@bisikletcanavari
Bunun dışında kadro kalitelerini yükseltmelerini bekliyorum. Bu sadece belirli bir ağırlık sınırının altına inmekle değil, asgari seviyedeki bir ağırlığın yanında sağlam,esnemez ve daha uygun açılara sahip bir kadro üreterek/ürettirerek gerçekleştirmelerini bekliyorum.
Bisikletlerin genel kişiliğine uygun parça seçimine özen göstermelerini bekliyorum.
Örneğin, 2.4 kg civarındaki xc disiplininde oldukça ağır sayılabilecek RockShox Tora amortisör bulunan Salcano NG101 SD modeline süper hafif Maxxix Maxlite 310 süper hafif lastik çok abes durmuş bence.(Hafifliğinin yanında getirdiği dezavantajlar bisikletin genel kişiliğine de biraz ters düştüğü inancındayım)
Tubeless olmayan jant setine tubeless lastik+iç lastik hiçte mantıklı bir kombinasyon olmadığını düşünüyorum. Buna benzer ufak tefek örnekleri çoğaltmak mümkün...
Genel anlamda parça seçimi çok güzel. Önümüzdeki sene Shimano kompenentlerin yanında Sram kompenenetlerininde sunulmasının devam etmesini beklerim.
Altyapı olarak ise üst grup bisikletler için biraz eksik kaldığı inancındayım. Forumdan da takip ediyoruz. Forum vasıtasıyla arkadaşlar memleketlerinde hiç göremediği teknolojideki bisikleti spariş ediyor fakat aynı şekilde o teknolojiyi görmeyen servis doğru müdehalede bulunamayabiliyor. O yüzden önümüzdeki sezonda ya yetkili servisleri bilgilendirici bir seminer verilmesini yada en azından disk fren ayarı, bisiklette genel ergonomik ayarlar, amortisör ayarı, vites ayarı v.b konularda bilgilendirici açık ve anlaşılır bir video hazırlayıp servislere gönderilmesini tavsiye ederim.
Bunun dışında mutlaka en az bir model eli ayağı düzgün bir yol bisikleti modelini kullanıcılarına sunmanın yanı sıra tam anlamıyla bir tur bisikleti çıkarmalarını tavsiye ederim.