Acilar-beylİkdÜz-bÜyÜkcekmece varmı antremana gelen

Konu, 'Gezi, Tur ve Organizasyon Duyuruları' kısmında Çamur tarafından paylaşıldı.

  1. Çamur

    Çamur Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Ağustos 2005
    Mesajlar:
    169
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    Büyükçekmece
    Seviye:
    avcılar-beylikdüzü-büyükcekmece pazar günü sabah varmı silivri istikametine antreman yapmak isteyen
     
    t-genc bunu beğendi.
  2. burgazz

    burgazz Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    23 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    929
    Beğeniler:
    368
    Şehir:
    Istanbul / Çapa
    Seviye:
    ahanda biz varız ibrahım abi(kesın olmamakla bırlıkte).benım mataradan ne haber bulabıldın mı acaba.yoksa ustune su mu ıcelım
     
  3. #3
    Çamur

    Çamur Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Ağustos 2005
    Mesajlar:
    169
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    Büyükçekmece
    Seviye:
    ahanda bekliyorum topla ekibi gel kahvaltılar bende sahilde bi güzelkeyif matarana gelince valla mehmet gidemedim ama bu akşam gidicem kesin oradadır alırım yarında sana teslim ederim kardeşim kıvırmak yok bekliyorum

    arkadaşlar parkur tempo sprint icin mükemmel yol kacırmayım sonra üzülürsünü
     
  4. pekerist

    pekerist Üye

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    65
    Beğeniler:
    13
    Şehir:
    Büyükçekmece
    Seviye:
    dün yenibosnadan beylikdüzü yakupluya gittim yarın aksamda arabayla beykoza gitmem gerekiyor. ayrıca benim bisiklet bianchi grizy sizin yanınızada yavaş kalabilirim.

    sizlerle tanışmak isterim fotograflarınızı bekliyorum.
    iyi yolculuklar.
     
  5. #5
    Çamur

    Çamur Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Ağustos 2005
    Mesajlar:
    169
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    Büyükçekmece
    Seviye:
    arkadaşlar büyükcekmece ordu evinin önünden saat 8 8,30 arası silivriye yola cıkıyoruz
     

İlginizi Çekebilir

squat-nedir_646x340.jpg
Bir sabaha karşı makalesinde daha birlikteyiz :D Adeta ince işçilikle yontulmuş bir kuadriseps kası, çoğumuzun hayalidir... Fakat bunu ya profesyonel sporcularda, ya da gerçekten fit durumdaki...
upload_2016-4-29_9-12-48.png
Antrenmanları kayıt altına alıp bir program çerçevesinde performansınızı takip ediyorsanız, web üzerinden online hizmet veren analiz sitelerini mutlaka duymuş olmalısınız. Örneğin TrainingPeaks...
IMG_20160426_172107.jpg
Merhaba arkadaşlar , bugun istanbul tıp fakültesinde halk sağlığı dersime girdim. Dersin bir kısmında su depolamak icin kullanilan plastik kaplarin hangi maddeden yapildigini ve bunu nasil...