Ankara bmx yardım

melih.h

Üye
Kayıt
9 Şubat 2016
Başlık
6
Mesaj
89
Tepki
108
Yaş
17
Şehir
ankara
İsim
melih
Bisiklet
Bianchi
Arkadaşlar 2 gün önCe umt freestyla bmx aldım ikinci el çok eski ama hiç kullanılmamış gerçekten ankarada bmx için buluşan arkadaşlar ariyorum skatepark vs. Yer önemli deil street ve freestaylaya ilgim var ankara metro teleferik ve ankaray hattının olduğu (duraklara max 5 km uzaklıktaki )her yere gelebilirim. Gerçekten inanın çok istiyorum . Hiç hareket yapamıyorum .Öğrenmeyi çok istiyorum . Internette izlemedigim video okumadigim yazı kalmadı ama yapamıyorum .lütfen yardım edin . Birkaç hareket öğrenmek arkadaş bulmak istiyorum

!!! LÜTFEN YARDIM !!!

Arka fren var öne gerek var mi sizce on fren taktirmalimiyim arka pek yeterli gelmedi geneli mi böyle oluyo bu gyrolu frenlerin

Başlangıç için peg taktirmalimiyim
 

melih.h

Üye
Kayıt
9 Şubat 2016
Başlık
6
Mesaj
89
Tepki
108
Yaş
17
Şehir
ankara
İsim
melih
Bisiklet
Bianchi
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #3
Yorumun için saol ama on fren varken neden hareket yapamayayim . Paten için kullanılan ucuz 20 tl lik dizlik dirseklik is gorurmu kask ve eldiyenim var gerçi kask yol bisikleti kaski ama sıkıntı yaratcagini düşünmüyorum .
 

melih.h

Üye
Kayıt
9 Şubat 2016
Başlık
6
Mesaj
89
Tepki
108
Yaş
17
Şehir
ankara
İsim
melih
Bisiklet
Bianchi
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #5
Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.


Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.


Bu ikisini almayı düşünüyorum
 

kaskreis

Forum Bağımlısı
Kayıt
5 Haziran 2016
Başlık
8
Mesaj
698
Tepki
502
Şehir
Kütahya
İsim
Ulaş
Bisiklet
Kron
@.melih. Tekmelik neden? O tekmeliklee maçlarda gelen darbeler içindir ,ne için takacağını bilmem ama karşılamayabilir,hiç yoktan her zaman iyidir.

Dizlik,dirseklik pek güven vermedi,ancak bu fiyata yine işe yararsa şükredin,60 liraya bir set görmüştüm bulabilirseniz bakın,ben bulursam atayım .
 

melih.h

Üye
Kayıt
9 Şubat 2016
Başlık
6
Mesaj
89
Tepki
108
Yaş
17
Şehir
ankara
İsim
melih
Bisiklet
Bianchi
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #7
Tekmeligin amacı pedal carpiyo veya ayağım pedaldaan kayınca gidon boğazına carpiyo

Dizlik dirseklik neden güven vermedi neye dikkat etmek lazım nasıl bişey olmalı

Birde ankarada toplanan arkadaşlar yokmu bmx için katılmak istiyorum
 

kaskreis

Forum Bağımlısı
Kayıt
5 Haziran 2016
Başlık
8
Mesaj
698
Tepki
502
Şehir
Kütahya
İsim
Ulaş
Bisiklet
Kron
Birde ön fren neden olmaz demişsin , mesela gidonu 360 derece döndüreceksin hareket yaparken,fren hortumlari bunu engeller.

Neden güven vermedi dersen ,fiyatı ve görüntüsü.

Bu arada ayağını pedaldan yanlışlıkla çıkarıp gidon boğazına çarptıran ilk insansın tebrikler:D
 

kaskreis

Forum Bağımlısı
Kayıt
5 Haziran 2016
Başlık
8
Mesaj
698
Tepki
502
Şehir
Kütahya
İsim
Ulaş
Bisiklet
Kron
@.melih. takılır demedim dönüşü kısıtlar dedim, yine de konunun uzmanı değilim,daha bilgili bri arkadaştan yardım alman daha doğru olur..
 
  • Beğen
Tepkiler: melih.h

melih.h

Üye
Kayıt
9 Şubat 2016
Başlık
6
Mesaj
89
Tepki
108
Yaş
17
Şehir
ankara
İsim
melih
Bisiklet
Bianchi
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #11
Her neyse karapurcek dışında nerde skate park var veya toplanan arkadaşlar

Ankarada toplanan birçok turcu var peki bmx ci hiç yok mu

.

Yokmu yardım edebilecek birisi beyler

:'(

Beyler gerçekten çok istiyorum millet görsün die mesaj atmaya çalışıyorum yokmu ilgilenen

.
 

melih.h

Üye
Kayıt
9 Şubat 2016
Başlık
6
Mesaj
89
Tepki
108
Yaş
17
Şehir
ankara
İsim
melih
Bisiklet
Bianchi
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #15
Estağfurullah formun amacida bu zaten bilgi alışverişi yapıp yanlısı düzeltmek arkadaşlık kurmak

*

:-(

Bugün merak ettim ve baktım ki aynakolu bir kez cevirdigimde arka teker 2.70 kez donuyo yani oran 1/2.7 oluyo bunun 1/1 e yakın olması gerekmez mi daha rahat bunny hop yapmam için felan .yanlisim varsa cahilligime verin .

Saydım aynakol 46 arkadaki 16 yani 46/16 uygun mu .

Aynakolu dış oranını bi 20 ye felan düsürsem daha rahat hareket yapamazmiyim

Yokmu konunun ehli sorularimı cevaplayacak
 

cube gtx

Üye
Kayıt
6 Aralık 2015
Başlık
1
Mesaj
80
Tepki
49
Yaş
21
Şehir
istanbul
İsim
berkay
Bisiklet
Cube
hareketleri yapa yapa kendini geliştirisin bence önce bunny hop yapmaya çalış
 

melih.h

Üye
Kayıt
9 Şubat 2016
Başlık
6
Mesaj
89
Tepki
108
Yaş
17
Şehir
ankara
İsim
melih
Bisiklet
Bianchi
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #17
Bunny hop için onu cekiyom ağırlığı öne verip gidonu iyiyim ama bi türlü olmuyo

Arkayi yerdeykende kaldiramiyorum ne yapmaliyim

Internette . Youtubede . Burda izlemedigim video yok nasıl yapabilirim
 

ihsan onur şener

Forum Bağımlısı
Kayıt
22 Eylül 2010
Başlık
70
Mesaj
710
Tepki
449
Şehir
Kocamustafapaşa
Bisiklet
Diğer
@.melih. Arkayı kaldırmak için ağırlığını öne ver dizlerini kır ve zıpla(ayak bileklerinle pedalı tut).
 

melih.h

Üye
Kayıt
9 Şubat 2016
Başlık
6
Mesaj
89
Tepki
108
Yaş
17
Şehir
ankara
İsim
melih
Bisiklet
Bianchi
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #19
Çok saol biraz daha uğraş sam 5cm kadar kaldircam iki parmak kaldirabiliyorum

ihsan onur şener abi allah razi olsun valla. her seferinde izlediğim videolara bakarak arkayi kaldırmaya çalışıyorum .yapamayınca bu tarzı birakmayi düşünüyordum. artık baya bi kaldirabiliriyorum. bir kac çalışmayla hallettim sanirim. iş şimdi ikisini birleştirip bunny hopa geldi.☺☺☺

Arkadaşlar gyro telinin üst kısmı telin fren koluna bağlandığı kısım (teli fren koluna bağlamak için topuz gibi bişey var ışte o) koptu.sadece üst gyro teline ihtiyacım var . Lütfen çok acil cevap verin ne yapabilirim . Sadece kabloyu bulabilirmiyim yoksa set halinde almak zorundamiykm burdaki bisikletcilerin hiçbirinde yok. Ankarada sadece teli satan biyer var mi . Lutfen acil cevap.

.

Fren konusunda yardim edebilecek yokmu

.

Ne yapmaliyim arkadaşlar .

Daha çok street - freestyla tarzı bireye merakım var gyro gerekli mi başlangıç icin
 

L.ryuzaki

Üye
Kayıt
13 Temmuz 2016
Başlık
0
Mesaj
7
Tepki
0
Yaş
33
Şehir
ankara
Komple takim satiliyo diye biliyirum ben ama yinede biraz arastir

reeder A7i Quad cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Yukarı Alt