Arka amortisörümden ses geliyor

Deniz Kılıç

Daimi Üye
Kayıt
1 Haziran 2006
Mesaj
341
Tepki
102
Şehir
Konak, İzmir
Arkadaşlar arka amortisörümden ses geliyor.Ben arka amortisörümü değiştirmeye karar verdim.Ucuz ama sıradan bir yaydan daha iyi hangi seçeneklerim var.Veya sesi nasıl kesebilirim? Yardım ederseniz sevinirim.
 
Scudo

beykan

Forum Demirbaşı
Kayıt
3 Temmuz 2006
Mesaj
457
Tepki
103
Şehir
BURSA
@bisiklet tutkunu
arka amortisörünün dişlerinde bir sorun yoksa sonuna kadar sıkmayı dene...
yeni amortisör alıcaksan da rock shox ın güzel yani:D hidrolik havalı falan alabilirsin...
 

OzgurIskin

Daimi Üye
Kayıt
6 Haziran 2006
Mesaj
297
Tepki
219
Şehir
Istanbul
Ya baglantı noktalarından geliyodur ses ya da haznenin içine girip çıkan borunun içerde sürtünmesinden kaynaklanıyodur. Eklemlerse sıkıyosun vidaları, yok borudan kaynaklanıyosa arka amortisörü kadrodan söküyosun. Sonra üst baglantı noktasında bi yuva olacak içinden milin geçtigi, onu çekiç ve de oraya uygun büyüklükte bi aparatla çıkartıyosun. Sonra yayı gevşetip söküyosun ordan. Ondan sonra haznenin iç kısmını gresleyebildigin kadar gresliyosun. Herbişeyi geri takıyosun ve de ses gidiyo.
Bu bisikletimde de oluyo(du), eski bianchimde de vardı bu yolla sesi keserdim hep. Ama bizim burası gibi bol tozlu yerlerde biniyosan o ses gene başlayabilir bunun için de arka amortisörü bi bez parçasıyla örtmeni tavsiye edebilirim. Burda bi tur at bisikletin oldugu gibi toz olur felaket bişey -..-
Bu arada benim nette okugum kadarıyla Rock shox'ın havalı amortisörlerine berbat diyolar bilemicem artık. Ben de onlardan alacaktım ama iyi degillermiş, yani Fox racing shox, manitou falan ile kıyaslayınca...
Bu arada greslemek zor gelirse ya da olur da sökemessen o parçaları, yayın iç kısmında, haznenin içine giren boruyu makina yagıyla yagla, bu da keser sesi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Deniz Kılıç

Deniz Kılıç

Daimi Üye
Kayıt
1 Haziran 2006
Mesaj
341
Tepki
102
Şehir
Konak, İzmir
Arkaya amortisörsüz kadro alsam daha iyi olur bence eğer bisikletçi sesi kesemezse.Ama eğer düzelirse değiştirmeye gerek yok.Teşekkürler yardım ettiğiniz için
 

Cevat_Genc

Forum Demirbaşı
Kayıt
24 Temmuz 2006
Mesaj
469
Tepki
242
Şehir
Fatih / WesTanBuL
bencede ses kesilmezse arka amortisörsüz bisiklet al çünki ben daha önce çift amortisörlü bisiklet kullanmışdım hem yavaş hemde arka attırıcıyı kırıyodu onun yerine sadece ön amortisörlü koltugu rahat bi bisiklet almanı tavsiye ederim...
 
Yukarı Alt