ACİL Yardım ve Görüşleriniz Lazım! Dişli Problemim

Konu, 'Vites - Çekiş Sistemi' kısmında Yasin Kukur tarafından paylaşıldı.

  1. Yasin Kukur

    Yasin Kukur Bisikletkolik

    Kayıt:
    27 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.186
    Beğeniler:
    401
    Şehir:
    Samsun-Manisa
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Arkadaşlar Chopper bisikletimin sürüşünü güçlendirmek için vitesli bi sistem yapmayı düşünüyorum fakat görüş ve yardımlarınıza muhtacım.
    1-Arka dişliye 5'li dişli takmak sıkıntılı olur diye düşündüm çünkü arka maşa çok kalın ve kolları açmam gerekeceğini düşündüm ve sanırım bu zor yol.
    2-Sanırım tek dişli, milden tel çıkan bi dişili sistemi vardı bu sistem hakkında bir bilgim yok.
    Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    bu kolları açmak o kadar da kolay olmasa gerek :( :(
    [​IMG]
     
  2. #2
    Yasin Kukur

    Yasin Kukur Bisikletkolik

    Kayıt:
    27 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.186
    Beğeniler:
    401
    Şehir:
    Samsun-Manisa
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    ?????????????????
     
  3. muhammet_71

    muhammet_71 Yeni Üye

    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    9
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    eskişehir
    göbeği darltman lazım bna kalırsa o zaman yer açılır gibime geliyor...
     
  4. #4
    Yasin Kukur

    Yasin Kukur Bisikletkolik

    Kayıt:
    27 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.186
    Beğeniler:
    401
    Şehir:
    Samsun-Manisa
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    5 li dişli sıfıra sıfır oluyo. bende kolları açıp 7 li magarange takim diyorum. sizce uyarmı?
     
  5. tolga1976

    tolga1976 Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.744
    Beğeniler:
    2.577
    Şehir:
    İstanbul, Ümraniye
    Seviye:
    Öncelikle resim eklediğiniz için teşekkürler.. Burada acil yardım isteyipte resim eklemeyen bir çok kişi oldu ama hepsi lafta kaldı.

    Bisikletinizi vitesli sisteme geçirmek çok kolay yeterki paradan haber verin :)

    Öncelikle ilk ve şık çözüm arka göbeği kendinden içerden vitesli göbeklerle değiştirmek. Bunları isim yapmış bisikletçilerde ve internette bulabilirsiniz. Sanırım 5 vitese kadar olanları var Türkiye'de.

    Bir diğer çözümde göbeği değiştirerek normal arka attırıcalardan taktırmak. Tabi jantınızın delik sayısına uygun bir göbeği işinin ehli birine bu janta ördürmek lazım.

    Daha sonra arka attırıcının kadroda tutunacak sağlam bir kulakçık tarzı çıkıntıya ihtiyacı var. Önce kullanmak istediğiniz arka attırıyı görelim sonra devam ederiz ..:)
     
  6. #6
    Yasin Kukur

    Yasin Kukur Bisikletkolik

    Kayıt:
    27 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.186
    Beğeniler:
    401
    Şehir:
    Samsun-Manisa
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    göbekten attırıcılara baktım, şimdi hatırlamıyorum fkat bayağı pahalıydı, bu şıkkı eledik. bende geçende 5 li dişlinin mesafesine baktım sıfıra sıfır uyuyo.sanırım kadronun kollarını 1,5 cm er açık 7 li takıcam.aktarıcıyı bağlamak içinde bi kol uydurucam. sizce uygun mudur?
    [​IMG][​IMG]

    Photoshop Çizimim:
    [​IMG][​IMG]
     
  7. onur.han

    onur.han Yeni Üye

    Kayıt:
    23 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    adana-istanbul
    Bisiklet:
    Raleigh-USA
    beyler bu aletten ben de bir tane var. ve bende vites takmak istiyorum. var mıdır fikirleriyle yardımcı olabilecek.
     

İlginizi Çekebilir

Bahadır gürelle karşılaştırma strava power değerleri.png
Yeni aldığım power meter'i bir kaç ativitede denedim şuan için verilerin yüksek olduğunu düşünüyorum, Bu 135kmlik dünki nabzımın %65'inde yaptığım rahat tempo turumdan değerler [ATTACH] Bu...
upload_2017-2-6_15-29-19.png
Bugüne kadar üzerinde hiç durmadığım bir konudan bahsedeceğim: Antrenman yoğunluğu dağılım modelleri (ingilizce kısaltması TID, yani Training Intensity Distribution). TID nedir, ne işe yarar...
greg-lemond.jpg
Daha iyi bir tırmanışçı olmanın üç anahtarı (1) Zihinsel hazırlık (2) Daha hafif bir vücut ve (3) Akıllı taktikler. Pro: Greg LeMond (3 kez Tour de France şampiyonu, 2 kez dünya yol şampiyonu,...