Scudo Sports

27 vitesin 21 vitese üstünlüğü nedir?

ayna kolun en büyük dişlisi değişti yani en küçük dişlisi hala duruyo

sonuç:bayır aşağı hızlı bayır yukarı gene hızlı değişen bişi yok tabii
ama benim dişli el yapımı en büyük dişli sonradan değişti bizim burda usta bir bisikletçi var o 2 ayna koldan yaptı benim ayna kolu
 
Scudo
21 vites ve 27 vites arasındaki farklar.
-Son max. hız
-Daha rahat tırmanış
-Daha rahat vites değişimi
-Daha uzun ön kaldırarak gitmek vites fazla olduğı için

Ben bukadar diyebilirim daha bişey varsa ekliyelim lütfen
 
Ama Bir kötü yanı var. birden hızlanmak çok yorucu olur çünkü baya vites olduğu için haliyle elleriniz yoruluyor.
 
@HaliliOzturk

o kunuyu şöyle acıklayabilirim ayna kolun en büyük dişlisi farklı olduğu için en son vitese geçerken pedal çevirme hızını azaltıyorum eğer hızı azaltmassam zincir arada kalıyo ve takılıyo tabii bu saniyelik bişi hızımda o kadar etki etmiyor
 
@hsrv_khysiz tam tersini diyorsunuz tepe tırmanışlarda aynı ama düz yolda veya yokuş aşağı 27 vites daha serttir örneğin 27 vitesin en küçük dişlisi 11 ise 21 vitesin ise 14;ve11 dişli ufak olması tekerin daha çok devir sağlamasıdır ama en büyük dişlilerin sayısı ise 34 dür veya 32 dir 21 ve 27 arka dişlilerin en byük dişlileri aynıdır ama en küçük dişlileri ise 3 dişli oynamaktadır sertlik bakımından çok fark eder
 
@qwer95

xt viteslerde böyle bir sorun yok bir kademede beş vites atabiliyor ikinci kademede ise 3 vites aynı anda atabiliyor
 
@qwer95

ek olarak ;

27 vitesli sistem, çok engebeli arazide (en küçük viteste - 1/1) daha iyi denge sağlamanıza yardımcı oluyor. Benim için öyle en azından.
 
aynı bisiklet bendede var önde jimmy arkada little albert lastik var akordum ve vites ayarlarım bozukken bügün deneme yapıtım düz yolda 43 yokuş aşağı 55 km/h hıza çıkabiliyorum
 
Geri