185 boy için 13.5 kadro?

Konu, 'Street & DJ' kısmında burnout_54 tarafından paylaşıldı.

  1. burnout_54

    burnout_54 Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.471
    Beğeniler:
    1.057
    Şehir:
    Coimbra
    Seviye:
    merhaba arkadaşlar,bugün boyum 185 ve kron xc 500 13.5 kadro alıcam sokak sürüşü için.sizce bu boy kadro bana küçük gelirmi,sorun yapar mı,burada kron 13.5 kadro kullanan var,boyu benim boyuma yakın olanlar yorum yaparsa sevinirim.e acil tabi biraz,bugün sipariş vercez:)
     
  2. Alican

    Alican Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.295
    Beğeniler:
    821
    Şehir:
    Acıbadem, İstanbul
    Seviye:
    Atilla pek bir sorun olacağını sanmıyorum...Memo 1.82 mesela ve gayet rahat biniyordu...Fakat...
    Yinede denemeni öneriyorum...Al birinden bin, bak rahatmısın..Denemeden olmaz;)
     
  3. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Yeni Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    0
    Beğeniler:
    9.883
    Sokak sürüşü yaptığında bisikletinin kadrosunun garanti dışı kalacağını, her küçük kadronun da street kadrosu olmadığını biliyorsun değil mi?
    Forumda Sinto'nun kadrosu bu şekilde kırıldı ve garanti kapsamının dışında kaldı. Haberin olsun ;).
     
  4. #4
    burnout_54

    burnout_54 Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.471
    Beğeniler:
    1.057
    Şehir:
    Coimbra
    Seviye:
    evet abi o konuyu yakından izledim sinan'lada konuştum.tüm mesuliyetleri kabul ediyorum,hatırlattığın için teşekkür ederim:)

    Alican abi sağol içimi rahatlattın.bugün konuşup siparişi verdiken geç çarşamba burada olcak,aslında bi 13.5 kadroyla bi de 13.5 komple bisiklet alacaktık ama şimdilik sadece öğrencime:))) komple bisiklet almak nasip oldu,binim kadro ertelendi:( ama olsun en azından artık tek sürmüycem
     
  5. caner(bmx)

    caner(bmx) Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    13 Ekim 2006
    Mesajlar:
    415
    Beğeniler:
    133
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    kadro ne kadar saglam olursa olsun alani disinda kullandigin zaman kirilir amoeba dirty jump la trial street yapan arkadasim kardoyu ortadan kırdı ve ne biyere carma var ne bisey bide bende xc500 kullaniyorum memnunum 13.5 ama ben butun kaynak yerlerine ek parcalar koydurdum onun icin baya saglam oldu kron ucuz destek yaptirdiginda baya saglam oluyo onerebilirim bide disk fren sistemi kullanicaksan disk kulagina baya destek yaptirman lazim genelde ordan kirilio
     
  6. trial_kutas

    trial_kutas Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    213
    Beğeniler:
    105
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    malesef atillanın kadro kırılıdı ama kedinde bişi yok sağlam
     

İlginizi Çekebilir

upload_2015-7-20_12-17-30.png
Antrenmana çıkmadan önce bünyemizin ne durumda olduğunu bilmek can alıcı nokta. Aslında bisikletin başına geçip de pedal çevirmeye başlayıncaya kadar kendimizi yeterince formda hissedebiliriz ama...
CMUYucGVEAAxM1a.jpg
Merhaba kolay gelsin arkadaşlar. Benim 1.80 boyum var 98 kiloya kadar çıkmıştım 2-3 ay sonra 80 kiloya kadar düştüm ama havaların kötü olması nedeniyle bisikleti bi müddet ara vermek zorunda...
upload_2016-9-20_11-39-13.png
Forum selam, işler nasıl gidiyor? Umarım her şey yolundadır :) Form tutmak diye bir laf var. Ya da bir atlet iddialıysa onun için 'bugün formunda' deriz. Bu terimin bir geçmişi varmış. 1800'lü...