Alınık Amortisör

Konu, 'Takas ve Aranıyor Arşivi' kısmında PIERzig tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. PIERzig

    PIERzig Üye

    Kayıt:
    16 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    65
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    26 jant
    İzmir civarında çankayadaki parçacılara sordum dandik amortisörlerden vardı bir de bisiklet foruma sorayım dedim buradan cevap alamazsam sanırım onlardan bir tane alıcam.
    Fazla pahalı olmaması tercihimdir :)
     
  2. Abdülkadir Şevik

    Abdülkadir Şevik Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2009
    Mesajlar:
    117
    Beğeniler:
    79
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Ne kadara kadar birşey düşünüdüğünü söylersen abicim daha kolay bulursun.Bol forumlar...
     
  3. #3
    PIERzig

    PIERzig Üye

    Kayıt:
    16 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    65
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Evet mesajda belirmemişim 25 tl verebileceğim en üst sınır meelesaf ..
     
  4. Abdülkadir Şevik

    Abdülkadir Şevik Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2009
    Mesajlar:
    117
    Beğeniler:
    79
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Abi sahibindende 10 liraya gördüm bi bakın istersen oralara.
     
  5. paramedik34

    paramedik34 Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    624
    Beğeniler:
    930
    Şehir:
    Maltepe, Ümraniye, Şile
    Seviye:
    hangi bisiklete takacaksınız bunu? Yani eski tip bisikletlerde mi kullanacaksınız? Bend suntour xc50 şaft uzunluğu 18 cm yaylı gri renk var. sağlam. O fiyata bırakırım.. Ama kargo senden..
     

İlginizi Çekebilir

upload_2017-2-1_9-8-24.png
Şöyle bir hizmet olsa, iyi olmaz mıydı? - Katılacağımız yarış parkurunun tüm detaylarını biliyoruz. Diyelim ki, organizasyon bu parkuru internet sitesinden paylaştı veya geçen yıl bu parkurda...
1.jpg
Merhaba arkadaşlar, daha önce kullandığım timex gpsde hız sensörüne bağlı otomatik pause ile aktivitenin mola süreleri strava kaydında gözükmüyordu.. [ATTACH] Ama garmin 1000 ve 520 gpsler...
ONECOL.jpg
Merhabalar :) GCN'nin çok tatlı bir videosunu buldum ve konusunu açıyorum ;) Videoyu izleyelim: [MEDIA] Kilo verin! Averaj hızınızı geliştirmenin en iyi yollarından biri kilo vermektir,...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.