- Kayıt
- 8 Ağustos 2008
- Mesaj
- 80
- Tepki
- 15
- Şehir
- İstanbul-Bahçelievler
Arkadaşlar kafama takılan bir konuyu size danışayım dedim. Scott'ın Sportster serisini çok beğendim. Fakat şehir içinde kullandığımdan ve hız istediğimden düz maşalı bir hibrid olsun istiyorum. P6 donanım olarak zayıf kaldı ( Tourney ) bana göre o yüzden P5e çark ettim. Fakat o da amortisörlü. Dedim ki amortisör yerine düz maşa takayım. Hazır değiştirmişken "karbon" da olabilir dedim. Sorum şu: Karbon maşaya geçerken başka hangi parçaları değiştirmem (mecbursa) gerekecek, bunların maliyeti ( maşanın kendisi hariç ) ne kadar olacak? Bir de normal bir karbon maşanın 500 gr civarında olduğunu biliyorum. Amortisöre ve düz alu maşaya göre ağırlık kazancım ne kadar olur? Karbon çatalların bakımı biraz daha farklı diye de duydum. Amatör sayılabilecek bir kullanıcı için +ları nedir? Düz maşa benim için gerçekten önemli o yüzden karbon gerçekten çok farkediyorsa almayı düşünüyorum.
Biliyorum biraz fazla sordum ama gerçekten kafamı kurcalıyor ve dışarı çıkma imkanım fazla yok o yüzden burada paylaşayım dedim. Şimdiden teşekkürler...
Biliyorum biraz fazla sordum ama gerçekten kafamı kurcalıyor ve dışarı çıkma imkanım fazla yok o yüzden burada paylaşayım dedim. Şimdiden teşekkürler...