amoeba kadro fikir

Konu, 'Kadrolar' kısmında hsntkr tarafından paylaşıldı.

  1. hsntkr

    hsntkr Yeni Üye

    Kayıt:
    27 Nisan 2012
    Mesajlar:
    42
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    selamlar arkadaşlar amoeba hussar kadro kullanmaktayım
    biraz yorgun ve yıpranmış bi kadro sanırım çünkü ben alan 3. kişiyim ve bir yarış görmüş
    sizce ne yapmalıyım :confused:şimdilik bi sıkıntım yok ama bi kadro almayıda planlıyorum
    şöyle 400 - 500 tl civarında fikir, öneri ve yorumlarınızla bana yardımcı olusanız sevinirim saygılar selamlar
     
  2. kefallica

    kefallica Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    408
    Beğeniler:
    59
    Şehir:
    Esenler/İstanbul
    Seviye:
    kadronun durumundan fazla emin değilseniz önce biraz tehşis edin derim..kadro neticede mekanik aksamları olan bir parça değil..furç yatağını, orta yatağı, mountları, kadro kulağı ve bağlantı yerini vs bi kontrol edin..önemli bi deformasyon yoksa, yada giderilebilir sıkıntılar varsa halledip uzun yıllar kullanabilirsiniz diye düşünüyorum...400-500 yi boşa harcama yani, bisikletin donanımlarına harca..ben olsam kırığı çatlağı olmadığı sürece bi kenara itmezdim amoeba hussar kadroyu : ) hatta sen sat bana :D
     
  3. #3
    hsntkr

    hsntkr Yeni Üye

    Kayıt:
    27 Nisan 2012
    Mesajlar:
    42
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    yok hocam hiç bir sıkıntı yok kadroda sıkı kadro çokta hoşuma giden bi model hussar istersen satarım neden olmasın :)
     
  4. kefallica

    kefallica Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    408
    Beğeniler:
    59
    Şehir:
    Esenler/İstanbul
    Seviye:
    du bi dakika : ) iş ciddiye bindi :D şaka maka bende kadro arıyorum..sen kadronun boyunu huyunu suyunu bana bi yaz bakalım fiyatıyla birlikte ö.m. beklerim :) şayet satasın varsa gerçekten...
     
  5. Halil Ş

    Halil Ş Üye

    Kayıt:
    5 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    76
    Beğeniler:
    31
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    Halil Şişmanoğlu
    Bisiklet:
    Whistle
    Seviye:
    dostum iyi bir kadro arıyorsan Whistle Miwok 1164 D sarı siyah kadroyu almalısın :D kıymetini bilmeyip satan bir arkadaşım vardı mesela, sonrasında bikaç bisiklet aldı topladı ama hala kadro arıyor :D
     
  6. Kaan Elitok

    Kaan Elitok Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    170
    Beğeniler:
    16
    Şehir:
    Bursa
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    harbi satmayı düşünürsen bende alabilirim :)
     

İlginizi Çekebilir

1.JPG
Bisiklete yaptığımız faydalı yükseltmelerden biri kilitli pedal. Kilitli pedalın güç aktarmada faydası, çalışmayan bazı kasları da çalıştırarak sadece itme değil çekme kuvvetini de uygulatması,...
DEZ7Uml.jpg
arkadaşlar bildiğimiz gibi dayanıklılık bisiklet yarışlarında bisikletçilerin vücudu çok ince ve pist yarışçılarıyla aralarında büyük farklar var. yol yarışçılarının üst tarafı neredeyse yok gibi,...
3-1484682847509-16suife4qphq8-630-354.jpg
BikeRadar, velodrom testiyle yol bisikleti üzerindeki farklı sürüş pozisyonlarının ne kadar hız ve süre kazandırdığını bulmaya çalışmış :) Link yazının sonunda olacak. Testin en isabetli verileri...