Scudo Sports

Anadolu performans hazırlık antrenman

Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
azıcıkta nostalji..


kudret- bu hafta sonu ne yapalım.....
aytekin- çavuş havalar berbat ....
kudret - can sıkıcı .bu gün niye gelmedin...
aytekin - yav arkadaşların bi yemek olayı vardı...
kudret - homur homur ...
 
Scudo
2005-2012 arası aralıksız 160-200 km lik etaplar devrildi 3 bisiklet eskittim gıant -840 atx,salcano şehir bisikleti..ve son küheylan modifiye olan karbon scale large kadro -30 scott sayko-kros sehir bisikleti 28 jant yarış çatallı emektar.evet 2 aylık bi durma bende ne gibi performans düşüklüğü yaratacak bakalım ama yoğun bi sele üstü olmamdan dolayı zannedersem pek fazla forum düşüklüğü olacağını zannetmiyorum eylül ayı gene sıcak geçer ekim de bu aylarda etaplarda var oluruzda kadro bi türlü büyümedi gitti nerde çokluk orda zorlukta var tabi..ama her şeyin ortası iyidir 20 kişilik kontenjan açıkta bu kontenjana aranan gençleri bulamıyoruz ya da onlar bizi bulamıyor.anladığım kadarıyle iyi bisiklet sahibi olmak oldukça güç ...


ekip.....
25 ocakta açtık bu topiği yaz geldi hikaye ferdi çalışıpta bize katılan yok.....mevcut olan kadroda her an buraya bakan bahtiyardır ve erkandır.....ogün çok sık gelmiyor muratta .....muratın sorumlulukları var...bunları daha öncede yazdım hiç kimse bahtiyar ve erkan gibi olamaz beni destekleme açısından evet biraz burayı boşlamamak lazım .....isim vermiyorum ama durum bellidir ............murat ne yapıyorsa sahada .çalışıyorsa buraya yazarsa sevinirim çünki biz bi ekibiz aynı şekilde ogün ne yapıyor..ferdimi çalışıyor ne yapıyor...azıcık sitem yapacağım kusura bakmasınlar..


evet bahtiyar ve erkan bu pazar ve her pazar bence çalışma yapın asla boşlamayın asla...2 ay boyunca çalışın ramazanda akşam turları yapın bir ay yatmayın biliyorsunuz biz bahanelere inanmayız ancak bizi sahalardan sakatlık uzak tutar..bi şeye inanmak demek sakatlanmak uğrunada olsa ölmek uğrunada olsa davadan asla dönülmeyecek biz bi davaya inandık o davanın adı sayko kros yol performans bisikletçiliğidir sitilimiz budur ..bahtiyar bence sende artık o bisikletini 28 janta çıkar yavaş yavaş sayko kros a doğru, erkan senin iş kolay zati bisikletin yol ,teker değiştirme ile sayko kros olur seninkide ama tekerin 1.25 di galba genede o teker ile stabilizeye girdin çok zor o iş öyle senin gibi adam yok bilesin çoğu yol bisikletçisi asla stabilize güzergahlarda antreman yapmaz ama bizim güzergahlar öyle yapılacak bi şey yok.....
 
anadolu performans çizgisini değiştirmektedir bundan sonra aradığımız şartlar,pedalşörlerin bisikletleri ve stilleridir..
amacım sayko kros yol bisiklet takımı kurmaktır....önemle duyurulur anadolu yakada etaplarım sayko tarza uygundur teker 1.35 olacak 28 jant olacak ........erkanın bisikletinin tekeri 1.25 dir ama tecrübe edinmiştir ..biz yol bisikletçisi değiliz sayko kros yol bisikletçiliği daha zordur zoru sevenleri bekliyorum önce bi adet sayko kros yol bisikleti sahibi olacaksınız ondan sonra etaplar hazır antreman yerleri bellidir..
salcanonun modelleri 2012 saykoları piyasada satılmaktadır..kontenjan 20 kişiliktir ......
 
dedeğin gibi bisikleti maddi durumuma göre 28 e çevirmek lazım kudret abi bizi bu yoldan önce ölüm sonra sakatlık alabilir görüşmek üzere kendine iyi bak kudret kaptan
 
selam ekip....
iyiye gidiyorum...iki yere topik açtım tarzı sayko kros yol bisikleti olan elemanları gruba katmak istiyorum bakalım avrupa yakada ve anadolu yakada kimler var...iki ağır topik açtık kışın yatmadığımız için bu işi zati beş kişi yapardı...evet sevgili ekip dostlarım bizler kışında çalıştık durmadık mevsimlik bisikletçi değiliz kendi öz eleştirimizide yaparız ama bizim öz eleştirimiz bisiklete eğlence değil spor aracı olarak bakmaktır..evet eğlence aracı olarak görmedik bisikleti...kendimizi geliştirmeye adadık...bahtiyar sen 26 kullananlar arasında sıkı bir 26 cı oldun keza yetkin palkında 26 cı üstelik kilitli pedal kullanmıyor ve bitmiyor yetkin palkın tekirdağı devirdi..ve özkan kanka 52 yaşında 28 ile devirdi tekirdağı ve enver artısı ile var idi enver üstad edirneyi devirdi 300 km ile orda korsan hasan gene iyi bi derece yapmıştır tabi özkan kanka ve enverde ve yetkinde eminim...bu forumda avrupa yakanın performanscıları enver üstad korsan hasan ve özkan kanka ve yetkindir...uzun yolların pedalşörleri...geçen pazar lay lom lom takıldı su düşende çünki herkeze açık bi tur yaptı enver hoca gizli çalışıyor performans turları için buraya topik açmıyor çünki ne olduğunu gördük birlikte tekirdağ turunda..ama isterse gene açar ama davetli listesi yapar..o vakit düşünürümde ama bi 2 ay dinleneceğiz öyle gözükmekte valla enverin bi adet kartepe borcu var bana çünki ben tekirdağda oldum şimdi sıkı bir kartepe ve de mollafenariden devam maşukiyeden çıkıp suadiyeden inmece ve devamla gebzeye pedallama 273 km toplam ekimde olabilir..
 
bende 26 düşünüyorum senin yaptığın gibi kudret abi ozaman yollar korksun bizden durumun iyiye gidiyor sevindirici haber
 
@bahtiyar közen

ben 28 e geçtim bahtiyar dua et bu kadronun yerine yenisi gelir o vakit benim jantları sana vereceğim 28 jantları,26 jant olması senin tabi performanstan düşmemeni gerektirir yalnız iki etabı hatırla birincisi bıçkıdere durmadan gidildi 6-7 -10-19 rampalarda durulmadı 58 km lik mesafe biz buna 60 diyoruz ama 60 dan fazla ora en az 68 km gitmiş kadar olursun biz hesapları 60 üzerinden yaptık 28 km tempom oldu 68 km den hesap yapılrsa ben 30 un üstünde olurumki 2 saat 10 dakikada devirdim önemli olan o temponun ardından süratten düşmemek idi hatırlarsan önde murat ben hemen arkasında idim size geriden bakıyordum ama muratın temposundan taviz vermesini istemedim formula kasapta mola oldu ama ondan sonra murat ve ben atağa geçtik erkan dönüşte bizi yakalayamadı ya da yakalamak istemedi,sen çok geride kalınca sonunda aydosa gelirken mola yaptık sonra hemen siz geldiniz..tekrar atak oldu aydos camisine kadar murat ve ben bastık ordaki rampalar kısa idi ama etkili idi.. sonra sizi bekledik,bahtiyar ikinci etabı hatırla 1 saat 15 dakikada uçarak 44 km yi gittik ama akabinde 09.00 topçulardan çıkış aynı tempoda olmadı ve biliyorsun 15 km öne geçtim..şimdi aramızda yarış yok ama herkezin temposu birbirine yakın olursa iş daha güzel olmakta aytekin erzanın temposu dehşettir asla kesilmez mtb de 35 km den aşağı düşmeyen bi adam düşün bu adam aytektir 28 janta geçince onu anca lastik izinden takip edersin..nitekim 28 her zaman üstündür..erkanın çok çalışması lazım 200 km leri çok devirmesi gerekecek hafta içi çalışma olunca sadece tek bi pazar ile olmaz bu iş ...200 km lik mesafe düşün bol rampalı 8 saatte devireceksin ve az molalı olay budur tempo 25 olur 4 saatte almak demek ıronman katogori olur bu katogoriye girmek için çok çalışmak gerekir..haftada 3 gün devirecen 100 km ..
kısaca bahtiyar 160 km ye denk bi turda güçte dayanıklılık istiyorsak 100 artı km ler çok çalışılmalı başka alternatifi yok bu işin..
 
bir performans bisikletçisinin bir aylık programı...
tarz sayko kros yol bisikletçiliği...
1 inci haftada üç gün 100 artı km ler zamana karşı alınacak diyelim 120 km tempo 30-35 olacak bu da 120 km in 4 saatte az mola ile alınması demektir. 35 çok iyi bi derece olup 4 saatin altında alınır 120 km ve bol rampalı olacak etap..
ikinci ve üçüncü haftada sistem aynıdır ve son hafta ise 200 km ye soyunulur bu çok ağır bi çalışma periyodudur...
 
kartepe turunda hatırlıyorsan sen uçup gitmiştin biz arkada kaldık erkanla beraber 235 km yaptık ogün zor işti haftada bir gün bisiklete binmeyle uzun turlar bizi bitiriyor bıçkıdere şile polenez garipçe tam bize göre kudret abi birde 28 yaptımmı bisikleti ozaman tutmayın beni
 
abi inşallah yeni bisikletine kavuşursun ozaman sayko takımını kurarız
 
@bahtiyar közen

şu an modifiye oldu bisiklette yalnız kadroyu henüz göstermedim kadroyu tam anlamı ile kontrol ettireceğimde hele bu olayı bi atlatalım bahtiyar...kadroda önemli bi hasar görmezler ise eski bisiklete devam
 
ben boykozda kondisyonumu koruyorum kudret abi
 
bugün salcano 28 jant bisiklete baktım 950 tl
 
kudret abi, ben çalışmaya devam ediyorum.yanlız grup olmayınca ortaya karışık gibi oluyor, salı perşembe akşam çıkan gruba ulaşayım dedim, caddebostanda bakındım, çok bisikletli var, grup kimdir? çözemedim.ayrıca düz yolda farklı amaç ve seviylerde kişilerle gitmek ne kadar antreman olur kestiremiyorum.. pazar sabahı çıkan gruba bir bakacağım.
ortaya karışık demiştim, şimdilik spor niyetine sabahları koşuyorum.koşmanın tek iyi tarafı var, yarım saat yüksek tempo koşmak
yetiyor.

şimdilik ufukta performans turu yok ama gezi var. yapabilirsem, bir iki haftaya kadar feribotla mudanya, bir gece bursa, ardından eskişehir yolundan kütahya, orda bir arkadaşımın şantiyesi var, oralarda kısa turlar yapıp, dönüşte önce eskisehir,
eskisehirden iznik ve kudret abinin meşhur tavşanlı yolunu tersten almaca.

niyet bu, 5-6 günü serbeste çıkarmaya ihtiyacım var.temmuz 16 gibi düşünüyorum.
gezgin miyiz, performanscı mıyız birgün elbet karar veririz.
 
  • Beğen
Tepkiler: bahtiyar közen
@bahtiyar közen

28 jant o sayko değildir tahminimce şehir bisikletidir amortisörü varmı çatallı olması daha makbul olur modifiye etme şansın var o bisikleti...1000 liralık salcano yeşildede var o bisikletleri gördüm şehir bisikleti tabi ağır olmakta..
 
@muradcaglidil

salı-perşembe kaynarca yapılmakta kısa mesafe 40 km toplam pazar günleri sabiha yapılır toplam 64 km bazen pazar günleri kantarcı durağında yol grubu toplanır 100 km yi aşarlar hepsi yol grubudur bıçkıdere ile şilenin eski yolları ile pek muhatab olmazlar..zati bisikletleri o yollara uygun değil..murat dostum seçim hakkı senin bu konuda hiç kimseye baskı yok performans olayı gerçekten disiplin isteyen zaman isteyen ve beslenmeye dikkat edilmesi gereken bi olgu açıkça kişi kendisini tam anlamı ile disipline edecek bu yol zordur sakatlığın geçmesini bekliyorum yarın röntgen bi kez daha çekilecek nasıl kaynadığına bakacak doktor ,inşallah ameliyatlık bi durum çıkmaz o vakit ben 6 ay sahalarda yokum bu tamamıyle performans düşüklüğüdür tabi, valla bu yola giren her şeye katlanacak ben katlanıyorum mecburen..
 
şunu düşündüm dostlar..

dünyanın en iyi iniş bisikletçisi leyland öldü bir saniyelik hata payı ile..100 km ile inerken sola kaçtı ama bu arada arkaya baktı ve sola fazla yaklaştığını anlayamadı bu onun hatası oldu ve sol ayak kayaya çarpınca sağa uçtu ve kafa üstü çakıldı duvara ve anında öldü...dünyanın en pro adamı böyle öldü...bu bisiklet olayı en proyu bile tanımaz adamı tahtalı köye gönderir leyland ile aramdaki fark ben bu işi para için yapmıyorum kimse ile yarışmıyorum ama zamana karşı savaşmayı ,yarışmayı seviyorum bu bir tutkudur hobidir, ölüm her yerde adamı yakalar yürürken kafanıza saksı düşer ya da araba üstünüze çıkar sele üstünde asla ölümü aklıma getirmem kazalar olacak sakatlanmalar olacak gülü seven dikenine katlanacak..
 
yaptığımız 2 tur çok güzeldi.benim tercihim önceden planlanmış, hazırlanılmış, nerede kopma olacak nerede takımla gidilecek üzerinde konuşulmuş en azından selam sabahımızın olduğu, ekipdaşların birbirini kolladığı turlar.ayrıca bol yokuş, iniş, trafiksiz , uzun ve tekniği geliştirici virajlar, sürme zevki de için de performans heyecanı için de ideal.
kudret abi dilerim çabuk iyileşirsin birlikte program yaparız.
 
  • Beğen
Tepkiler: bahtiyar közen
@Kudret Kurtcebe
galiba şehir bisikletiydi disk frenli modifiye yapılır benim bisikleti 28 yapacağım
 
Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
Geri