kontenjan 10 kişi.......
herkez tekdir..............
lastik patlamalarında tekdir..............
tempo düşük olmayacaktır mola kısa olacaktır .............
beşiktaş-sarıyer etabı durmadan alınacaktır 5 dakika rampa ve rumeli kavağından garipçeye kavşağına kadar durmak yok .............
garipçeye inilmeyecek ...............kavşakta mola 5 dakika..........
dönüş................... rumeli kavağına .............sarıyer ...........
ve maslaktan yukarı ..............zincirlikuyu beşiktaş.................
kısa molalar bol bol acı çekmeler........................
bu turu onur dostumun yol bisikletine geçmesinin şerefine düzenliyorum yaşa nur ol onur kim tutar seni .............
tabi ben tutamam artık aytek ve onur şeref konuğumdur gözlerim onları arayacak ......................
evet beşiktaş 09.00 start ................sabah trafik yoktur ...........
hava durumu henüz belli değil..............
kontenjan 10 kişi...................
bu turun dikkat edeilecek püf noktaları .................
1- kavşaklarda çok dikkat edilmesi...............
2- fren mesafe ayarı
3- asla gruba yetişmek için acele edilmemesi..........
4- süratli bisiklet kullanma tekniğine trafikte tam vakıf olmak ........
5- şöförün hatasını kollamak hem yola vakıf olmak hemde arabalara ..
6- tam bir konsantrasyon
7- moral bozuk olarak tura gelmemek ..........
8- su en önemli ihtiyaç................
9- iç lastik ve pompa ..............
10- kask neden çünki hız yapacağız.............
11- otobüs duraklarına yaklaşırken arkadan otobüs geliyorsa tempoyu arttırmak ................durakta yakalanmamak...
12- inişlerde inerken süratli ama temkinli inmek korkmamak endişe duymamak .....en ufak moral bozukluğu bize kaza yaptırır..............
13- trafikte mümkün olduğu kadar sinirlenmemek ne kadar zorda olsa............
14- gene inişlerde süratle inerken keskin virajlara çok hızlı bi biçimde girmemek yatışlarımızı iyi ayarlamak ...
15- ikili bazen dörtlü ,eğer 10 lu isek bu grubu koruyabilmek rüzgara karşı ip gibi arka arkaya gitmek önde biri yorulunca ön değişmesi...........
16- süratli inişlerde inilen yerde trafik işaretleri varsa kırmızıya azami dikkat gösterilmesi yada yan yol varsa araç çıkmasına karşı çok uyanık olmak
17- kavşaklara yaklaşırken arkadan araçın gelip gelmediğine dikkat edilmesi......
v.s v.s
herkez tekdir..............
lastik patlamalarında tekdir..............
tempo düşük olmayacaktır mola kısa olacaktır .............
beşiktaş-sarıyer etabı durmadan alınacaktır 5 dakika rampa ve rumeli kavağından garipçeye kavşağına kadar durmak yok .............
garipçeye inilmeyecek ...............kavşakta mola 5 dakika..........
dönüş................... rumeli kavağına .............sarıyer ...........
ve maslaktan yukarı ..............zincirlikuyu beşiktaş.................
kısa molalar bol bol acı çekmeler........................
bu turu onur dostumun yol bisikletine geçmesinin şerefine düzenliyorum yaşa nur ol onur kim tutar seni .............
tabi ben tutamam artık aytek ve onur şeref konuğumdur gözlerim onları arayacak ......................
evet beşiktaş 09.00 start ................sabah trafik yoktur ...........
hava durumu henüz belli değil..............
kontenjan 10 kişi...................
bu turun dikkat edeilecek püf noktaları .................
1- kavşaklarda çok dikkat edilmesi...............
2- fren mesafe ayarı
3- asla gruba yetişmek için acele edilmemesi..........
4- süratli bisiklet kullanma tekniğine trafikte tam vakıf olmak ........
5- şöförün hatasını kollamak hem yola vakıf olmak hemde arabalara ..
6- tam bir konsantrasyon
7- moral bozuk olarak tura gelmemek ..........
8- su en önemli ihtiyaç................
9- iç lastik ve pompa ..............
10- kask neden çünki hız yapacağız.............
11- otobüs duraklarına yaklaşırken arkadan otobüs geliyorsa tempoyu arttırmak ................durakta yakalanmamak...
12- inişlerde inerken süratli ama temkinli inmek korkmamak endişe duymamak .....en ufak moral bozukluğu bize kaza yaptırır..............
13- trafikte mümkün olduğu kadar sinirlenmemek ne kadar zorda olsa............
14- gene inişlerde süratle inerken keskin virajlara çok hızlı bi biçimde girmemek yatışlarımızı iyi ayarlamak ...
15- ikili bazen dörtlü ,eğer 10 lu isek bu grubu koruyabilmek rüzgara karşı ip gibi arka arkaya gitmek önde biri yorulunca ön değişmesi...........
16- süratli inişlerde inilen yerde trafik işaretleri varsa kırmızıya azami dikkat gösterilmesi yada yan yol varsa araç çıkmasına karşı çok uyanık olmak
17- kavşaklara yaklaşırken arkadan araçın gelip gelmediğine dikkat edilmesi......
v.s v.s