gectigimiz hafta sonu 12 saat yarisim vardi. yaris benim icin cok enteresan basladi. 4 saatlik araba yolculugundan sonra yaris yapilacak daga ulastik. ( hem col hem dag, enteresan bi yer. gunduz 40 derecelerde gece - derecelere kadar dusuyor) ben hemen cadirimi kurdum esyalarimi yerlestirdim ama ilginc bi sey vardi benim grup arkadaslarimdan hic biri esya getirmemislerdi. hatta hepsi formalari giyip sanki yarisa hazirlanirmis gibi hava icerisindeydiler. daha sonra kayda gittik. orda sok oldum zaten. ben yarisi pazar gunu basliycak sanirken yaris 20 dakika sonra basliyacagini ogrendim. apar topar formami giydim, bisikletin ayarlarini hizli bi sekilde yaptim. ama yarisa hic hazir hissetmiyodumkendini. butun gece araba kullandim nerdeyse hic uyumadim. 1 gun once cok agir bi antreman yaptim. o kadar yorgundum ki. ustelik yaris 2 kilometre civari super dik bi cikisla basliyodu. neyse start aldik. kalabalik bi startti toz dumana karisinca tozdan kurtulup en one gecmek icin yokus yukari apay zorladim. tepeye ilk cikana 100 dolar bonus vardi. yokusu 3. ciktim ama diger 2 yarisci hemen onumdeydi. downhill basladi. hemen dh avantajimi kullanip en one gectim. son 10 dakikaya kadar korudum. finise 10 dakika kala yanlis vites yuzunden teknik cikisi yapamadim. diger 2 yarisci hemen gecti beni zaten. bu arada ilktur sonunda ilk finish e gelene intense marka full suspansion (degeri sanimr 2500-3000 dolar arasidir amerikada)bisiklet verilecekti ben yine 3 girdim finishe. bundan sornaki turlar tempo epey dustu nerdeyse sontura kadar herkes dayanikliliga oynamaya basladi. duzenli olarak yemek yemek, sabit bi tempoyla genel zamani koruyarak tur atmak falan. derken aksam 5 ten sonra gece turlari basladi hava sicakligi 40 derecelerden 10 derecelere dusmaye basladi.yaris boyunca 3. lugu korumaya devam ettim. hatta ara ara oncekilere yetisip muhabbet falan ettik yarista. yemek alisverisi , su alis verisi falan yaptik ara ara fakat gece suruslari gunduze oranla cok daha riskli oldugu icin ardaki farklar ciddi bi sekilde korunmaya basladi. uzun surusler icin cok dayanikli olmama ragmen downhillerde ozellikle gece downhillerinde cok fazla avantajim oldugundan dolayi hav aiyice kararana kadar ondekileri gecmeye hic zorlamadim. hava karardigi an daha ilk iniste onumdekini tekrar yakaladim 10 dakika kadar yakin takipten sonra pes edip yol verdi. yarisin son turunda yarisin 1. sini yakaladim, inanilmaz cekismeye ragmen iniste 1.ciyi de gecmeyi basardim. (bu arada birazda sansla cunku adamin isiklarinin akusu azalmaya baslamisti. ondan dolayi beni beklemisti. benim isigimla yarisi bitirmek icin) ama ilk downhillde adami geride birakarak 1 ciligi garantiye almak istedim. yarisin bitmesine 20 dakika kala cok ciddi sekilde dustum gidon isigimi kaybettim. sadece kask isigi kalmisti( kask isigi 3 boyutlu gostermez, yani yoldaki kayalari cukurlari goremezsiniz sadece yolu gorursunuz.) sanirim isiksiz bi sekilde dagda biraktigim adamin ahi tuttu. elim feci sekilde kesilmisti ve yere kanlarin damlamasini gorebiliyordum. yinede bu sekilde yarisi bitirmeye calistim.ama her yokus cikista daha cok kan akmaya basladigi icin yokuslarda yurumeye basladim. tabii yarisin basindan beri kiyasiya kapistigimiz diger 2 yarisci beni finise bi kac dakika kala gectiler. hatta gerilerden biri daha gelip finisten once benri gecmeyi basararak beni 4. luge kadar atti. yine elim bos eve dondum. pardon elimdeki kesikle 