o hesaba göre gidonun uçları, fren kolları, barend lerde tehlike faktörü. tabiki de bu da bi risk ama burada bi öncelik sıralaması olmalı ve bisikletli olarak öncelikle kendimizi güvenceye almalıyız.
ayna kullanımında BENCE öncelikli kriter aynaya bakacağım diye gözlerin yoldan ne kadar süre ayrıldığıdır. kask aynasında kafa sabit sadece gözlerle bakıp bu süreç "göz kırpma" süresinden az iken , gidon yada maşa aynasında başı aşağıya eğerek tamamen öndeki yolla alaka kesilir bi an için.
o "bi an" da park halindeki bi aracın kapısı açılabilir, yola yaya atlayabilir, yoğun ve dur-kalk lı bi trafikteyseniz öndeki aracın ani frenini kaçırılabilir, ara sokaktan önünüze bi araç fırlayabilir, yerdeki çukur, kasis, mazgal farkedilmeyebilir , yola futbol topu bile gelebilir.
ben ne kadar anlatsam boş, varsa etrafınızda kullanıcısı biraz rica edin denemeyi, sonrasında siz de zaten böyle düşüneceksinizdir