Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

2011 MODEL BIANCHI COBRA almayı dusunuyorum yardım eder mısınız ?

Kayıt
8 Şubat 2011
Mesaj
8
Tepki
0
Şehir
tunceli
Arkadaşlar BIANCHININ COBRA modelını almayı düşünüyorum yaşım 16.. acaba sızce uygun mu özellıkler acısından performans bakmından yardım eder mısınız lutfen.....SAYGILARIMLA...




LİNK ADRESİ : (link)



ÖZELLİKLER:





Teknik Özellikler

Kadro Ön: Alüminyum 7005, Arka: Yüksek dayanımlı çelik Süspansiyonlu
Maşa SUNTOUR 26"SF11-XCT V3 DISC 100mm BEYAZ
Jant TEKERLEK TAKIMI BYTE 26"MTB 4X9 ÖZEL ÖRÜM
Lastik 26X1.95 53-559 SİYAH
Vites SHIMANO TOURNEY SERIES - 21 VİTES
Fren ÖN-ARKA:MEKANİK DİSK SACCON RDM 2.0 ROTOR 160mm
Sele SELLE ROYAL 5054URT ENERGY


FİYAT : 628 TL
 
Scudo
Uzak durun derim.Bunun gibi çift amortisörlü bisikletler size gereksiz ağırlık yapma ve yollarda sizi yormaktan başka işe yaramaz.Sabit kadrolu bisikletlere ve Sedona,Kron,Amoeba vs gibi markalara bakın.O fiyata başlangıç sınıfı bir bisiklet alınabilir.Yok eğer illa da Bıanchı alacağım diyorsanız çift amortisörlü modellerden uzak durun...
 
Bence biraz daha araştırın. Ayrıca bu tür çift amaotisörlü bisikletler ağır olur. Yokuşlarda sizi zorlar, asfaltta da ekstradan enerji harcamanıza sebep olur.
Dediğim gibi biraz araştırın, bisiklet seçimi konusnda bilgi edinin
 
Ama benim adım elvan dalton ben gezerim balkon balkon gelipte koynuna girerim ama GOBRAYI dolarım boynuna.Açın kızlar arayı salıyom GOBRAYI aleovvvvv :D
Gibi birşey :D
Ben sırf bu ANkara havasından ötürü almazdım açıkçası :D
 
Arkadaşlar yorumlarıma tepki geldi.Herkesten özür dilerim.Kusura bakmayın düzeltemiyorum süresi geçti tekrar tekrar herhesten özür dilerim :)
 
ben de çift amortisörlü modellerden uzak durmanızı tavsiye ederim. Rahatlığına bir şey demem çok rahattır diye düşünüyorum.(kullanıyorum bianchi scorpion) Ama gelgeleim hızına . Kesinlikle doğru düzgün hız yapamıyorsunuz. Acayip derecede yoruyor.
 
Arkadaşlar hepinize cok tesekkur ederım yorumlarınız ıcın... Ama bi sorun var ki aklıma takılan hanı mekanık disk frenler ya bunlar peki o disk frenler bi zaman kullandıktan sonra erımeye baslar mı tıpkı araba balatası gibi değiştirmen gerkir mi ? ? ?


Ayrıca En iyi Bisiklet markası sizce hangısı ( ben bıanchı dıye bılıyorum ) :.: ?
 
Çift süspansiyonlu bisikletlerden uzak durmalısın, Aleminyum kadrolu modellere yönelmeli ve kullanım amacını belirleyerek seçim yapmalısın. V fren yani normal fren sistemini tercih etmen şimdilik senin açından en iyisi, forumda daha fazla zaman geçirerek, araştırma yaparak daha fazla bilgi sahibi olabilirsin.En iyi bisiklet markası diye bir şey yok, sadece üzerindeki malzemelerin kalitesine göre fiyat kalite sınıflandırması var. En iyi bisiklet binmekten keyif aldığınız bisiklettir. Bianchi tercih etmek istiyorsan 'özel seri' başlığındaki modellere bakmalı yada forumda bütçeni belirterek uygun model için fikir, öneri isteyebilirsin.
 
@ONUR CAN KARA

Bianchi nin İtalya da üretilen bisikletleri dünya markaları olarak belirtilebilir. Ancak Türkiye de üretilenlerden kesinlikle uzak durmanı tavsiye ederim. Ayrıca sorduğun Bianchi modeli üzerindeki parçalara baktığımız zaman kesinlikle satıldığı fiyatı haketmiyor. Zaten sorduğun model de Manisa da üretiliyor. Bisikletin üzerindeki parçaları düşündüğümüz zaman o bisikleti 450 liraya bile kesinlikle almam. Sedona, Geotech, Drag, Kron, Scott gibi markaların 600-650 liraya satılan iyi modelleri var. Türkiye de yaşayan insanların yüzde 90 ı Bianchi yi en iyi model olarak bilir. Ancak kesinlikle bu düşünce yanlıştır. Bianchi modeli Türkiye piyasalarına 1992 de girdiğinde kaliteli bisikletleri uygun fiyatlara satıyordu. Bu durum 10 yıl kadar devam etti. 2003 yılı başından itibaren Bianchi Türkiye hem kaliteyi düşürdü hem de fiyatları artırdı. Bu forumda Bianchi hakkında yazılan yazıları okursan demek istediklerimi çok iyi anlarsın. Benim tavsiyemi sorarsan aşağıdaki linkteki bisikleti tavsiye ederim. Çünkü Scott markası dünyaca ünlü bir markadır ve Avrupa üretimidir.
(link)
Bu bisiklet verdiğin paranın karşılığını fazlasıyla verecektir. Bu olmazsa Drag Ontario, Sedona Borla, Kron XC 500 gibi modelleri de inceleyebilirsin. Bu modeller de fiyatının karşılığını verir.
Herkese iyi pedaller
 
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM HEPİNİZE BAYA BİLGİ SAHİBİ OLDUM AMA HENUZ Bİ SORUMA CEVAP VERMEDİNİZ...? " DİSK FRENLER ERİME YAPAR MI BALATLARIN DEGISTIRILMESI LAZIM MI BIR ZAMAN SONRA YOKSA HIC ERIME YAPMAZ MI ?" yanıtlarsanız sevırınım arkadaslar..!
 
Uzun dönemde erime (incelme) yapıyor, bu arada aklında bulunsun mekanik disk frenin fazla bir esprisi yok hidroliğe göre sadece görüntü, v fren işini görücektir uzun süre sorunsuz kullanırsın hem daha hafiftir.
 
  • Beğen
Tepkiler: ONUR CAN KARA
@mustafa şükrü yıldırım

Ayrıca mekanik disk frende v frenden daha fazla güç kaybı söz konusu.Yani fren kolundan uyguladığın kuvvet kalipere gidince azalıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: ONUR CAN KARA
dostum çift amartisörlerden uzak dur.. çift amartisörlü bende var bianchi magnum.. her çıktığımda bacaklarım ağrıyor.. yol yapamıyorum 20 21kg bisiklet.. yaylanması hızımı kesiyor.. verdiğim paranın hepsi boşa gitti hiç memnunda değilim ama bisiklet aşkı vazgeçemiyor insan.. soğumadım bisikletten ama tek amartisörlüye geçip bu zararımı telafi edicem.. sedona al derim borla veya salcanolara bak.. iyi forumlar dilerim
 
  • Beğen
Tepkiler: ONUR CAN KARA
eger cok camurda falan da kullanırım diosan disk frenli bisiklet al onun dısında pek düşünme fazladan agırlık nede olsa (ama camurda kullanıcaksan bisikleti v fren teker camura bulandıgında hiç tutmaz onun için paran uygunsa hidrolk yoksa daha uygun olan mekanik fren al)
 
  • Beğen
Tepkiler: ONUR CAN KARA
hepinize tesekkurler .. pekı balataların fıyatı ne kadar ayrıca bı arkadasımız da dksk frenın v frenden bı farkı yok demıstı dogru mu ? vede arkadaslar cıft amartısor alma dıyor ama tek amartısorde ınsan rahat etmııor hemde gorunusu pis benımde cıft amasör suan ama rahat yani
 
Bence tek amortisörlü bisiklet kullan ancak sele yaylı olsun. Yaylı sele sürüşünü fazlasıyla rahatlatır. Ben 2005 den bu yana yaylı sele kullanıyorum. Böylece orta amortisör kullanmadan rahat bir sürüş elde ediyorum. Benim bir komşum diskli bisiklet aldı. Bisiklet ile dengesini kaybedip yere düşünce diski yamulttu. Düzeltmeye çalıştıysa da eski düzenini bir türlü yakalayamadı. Bence disk olayını unut. Diskli bisikletler V-frenlilere göre daha ağırdır. Ayrıca V-fren sayesinde jantın akord ayarını da yaparsın. Bir de V-frende sadece pabuçlar eskir. Onları da çok makul fiyatlara değiştirirsin. İlle de disk fren diyorsan diyeceğimiz birşey olmaz. Disk ve balataların satıldığı yere gelince www.erdoganlarbisiklet.com sitesine girip sipariş edersin.
 
@Semih Temiz
Komşunun disk freninin modeli ne?
 
@Semih Temiz

disk frendede deişen bişe yok ondada sadece balatalar eskir oda 15 lira deiştirirsin ki bence disk frenin bir avantajı var (benim düşüncemdir baskaları baska düşünebilir) v fren de belli bir süre sonra jantı eritir ve jantı deiştirmek hem masraflı hem zordur ama aynı sekilde disk frende de rotorlar erir hem ucuz hem deiştirmesi kolaydır akord ayarına gelince o zaten herkesin yapabilcegi bi iş deildir.. ama tekrar diyorumki bu tamamen benim fikrimdir...
bu arada eger imkanınız varsa bi cift amortisörlü bisikleti bi kiralayın veya bi arkadasınızdan falan ödünc alın ve onunla yarı diklikte bir yokus cıkın cift amortisör ile ilgili fikriniz deişcek ve büyük ihtimal almakdan vaz geciceksinizdir
 
  • Beğen
Tepkiler: Harun.
Geri