Benim romörklerle tecrübem olmadı. Ama düşünürsek şu noktalar ilk akla gelenler.
Arkada göbeğin iki yanından sabit bağlantılı bir şase ve geride extra bir teker daha.. Romörkün şase ağırlığı artı koyacağınız yük romörkün kendi tekeriyle bisikletin arka tekerine yarı yarıya dağıtılacak. Bisikletin arka tekeri üzerinde yük artacak fakat ön teker üzerindeki yükte pek bir değişiklik olmayacak. Bu durum bisikletin tekerlerindeki yük oranını iyice bozacak. Sürüş sırasında, bu bozulmuş denge, sürücü güvenliğini azaltabilir. Ön tekerde direksiyon fonksiyonunun yani yön kontrolünün güçleşmesi vs gibi etkiler olabilir.
Ayrıca bisiklet sabit bir extra arka tekere sahip olunca tüm dinamiği değişir gibi geliyor. Düz yol alırken, extra tekeri döndürmek için de enerji sarfedeceksiniz. Dönüşlerde arkadaki romörk tekeri, dönüş yarıçapına bağlı olarak az veya çok yanal sürtünmeye girecek bu da sizi fazladan yoracak.
Herhalde en mantıklısı Ahmet Can Beyin dediği gibi yükü arka ve ön tekere dağıtacak şekilde heybe çantaları yerleştirmek..