kullanıyorum hiçte ağır deil bilmediğiniz şeyler hakkında yorum yapmayın :mad: arkadaşımda bianchi magnum var onu kaldırmak için 3 kişi çağırıyolar ve bn kız olmama ramen tek başıma indirip kaldırabiliyorum kardeşim eğer aresi aldıysan sakın değiştirme bide aresin bi özelliğini söylim tekerlek çift yani üst katman patlayınca alt katman şişip onu dolduruyo alıcaksanızz ares alın başka tavsiyem yok!!
 

Bimonkey

Üye
Kayıt
4 Ağustos 2016
Mesaj
4
Tepki
1
Yaş
22
Şehir
Ankara
İsim
Göktuğ
Bisiklet
Bianchi
@gül şaşı kardeşi msaçmalıyosun ares cidden çöp bi bisiklet 22 kilosu olsun fren sistemi olsun çift katmanlıda değil nerenen uyduruyosun anlamadım
 

Ismaildmr

Forum Demirbaşı
Kayıt
17 Ekim 2016
Mesaj
459
Tepki
396
Yaş
38
Şehir
Denizli
İsim
Ismail demir
Bisiklet
Salcano
Konu hort olacak ama bugun bir yegenin ares bisikletine bakim yaptim, frenler lackalamis, efendim jantlarin akoru bozulmus, uzerinde cst dag lastikleri var pek asiri binmemis ama 10 yillik bisiklet olmasina ragmen hala tas gibiydi lastikleri, toplam agirligi essek olusu gibi, vites sistemi ayarsiz, papuclar ayarsiz, felan felan.
Elime aldim alet edevati butun bakimlarini yaptim.50 psi hava bastim, cocuk ne yaptin bu bisiklete dedi..
Bende turladim soyle biraz, valla gayet guzel..frenlere basinda disk frenmis gibi tutuyor yani.demekki neymis iyi ayarlanan fren iyi tutar..devamindada bu bakimlari aksatmamak lazim..arka arttiricida sorun vardi ama simdilik calisyor yolda birakmaz.

Ben sahsen begendim..neyini begendin derseniz bisiklet oldugu ve binilebilecek durumda oldigu icin begendim..eliniz anahtar tutuyorsa ve amaciniz bisiklete binip keyif almaksa pik demirden yapilma bisiklette bile mutlu olursunuz.nokta.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mesut DOĞRU

Muamma61

Üye
Kayıt
6 Temmuz 2017
Mesaj
1
Tepki
0
Şehir
Trabzon
İsim
S. Muamma
Bisiklet
Bianchi
Evet, Arkadaşlar...
Konumuz bianchi ares, bakın ares fs yazmadım, çünkü fs modeli sonraki yıllarda çıkan bir bisiklet olmuştur.
Ben bisikletimi bir karne hediyesi olarak 2004 yılında almıştım. Ve benim bisikletim o yılın en iyi bisiklet ödülünü alıp kapak fotoğrafı olarak bisiklet dergilerinde yayınlanmıştı. Çünkü bisiklet bir dağ bisikleti olarak piyasaya sürülmüştü ve o yılların çift amortisör sistemine sahipti. Evet, size göre çok ağrı bir bisiklet olabilir ama yanlış bir düşünce akımında oyum yapmışsınız. Dağ bisikletleri günümüzde hafif bir demir yığınıyla yapılıyor ama bu bisiklet aksine içi dolu tam demirle işlenmiş olarak sunuma sürüldü. Ve dağ ortamında çok oyuk vardır, kimse şunu yazamaz. Çukura girdim de yüksek hızla bisiklet beni savurdu, aksine bu bisikletin özelliğinden kaynaklanan durum sizi savurmak yerine sizi üstünde tutmaya devam ediyor. Sadece sağlam bir titreşime maruz kalıyorsunuz. Ben bisikletimi hala günümüzde kullanmaya devam ediyorum ve asla pişman olmadım. Çünkü bundan iki yıl önce kardeşime bisiklet almaya gittiğimde bianchi alacaktım ve almadım. Hata yapacaktım, çünkü eskiye nazaranla artık kalitesi düşmüştü, gittim salcano aldım ve kardeşim şu an memnun...
İlk öncelikle yazılan yorumlarda gereksiz bir demir yığını ile karşılaştım. Aksine gerekli bir demir yığını. Dağ bisikletleri kesinlikle ağır olmaları gerekiyor. Şimdi bayır yukarı çıkarken çekişlerinden ötürü şikayet ediyorsunuz. aksine bayır yukarı çıkarken 1. vitesde çıkarken hiç hissedilmiyor, o demir yığını dediğiniz bisikletin. Her vitesin kullanma yerleri var, bayır yukarı tam dik bayırda 1. vites ideal ama normal bir bayırda 3. vitesle bile gidebiliyorsunuz, rahatça. Bayır aşağıya giderken de asla 12. vitesi geçmeyin olacaklardan ben sorumlu değilim :D. Fakat deneme testi olarak bayır aşağıya 21. vitesle tam hızda inmiş biri olarak, hala yaşadığımı düşünebilirsiniz. Sadece benim bir hatam oldu, arka fren değilde ön frene abanınca kendimi başka yerde buldum. Fakat o esnada bile ön amortisör max. güçünü kullanarak beni üstünde tutmaya başardı, fakat ben fırlamak zorunda kaldım, araba sürerken bile ani duruşlarda bile cama doğru gidiyoruz, o mesele... fakat o hızda çukurlara girmeme rağmen savurmadı. o demir yığını ağrı değilde hafif olsa idi çoktan o çukurlarda horon misali çoktan uçmuştum. Bir bisikletin kalitesini ilk önce iskeletinden anlarsınız. Ağır bir demirin işlemeciliği zordur ve bu bisiklette onu yaptılar. zaten maliyeti ve işçiliği o kadar zor olduğu için üretimi durdurulup ares fs çıkarıldı. Fakat ares fs onun gibi teşekkürlü olmadı ve olamazda. Bianchi Ares tarihinin en iyi bisikleti olarak her zaman tarihinde yerini koruyacaktır.
Sonra arkadaşlar, gelelim öteki konuya. Bisikletin frenleri gereken verimi vermiyormuş. Daha demin anlattığım yaşanmış olayda fren verimli olmasaydı, öyle bir tepkime yaşamazdım. Ares de fren ayarını yapabiliyorsunuz her bisiklette yapıldığı gibi ama ares in ki biraz farklı. Fakat çelik fren aksanını hiç değiştirmedim ve hala kullanıyorum. Sadece bu yıla kadar bir kere fırçalarını değiştirdim, çok freni seven birisi değilim...
Düz bir yolda giderken 21. vites size gayet normal gelecektir ama alışmadık bir ayak kasınız varsa, ilk başlarda bir kaç gün boyunca 10. vitesle alıştırma sonra 15 le yapın ve ondan sonra 21. vitesle yapın. İlk başta 21. vitesle yaparsanız ayaklarınızdaki kaslar hamlıktan ötürü tutulacak ve 2 gün boyunca üstüne basmakta zorlanacaksınız. Başıma geldiği için biliyorum. Bayır aşağıya giderken hiç motor kullandınız mı bilmiyorum da virajları alırken eğer hızınız yüksekse bisikletle beraber sizde yatın aksi durumda direksiyon size dönmeye akim kılacaktır, fakat viraja giriş hızından ötürü fizik kuralının vermiş olduğu bilgi sonucu sizi savuracaktır. Bisiklete bir şey olmuyor, üstünden siz gidiyorsunuz :D.
Son olarak bisiklette süspansiyon ayarlarını yapmak kalıyor. Bunun içinde herkes kendine göre ayarlaya bilir fakat çok gevşek yapmayın yinede çünkü kasise girince hissetmiyorsunuz ama çukura girince sanki oturduğunuz bölümde bir boşluk oluşuyor, buna eksi bir yönünü ortaya çıkarıyor. Ben normalde kullanıyorum, kasise girince sadece arabalar gibi bir yaylanma oluyor onunda fazla bir zararı yok, ve bu yıla kadar da olmadı ve olmamaya devam ediyor. Birde arada amortisör ayarları için ön bölgeye özellikle hidrolik yağ ile doldurun ve bir müddet bekletin sonra kendisi boşalacaktır. arkaya gerek yok çünkü her kasis de o kendini sanki yeniliyor ama bakım için bir bezle yünlü olmasın yağlaya bilirsiniz...
Arkadaşlar, bir bisikletin gerçek bir kullanıcısı olmadan yorum yapmayın. Çünkü çok gülünç oluyorsunuz... :)

NOT: Eğer bisikletinizi severseniz, ona emek verip gereken bakımı yapıp, gerekli ayarlardan geçirirseniz, emin olun o bisiklet taştan da yapılsa alacağınız keyfinizin yerini hiç bir bisiklet tutamaz saygı ve sevgilerimle :)