%70 Arazi %30 Şehir... Lastiği Aranıyor

Konu, 'Tekerlekler' kısmında seyyahi tarafından paylaşıldı.

  1. seyyahi

    seyyahi Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    30
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    istanbul-kağıthane-gültepe
    Seviye:
    Slm arkadaşlar öncelikle bu kadar konu içerinde yenisini açtığım için yönetici arkadaşlar dan özür dilerim ama tüm konuları inceledim ve kendime göre bi lastik tam olarak bulamadım... sizce %70-%60 arazi ve %40-%30 şehir lastiği nasıl olmalıdır... ben biraz araştırdım da Irc avantaj pro 2.00 bana iyi gibi geldi yada kenda comfor ama senin şartlarına daha uygun olan bişey var derseniz sevinirim...ve göz ardı etmem...yardımlarınız içinde şimdiden teşekkürler...
     
  2. goLdenskuLL

    goLdenskuLL Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2006
    Mesajlar:
    168
    Beğeniler:
    58
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    hiç denemedim ama 1.50 irc avantaj pro da olabilir. 1.50 tercih ederseniz asfaltta daha rahat edersiniz ve arazide 2'lik ile arasında çok önemli bir fark olmaz. bizzat kullanan arkadaşlar daha net bilgi verebilirler.
     
  3. burnout_54

    burnout_54 Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.471
    Beğeniler:
    1.057
    Şehir:
    Coimbra
    Seviye:
    Bence çok yanlış.1.50 gibi ince bir lastiğin arazide %70 ini arazide geçiren birisi için yeterli gelmesi imkansız.Çünkü gerçekten çok inceler,bikaç kez kullandım.En ufak atlama zıplamalara bile gelmiyolar.Bence senin düşünmen gereken ebat en az 1.95 olmalı.
    İRC advantage pro 2.00 a gelince,fiyatı itibarı ile harika bir lastik ama bana ağırdırlar gibime geliyor.(ağırlığını bulamadım gerçi ama...)alındığı zaman en az 500gr lık bişey tercih edilmeli bence.
     
  4. #4
    seyyahi

    seyyahi Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    30
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    istanbul-kağıthane-gültepe
    Seviye:
    cevaplar için saolun arkadaşlar...buarada 1.50 lik arazi için pek iyi olmayabilir 2.00 lik te fazla ağır olabilir ama kondüsyon bakımından beni geliştirmezmi ben yeniyim ama yarışlara katılıyorum ...bende Irc piranha var baya kalınlar..hatta öylece kalsa da kendimi geliştirsem nasıl olur yani gelişebilirmiyim nasıl fikir...lütfen sizde fikir verin ...lastiği kesin almak zorunda değilim buarada... yine cevaplar için saolun arkadaşlar
     
  5. Uğur Taşdemir

    Uğur Taşdemir Bisikletkolik

    Kayıt:
    8 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    1.030
    Beğeniler:
    658
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Merhaba;

    Sana önereceğim tek lastik IRC Serac XC 1.95 tir. Tam bir çamur canavarıdır. 1,95 olduğundan emsallerine oranla daha yüksek basıncı kaldırır. Malzemesi cok dayanıklı ve esnektir. Kevlar lif örgü sayısı en fazla lastiktir yani dikenlere karşı biraz daha dayanıklıdır. Doğru basınçla asfaltta akıcıdır. Tam bir toprak-kum lastiği değildir ama performansı yeterlidir. :in: Bence piyasadaki en başarılı lastiktir. (Ağırlığı 500 gramın altında)

    [​IMG]
     
    mekano ve seyyahi bunu beğendi.
  6. beverly

    beverly Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    7 Nisan 2006
    Mesajlar:
    434
    Beğeniler:
    307
    Şehir:
    bursa
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    varsa eger tr de direk sana tavsiyem, continental explorer pro. 2.1
    super bi arazi ve asfalt performansi var. lastik denemeyi seviyorum ve uzun zamandir bir lastikten bu kadar verim almamistim. 800 arazi km si yaptim.(herturlu arazi) sadece 1 patlak. ozellikle sert zeminde iyi tutus sagliyor viraji, donusleri iyi ve bayaa saglam. ayrica 2.1 icin rakiplerinden daha hafif.
     
    seyyahi bunu beğendi.
  7. Uğur Taşdemir

    Uğur Taşdemir Bisikletkolik

    Kayıt:
    8 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    1.030
    Beğeniler:
    658
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    1.50 ile 2.00 (olan xc lastikleri) arasında dağlar kadar fark vardır. 1.50 ile gevşek zeminde(kum) gidemezsiniz, lastik gömülür. 1.50 ile düşük basınçta jantı kırarsınız, yüksek basınçlı (50-80) kullanıldığı için bozuk zeminde işkence olur ve kolaylıkla yarılabilir. 1.50 ile XC yapılamaz ama 2.00 ile asfaltta yol alınır. :in:

    IRC Advantage Pro' nun hem 1.50 hem de 2.00 modelleri var fakat ikisi de şehir ve uzunyola daha uygun lastiklerdir.
    Diş yapısı arazi sürüşüne uygun değildir.
    [​IMG]
     
  8. #8
    seyyahi

    seyyahi Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    30
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    istanbul-kağıthane-gültepe
    Seviye:
    yardımların için saol mantis... ama tavsiye ettiğin serac xc sence şehire uygunmu çünkü bazen şehirdede çok fazla yol alabiliyorum... mesela 100 km yaptığımda 30 yada 40 km si yolda geçiyo hatta bazen 50 km olabiliyo ...ayni o dişlerle yol bana işkence olmasın ....aslında daha iyi kondüsyon olabilir amakendimi baya yorarım değilmi....bende Irc piranha 2.00 var ve arazi de şehiride onla geziyom bazen şehir de ölüm oluyo
    kısacası serac xc nin dişler yolada uygunmu
     
  9. memocytr

    memocytr Yeni Üye

    Kayıt:
    23 Haziran 2005
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    6
    eğer arazide çok kumlu ve derin toprağa girmiyorsan MİCHELİN XCR DRY 2 yi denemelisin. asfaltta çok akıcı ve sessizdir,patika türü yerlerde uçar gidersin. 580 gr.civarında.. dezavanatajı ise lastik eridikçe toprakta feci kayıyor..
     
    seyyahi bunu beğendi.
  10. Uğur Taşdemir

    Uğur Taşdemir Bisikletkolik

    Kayıt:
    8 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    1.030
    Beğeniler:
    658
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Serac XC nin dişleri "asfalt için değil " tabiiki ama lastiğin hamuru çok dayanıklıdır Memocytr nin örneğindeki Michelin XCR Dry gibi kolaylıkla erimez, bu Micheline göre çok çok uzun bir süre alır ki , dışta kalan dişler toprakta tutunmaya yardımcı olur. Her ikisinin de UST Tubeless olanını kullandığım için gönül rahatlığıyla diyebilirim ki: Michelin Serac XC nin yanından geçemez.

    Asfalt olayına gelince; Michelinin asfaltta ne kadar hızlı eridiğini görmen lazım. Sadece 100 km lik bir asfalt kullanımında bile gözle görülür bir erime oluyor. Serac XC 38-40 hava basınca süper akıcı oluyor.Üstelik eriyip gitmiyor. :in:
     
  11. #11
    seyyahi

    seyyahi Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    30
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    istanbul-kağıthane-gültepe
    Seviye:
    saol mantis sanırım karar verdim araziye gidince kendi lastiklerimi kullanayım ırc piranha...yolda yorar ama sağlam kondüsyon olur ..bi tanede sırf yol için 1.50 lastik alacam o da avantaj pro olabilir onu sadece yolda kullanıcam 100-120 km yol yaptığımda baya yardımcı olur..yardımların için saol...sizde saolun memocytr..beverly..goldenskull...burnout............kendinize iyi bakın dikkatli ve kasklı kullanın..bol pedallı ve aydın günler
     

İlginizi Çekebilir

eat-more-protein.jpg
Merhabalar, Bicyling.com'un güzel bir makalesini paylaşıyorum :) Alıntı yapılan metin; 8 Quick Recovery Tricks to Get You Back on the Bike Bisiklet üzerine tekrar çıkmanızı hızlandıracak 8 püf...
Untitled.png
Herkese Merhabalar, Beylikdüzü yokuşunu merak edenlere, "Bu nasıl bir yokuştur?" diyenlere ithaf ettiğim videyomu paylaşmak istedim. :harika: Videyo Beylikdüzü Florya dönüşü çekilmiştir....
3-1468594337431-m30jxc42k218-960-540.jpg
Merhabalar, yine güzel mi güzel bir Bike Radar konusu yakaladım ve bunu hemen foruma kazandırmaya karar verdim :) Konu, çok eğlenceli ve hepimize hitap ediyor. Ben, konuyu okurken ve konunun...