2. video (sanirim biraz daha iyi oldu)

beverly

Forum Demirbaşı
Kayıt
7 Nisan 2006
Mesaj
433
Tepki
291
Şehir
bursa
Bisiklet
Scott
bu da 2 numara. yaklasik birinci ile ayni bolgede cekildi(santa monica hills) cekildigi yer tepenin tam sirti.boylu boyunca tepenin sirt kismindan asagi inen zevkli az teknik isteyem ama bayaa hizli bi inis.buraya cikmak icin 1:30 saat tirmandim. burda maksimum hiz yine 50-55 civari ortalama hiz 40 in uzeri(inis icin) inisin buyuk bolumu su kanallari ile kesildigi icin bazen cok yuksek suratte ziplamam aniden yolumu deistirmem falan gerekiyo.ter yer hirpalayici kayalar var (bisikletin omrunden omur alan cinsten :() aa genel olarak zorluk derecesi 5 uzerinden 2-3 diyebilirim.iyi seyirler
http://video.google.com/videoplay?docid=-8442569489795049039
bu arada ilk video yu seyretmeyenlere onerim, kesinlikle bi goz atin :)
 
Scudo

beverly

Forum Demirbaşı
Kayıt
7 Nisan 2006
Mesaj
433
Tepki
291
Şehir
bursa
Bisiklet
Scott
3. video bu hafta sonu.baya teknik bi inis.bu inisi 2 senedir benden baska hard traille inenei simdiye kadar gormedim.amortisorun ve kadronun sinirlarini bayaa zorluyo hatta bazi bolumleri hard trail icin imkansiz(oralari elimde gectim). viseo hazir olunca daha fazla ayrinti vericem...
 

İLKER TAŞ

SPECİALİZED. S-WORKS M5 HARDTRAİLL ALL......
Kayıt
10 Aralık 2005
Mesaj
1.870
Tepki
797
Yaş
42
Şehir
istanbul
İsim
İLKER
Bisiklet
Scott
yolun dar olması cok güzel benlik bir yol ama sen gecmişin tebrikler güzel bir calışma olmuş
 
  • Beğen
Tepkiler: beverly

Ercan Bayram

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Ocak 2006
Mesaj
2.069
Tepki
1.548
Şehir
İstanbul
bende böle araziye girmek istiyorum yok böle bir yer bulamadım :(
antalya sularında bilen varsa sölese gidicem.......
 

beverly

Forum Demirbaşı
Kayıt
7 Nisan 2006
Mesaj
433
Tepki
291
Şehir
bursa
Bisiklet
Scott
antalya da o kadar dag varken kesin vardir. benim antalya da bi arkadasim vardi gokhan diye bursadan okul icin gelmisti oraya. zamaninda anlata anlata bitiremiyodu antalyadaki yerleri.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ercan Bayram

Ercan Bayram

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Ocak 2006
Mesaj
2.069
Tepki
1.548
Şehir
İstanbul
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

araştırmam lazım o zaman....
demek ki var biryerler...
 

OzgurIskin

Daimi Üye
Kayıt
6 Haziran 2006
Mesaj
297
Tepki
219
Şehir
Istanbul
Bu da güzel ama ilkini daha çok sevdim ben. Bu arada beverly senin bisikletinin fotolarını göremedim forumda. Ne kullanıyosun neye benziyo bi onları da koysana lütfen
 

skull_mrt

Daimi Üye
Kayıt
25 Temmuz 2006
Mesaj
238
Tepki
92
Şehir
Kadıköy
@beverly

valla system of a down bir ermeni grup.konser sonrası türk bayrağı yakıyolar.her buldukları fırsatta türkleri kötülüyolar ve son olarakta artık azıttılar son kliplerinde türklere ve atatürke deyim yerindeyse "saydırıyorlar":boese157: :boese157: :boese157:

umarım bidaha o grubun şarkılarını dinnemezsiniz
 

beverly

Forum Demirbaşı
Kayıt
7 Nisan 2006
Mesaj
433
Tepki
291
Şehir
bursa
Bisiklet
Scott
hmm ok. bilmiyordum ilk defa senden duydum. neyse yaptik artik. bundan sonra kullanmam system of the down.
 
  • Beğen
Tepkiler: skull_mrt

Soner Sarihan

Forum Bağımlısı
Kayıt
17 Temmuz 2005
Mesaj
3.890
Tepki
8.384
Şehir
İznik
Bisiklet
Cannondale
Beverly harika şeyler yaşıyorsun. Çok güzel görüntüler paylaşmıssın bizimle.
Bunları yaşamaya devam edebileceğin bir yerde hayatını sürdürmeni diliyorum.
:)
 
  • Beğen
Tepkiler: beverly

beverly

Forum Demirbaşı
Kayıt
7 Nisan 2006
Mesaj
433
Tepki
291
Şehir
bursa
Bisiklet
Scott
saol ataruh, senle ne zaman konussam donucem diyorum ama cok zor bi karar nerde yasayacagima karar verme. cok yoruyo beni. umarim hayirlisi olur.
 

Cevat_Genc

Forum Demirbaşı
Kayıt
24 Temmuz 2006
Mesaj
469
Tepki
242
Şehir
Fatih / WesTanBuL
video icin teşekkürler... müzik konusunda bende skull_mrt arkadaşıma katılıyorum ben zaten çok nadir yabancı rock dinlerim system of a down u hiç dinlememişdim ama Türklere soykırımcı olarak bakıyorlar ve çok kötülüyorlar ve duyduguma göre konser biletlerinin üzerinde de şöyle bir yazı yazmışlar "Türkler ve köpekler giremez":boese157: bu grubu esefle kınıyorum ve hiçkimsenin dinlememesini rica ediyorum..!
 

beverly

Forum Demirbaşı
Kayıt
7 Nisan 2006
Mesaj
433
Tepki
291
Şehir
bursa
Bisiklet
Scott
size bi hikaye anlatayim. bundan 3 sene once okula yeni basladigimda(university of california) merakla kampuste geziyordum, ilk once okulun duvarlarinda ki resimler dikkatimi cekti. hepsinde pala biyikli adamlar masum gorunen kadinlari cocuklari kesiyorlardi. dikkatimi cekti resimlerin altindaki yazilari okudum. resimlerin konusu turkiyede yapildigi iddia edilen ermeni soykirimiydi. bayaa sasiirdim, amerikanin en iyi arastirma okullarindan birinin (dunya uzerinde en cok patent sahibi okul) nasi boyle bir iddia yi dikakte alip hukuk fakultesi gibi adaletin simgesi sayilabilicek bi mekanda sergilemesine izin verilmisler diye dusunmeye basladim. daha 10 dakika bile gecmeden kampusun merkezinde bir kalabalik gordum. ne oluyo diye bakarken biri benim elime bi brosur tutusturdu. brosur ermeni soykirimi uzerineydi.kampusun orta yerinde ermeni soykirimi propagandasi yapiliyordu.(bu arada benim simdiye kadar konustugum butun amerikali arkadaslarim soykirimin varligina inaniyor.) ayrica defalarca sokakta turkce konusurken ermeniler tarafindan sozlu hakarete ugradim.(ozellikle california erminelerin ikinci memleketi gibi, dunyada ermenistandan sonra en fazla ermeni nufusu californiadadir+dunyanin en zengin ermenileride burda oldugu icin -mgm gazino ve film sirketinin sahibi gibi-burda saglam lobileride var)
gelmek istedigim konu ise simdiye kadar hic adam gibi bir konusmacinin gelipte amerikada yada bu sekilde insanlarin kafasi saglam sekilde yikanmis baska bi yerde, kardesim biz boyle bi sey yapmadik olayin asli aslinda budur ve iste bu da belgeleri diyen birini duymadim. biz hakkimizi bu adamlar boyle muzik yapiyo, dinlemeyelim muziklerini diyerek savunamayiz. esas yapilmasi gereken olay, insanlarin kafalarindan bu sacmaliklari silmeye yonelik elimizden gelen girisimleri yapmak. ben bireysel olarak cevreme elimden geldigi kadar durumu anlatmaya calisiyorum. kendi uzerime dusuneni de yaptigimi dusnuyorum....
 
Yukarı Alt