Alanya Kalesi E1 kale Antremanı Ve piknik

Ertan ABA

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Haziran 2006
Mesaj
2.045
Tepki
3.913
Şehir
ANTALYA
Bisiklet
Lapierre
Evet arkadaşlar.resimleri anca yayınlayabiliyorum.Gelicek olan arkadaşların şoğu gelemedi.Her zamanki gbi.saat 9 da 3 kişi çıktık yola.gökay ertan abi ve ben küçük ertan.:D

yolda giderken bizm arkadaşı gördük.ankaralı memeti.onuda aldıkçyola devam.saat.11 gibi alanya'ya vardık.kısa bir ısınmadan sonrta drek kaley tırmanmaya başladık.

üzgünüm fazla foto çekemedim.çünkü zaman kısıtlıydı.videolarımız var.:D

ama birleştirilicek.
işte fotolar.

alanya girişinde klasik benim çekildiğim yer.:D

http://img179.imageshack.us/img179/5198/dsc01306pj6.jpg

http://img484.imageshack.us/img484/3046/dsc01307iv9.jpg


geldiğimiz yolun dağ yamaçları

http://img484.imageshack.us/img484/3176/dsc01310sq4.jpg

küçük bir balıkçı barınağı

http://img404.imageshack.us/img404/3718/dsc01311ob6.jpg

barınağın yanındaki dalga kıran
http://img411.imageshack.us/img411/9671/dsc01312th2.jpg

kaleye uzaktan bir bakış

http://img411.imageshack.us/img411/954/dsc01313ne5.jpg

bizim kartalda gel beni çek, gel beni çek diyor.:D :D :D

http://img484.imageshack.us/img484/956/dsc01314gg4.jpg

http://img404.imageshack.us/img404/3048/dsc01315xm1.jpg

evet kaleye tırmanmaya başladık.tırmanırken alanyayı fotoluyoruz.

bu arada yarış parkurunu tam başından giremiyoruz.çünkü kalenin yukarıdaki kapısı kalı.sadece yarış olduğu zaman açılıyormuş.

bizde tersten girip taa kapıya kadar yol alırız dedik.

http://img411.imageshack.us/img411/484/dsc01316nm2.jpg

evet rampa rampa.inişi düşünüyorum sadece.:D


http://img484.imageshack.us/img484/5305/dsc01317xq3.jpg

mehmet arkaşımızla bennnnn. benim değişk bir pozum .:)

http://img404.imageshack.us/img404/4333/dsc01318kq2.jpg

http://img404.imageshack.us/img404/4456/dsc01319nv9.jpg


http://img484.imageshack.us/img484/25/dsc01321os7.jpg

http://img404.imageshack.us/img404/7711/dsc01322ua5.jpg

http://img404.imageshack.us/img404/961/dsc01323vv1.jpg

http://img408.imageshack.us/img408/326/dsc01324if2.jpg

http://img404.imageshack.us/img404/3528/dsc01325sh2.jpg

http://img404.imageshack.us/img404/3706/dsc01326dg8.jpg

http://img404.imageshack.us/img404/8979/dsc01330ki0.jpg

http://img460.imageshack.us/img460/7140/dsc01328zh1.jpg

http://img460.imageshack.us/img460/9770/dsc01332rn5.jpg

http://img484.imageshack.us/img484/3506/dsc01331ag0.jpg

http://img404.imageshack.us/img404/8789/dsc01333qq2.jpg

parkur biraz harap olmuş yağmurlardan dolayı.ama beni ve tabii gökayla mehmetide.ertan abi aşağıda kaldı.

http://img460.imageshack.us/img460/7347/dsc01334ka6.jpg


http://img484.imageshack.us/img484/8263/dsc01335bb9.jpg

birde arkadaşlar şu linkte cevap yazıp yardımcı olan arkadaşlara şididen teşekkür ederim.lütfen bu link ile ilgili mesajlara bu linkin içine atalımn.
https://www.bisikletforum.com/showthread.php?t=7938
(video ile ilgili linkim.)

sonra bu mesajn devamı olucak çünkü.evet resimlerin devamı ve ilginç bir kaza yarın devam edicek.

aynı agatha cristin romanı gibi
.
 
Scudo

Tugfox

Forum Bağımlısı
Kayıt
14 Mart 2006
Mesaj
1.095
Tepki
1.225
Şehir
Goztepe/Istanbul
Resimler icin cok saol Ertan saglam tirmanis yapmissiniz abi tebrik ediyorum :)

Bu arada onceden verdigim siparisi yerine getirip Kartal'in fotograflarini da bolbol cektigin icin ayrica tesekkur ediyorum canavar gibi cikmis masallah :)

4tane bisiklet atmis ustune ama banamisin dememis ''butun Istanbul gelse onlari da tasirim sirtimda'' gibi bi bakis atmis senin Kartal :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Ertan ABA

İLKER TAŞ

SPECİALİZED. S-WORKS M5 HARDTRAİLL ALL......
Kayıt
10 Aralık 2005
Mesaj
1.870
Tepki
797
Yaş
43
Şehir
istanbul
İsim
İLKER
Bisiklet
Scott
hakikaten cok güzel bir cıkış var bayağı zor olsa gerek ama bu cıkışın inişini düşünemiyorum güzel bir tur helal olsun ertan rakadaşım
 
  • Beğen
Tepkiler: Ertan ABA

d.berkay

Forum Bağımlısı
Kayıt
2 Ekim 2006
Mesaj
3.872
Tepki
3.106
Şehir
Ankara
İsim
Demir Berkay
Bisiklet
Marin
valla o yokuş hatırladığım kadarıyla baya bi dikti cidden zorlanmışsınızdır...
Ama tebrik ederim böyle güzel güzel "ekşın"ladığınız için...
 
  • Beğen
Tepkiler: Ertan ABA

İsmail Ağıllı

Forum Bağımlısı
Kayıt
5 Ağustos 2006
Mesaj
1.698
Tepki
838
Şehir
Ürgüp, Kapadokya
çok güzel arkadaşlar bana alanyadaki gezdiğim günler aklıma getirdiniz ayaklarınıza sağlık :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Ertan ABA

Yetkin Şahin

Forum Bağımlısı
Kayıt
17 Nisan 2006
Mesaj
699
Tepki
265
Şehir
antalya
Bisiklet
Scott
harika bi gezi olmuş ...resimler için teşekkürler ertan...gelmeyi isterdim ama bayram olduğu için aile ziyaaretlerinden dolayı katılamadım .inşallah başka zaman :)ekşınnnnnnnnn
 
  • Beğen
Tepkiler: Ertan ABA

H.Can DEMİREL

Forum Bağımlısı
Kayıt
25 Temmuz 2006
Mesaj
1.232
Tepki
964
Şehir
Muğla
Ertan merhaba

Arabayla bile zor çıkılan Alanya kalesine nasıl çıktınız?Helal olsun size.İniş mutlaka zevkli olmuştur.Paylaşım ve güzel resimlerin için teşekkür ederim.Seninle birlikte zorlu tırmanışı gerçekleştiren arkadaşlarınında ayaklarına sağlık...
 
  • Beğen
Tepkiler: Ertan ABA

Ertan ABA

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Haziran 2006
Mesaj
2.045
Tepki
3.913
Şehir
ANTALYA
Bisiklet
Lapierre
@Tugberk Tezel

teşekkür sdağol dostum. ya kusura bakma bizim daha önceki sözleştiğimiz elemanlae satışa getirince 4 e düştü.inşallah bir dahaki sefere fullüycez.:D


valla beni kesmedi zaten.2 hafta sonra bir daha gitmeyi düşümüyorum.ama sabah erkenden gidip sadece bisiklete binmek için.parkur enfes çünkü.

görüşmek üzere.
 

Ertan ABA

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Haziran 2006
Mesaj
2.045
Tepki
3.913
Şehir
ANTALYA
Bisiklet
Lapierre
@edi55


valla ne diyelim .birden sıcak bastı.yolda uzun .çık çıkj bitmiyor.dayanamadım kaskı çıkarttım artık.nasıl olsa debeleniyoz.ekşın yapmıyoruz.

teşekkürler.
 

Ertan ABA

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Haziran 2006
Mesaj
2.045
Tepki
3.913
Şehir
ANTALYA
Bisiklet
Lapierre
@nirvana

valla inişi hiç sorma.bir kapatırsın merdivenlerden uçarcasına.öyle bir zevkli ki.heh o asfalttan drek taş inişli pakiya giriş var.kapıdan geçiyorsun artık o anda alet sapıtıyor.

inerken asfalt düzlükte 2 tane motorlu çıktı önüme.3 kaüıtçıları tam soldan geçicem sola kırıyorlar.

sağdan geçicem sağa kırıyorlar.bana yol vermediler.40 ı geçemedim.adamların zoruna gidiyor tabii onları geçicek olmamız.

bir dahaki sefere o düzlükte bakalım rekor kırabilecek miyim?:D

teşekkürler
 

Ertan ABA

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Haziran 2006
Mesaj
2.045
Tepki
3.913
Şehir
ANTALYA
Bisiklet
Lapierre
@d.berkay

ooo ekşın ne demek.kalenin taşları çıktı beee.sapıttık valla.kale ağladı be.

süperdi.gelemeyenler çok şey kaçırdı.artık 2 hafta sonrakine gelmeye bakıyorlar.:D
teşekkürler.
 

Ertan ABA

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Haziran 2006
Mesaj
2.045
Tepki
3.913
Şehir
ANTALYA
Bisiklet
Lapierre
@yetkin


oo ekşın ne demek ekşın üstü.:D vala tek kelimeyle söylüyorum sizi kıskandırmak olmasın mükemmeldi.2 hafta sonra bir daha gidicem.bekleriz.rezarvasyonlar için bana ulaşmanız yeterli.şaka şaka.ayıpsın gideriz bir daha.

teşekkürler.
 

Ertan ABA

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Haziran 2006
Mesaj
2.045
Tepki
3.913
Şehir
ANTALYA
Bisiklet
Lapierre
@H.Can DEMİREL

teşekkürler sağolun.valla tek düşündüğüm şey şuydu.


iniş iniş inişi inişi. op da = ekşın ekşın ekşın:D :D :D

o zamanda yorgunluğu hissetmiyorsunuz.
2 hafta sonra bir daha ama tüm gün boyunca tepinicem.piknik olayı olduğu için fazla tur atamadık.

görüşmek üzere.
 

Ertan ABA

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Haziran 2006
Mesaj
2.045
Tepki
3.913
Şehir
ANTALYA
Bisiklet
Lapierre
http://img20.imageshack.us/img20/1401/dsc01336cq8.jpg

artık tepedeyiz.tabanlarım git gide kaşınmaya başladı.ekşın ekşın ekşın. diyor.:D :D :D


http://img20.imageshack.us/img20/2937/dsc01337qz1.jpg



eee kalenin üstünde bir pozumuz:)


http://img132.imageshack.us/img132/2636/dsc01338ct3.jpg

kalenin içindeyiz.yarış parkurunun en can alıcı noktalarından birsinin olduğu yerdeyiz.çıkışın sonundaki kapının yanıdayız.burası kapalı.sadece yarışlarda açılıyormuş.

mehmet

http://img247.imageshack.us/img247/2492/dsc01344br8.jpg

gökay beni karanlıkta çekmiş :eek: .olsun o karlık.adam videoları süper çekmiş.;)


http://img247.imageshack.us/img247/4306/dsc01343dm2.jpg

şimdi herkes bu resimi görünce içni çekmeye başlamıştır.ahh ahh .nerde o yarış günleri diye?:rolleyes:


http://img247.imageshack.us/img247/2219/dsc01346tk2.jpg

evet buda gökayın makina.adam benim gibi çılgın.baya silkelenmiş inerken.süspansisyon olmadığı için.ama helal olsun.yinede indi.:p

http://img247.imageshack.us/img247/719/dsc01347nc4.jpg


ben bisikletleri bekliyorum.gökayla mehmet olay yeri inceleme yapıyorlar.

http://img201.imageshack.us/img201/5859/dsc01345ue4.jpg


mehmet çıkışta benim arkamda bi gaza geldi sonrası facia.zincir kotu.arka aktarıcı yamuldu.arka şanzıman kulağı yamuldu yamulmakla kalmadı içindeki yatakta yalama olmuş.bu kadarına da pes denir.

http://img132.imageshack.us/img132/803/dsc01348gd5.jpg



http://img132.imageshack.us/img132/3199/dsc01349hm9.jpg


ben yardırarak geliyorum.:D

http://img78.imageshack.us/img78/1343/dsc01353zp6.jpg


artık dönüşümüzü tamamladık.martinle vedalaştıktan sonra syedra sekiye doğru yola koyulduk.

gökayn eli ayağı yerinde durmuyor.:D

http://img132.imageshack.us/img132/1628/dsc01358dr0.jpg


vay beee.adam kendini de çekmiş.
:eek:

http://img247.imageshack.us/img247/8880/dsc01366tk4.jpg

artık yoldan manzaralar.

http://img247.imageshack.us/img247/7483/dsc01360up8.jpg

http://img204.imageshack.us/img204/6335/dsc01376wq9.jpg

http://img247.imageshack.us/img247/9393/dsc01378fw1.jpg


evet muhteşem muz bahçelerinin içindeki villalar.adamların evi denize 0 fır.kumsalı muhteşem ince taneli kum. offf off.:rolleyes:

http://img247.imageshack.us/img247/4400/dsc01383ul4.jpg

http://img247.imageshack.us/img247/5756/dsc01385qs0.jpg

evet syedra seki yol ayrımında sola dönüyoruz ve sahilden git gide uzaklaşarak dağa tırmanmaya başlıyoruz.

http://img132.imageshack.us/img132/443/dsc01386zb7.jpg

küçük bir köyün içinden geçiyoruz.

http://img132.imageshack.us/img132/1525/dsc01390lh0.jpg

o dağım arkasındaki dağa çıkıcaz.daha da yükseğe devam. 3km tırmanış.

http://img245.imageshack.us/img245/9665/dsc01387mj0.jpg



tabii sağlam evleri oturtanlarda var.

http://img245.imageshack.us/img245/9907/dsc01392ri0.jpg
 

Ertan ABA

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Haziran 2006
Mesaj
2.045
Tepki
3.913
Şehir
ANTALYA
Bisiklet
Lapierre

Ertan ABA

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Haziran 2006
Mesaj
2.045
Tepki
3.913
Şehir
ANTALYA
Bisiklet
Lapierre
@tour.de.frans

inşallah bir daha ki sefere senide aramızda görürüz.
teşekkür.
 
Yukarı Alt