11 Aralık KAR VE BİSİKLET..Isparta..

RAHMİ

Forum Bağımlısı
Kayıt
8 Eylül 2008
Mesaj
785
Tepki
343
Şehir
Isparta
11 Aralık 2010. Yer Isparta Merkez.. Yılda bir kar yağmış değerlendirmeyelim mi:) Alperen kardeşimle şehiriçinde biraz dolandık.. Frenlerimin çalışmamasına rağmen durmadık gezdik de gezdik :) İşte fotoğraflar..

http://img692.imageshack.us/img692/7686/44244141.jpg
Benim canavar :)

http://img821.imageshack.us/img821/8693/39996072.jpgBen.. :)

http://img441.imageshack.us/img441/1999/49265108.jpgAlperen'in canavar.. Sözün bittiği yer.. :)

http://img529.imageshack.us/img529/8650/79789968.jpgİki kafadar..

http://img835.imageshack.us/img835/8315/21065051.jpg
Yorum sizin.. :)

http://img809.imageshack.us/img809/6820/21312156.jpg
Ve Alperen..

http://img522.imageshack.us/img522/1235/58270359.jpgDedik asfaltta kar durmuyo, tarla bayır nereyi bulduysak girdik :)

http://img143.imageshack.us/img143/2792/65976528.jpg

http://img17.imageshack.us/img17/3348/86634479.jpgKardan vites-fren sistemi iptal olmuş ama ilerleyen bisikletimm :)

http://img30.imageshack.us/img30/908/48581815.jpgGarajdayız..

http://img228.imageshack.us/img228/5411/58127896.jpgAlperengilin canavarlar diyelim bunlara da :)

http://img813.imageshack.us/img813/9676/98108389.jpgBisikletlerimizz..

http://img593.imageshack.us/img593/6470/32682982.jpg
Ve karda Isparta..
Zor olsa da bizim için oldukça güzel bi geziydi.. Her yıl yaptığımız geleneğimizi bu yıl da bozmadık :) Grup olarak toplanamadığımız için iki kişi yapabildik. Yine de çok güzeldi.. Okuyup seyreden herkese teşekkürler.. Küçük bi ayrıntı: Kar hala devam ediyo, 30 cm oldu şu an itibari ile, inşaallah devamı gelecek gezilerimizin.. :)
 
Scudo

GokmenOzyurt

Forum Bağımlısı
Kayıt
28 Şubat 2010
Mesaj
1.231
Tepki
706
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Cube
istanbuldada olsun böyle olay bende çıkıcam takıcam arazi lastiklerini oleeyy :)
çok keyifli tur yapmışsınız ayaklarınıza sağlık
 
  • Beğen
Tepkiler: RAHMİ

iamhasancanbam

Daimi Üye
Kayıt
1 Eylül 2010
Mesaj
386
Tepki
532
Şehir
Sarajevu, BiH
Bisiklet
Sedona
Valla ben karın gelmesini pek istemiyorum. :) Ayaklarınıza sağlık beyler.
 
  • Beğen
Tepkiler: RAHMİ

Oğuz Taş

Daimi Üye
Kayıt
21 Haziran 2010
Mesaj
345
Tepki
226
Şehir
İstanbul
Başlangıç
2010—11
Bisiklet
Cube
Bisiklet türü
Yol bisikleti
O karda üşenmeyip çıkmanız çok güzel olmuş...
 
  • Beğen
Tepkiler: RAHMİ

vedat karakaya

Daimi Üye
Kayıt
11 Mart 2008
Mesaj
358
Tepki
773
Şehir
ANTALYA
e vallahi bravo...
ne kadar güzel kareler çekmişsiniz....
paylaşım için teşekkürler...

vedat karakaya
 
  • Beğen
Tepkiler: RAHMİ

Alperen KIR

Forum Demirbaşı
Kayıt
27 Haziran 2010
Mesaj
458
Tepki
77
Şehir
Isparta-Antalya
Bisiklet
Scott
kardeşim fotoğraflar çok güzel çıkmış :) inşallah bizim her sene bozmayıp da düzenlediğimiz bu karda bisiklet gezisine daha başka bisikletçi arkadaşlarımız da katılır ve o muhteşem, üzerinde gezmeye doyamadığımız karın üstünde bisiklet sürmeye gelirler :) ellerine sağlık..
 
  • Beğen
Tepkiler: RAHMİ

KinqFriends

Aktif Üye
Kayıt
1 Ekim 2010
Mesaj
123
Tepki
37
Şehir
Bursa
güzel bi gezi olmuş karda hiç bisiklet sürmedim çünki bizim burda öyle kar yok full sulu kar bu yuzden bisiklet gitmiyo doğru düzgün bidahaki turunuza daha çok foto çekme ümidi ile hoşça kalın bol pedallar.Dikkatli olun düşüp biyerinizi incitmeyin sizin gibi bisikletçiler bize lazım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: RAHMİ

euners

Aktif Üye
Kayıt
13 Temmuz 2006
Mesaj
122
Tepki
122
Şehir
Kahramanmaraş/Afşin
pedallarınıza sağlık beyler.
Bisikletleriniz sanki gelinlik giymiş gibi olmuş. Paylaşım için teşekkürler.....
Devamını bekliyoruz...
 
  • Beğen
Tepkiler: RAHMİ

RAHMİ

Forum Bağımlısı
Kayıt
8 Eylül 2008
Mesaj
785
Tepki
343
Şehir
Isparta
@Oğuz Taş

Üşenmek mi :) Asla ;) Hep bugünü bekliyorduk zaten :)
 

İsmail ŞEN

Forum Demirbaşı
Kayıt
23 Eylül 2008
Mesaj
528
Tepki
419
Şehir
Isparta-Eskişehir
Bisiklet
Corratec
Rahmi valla senin şu telefonun olmasa bu güzel kareleri göremeyecektik :) Ama grup olarak toplanamadığımız için demişsin çağırdında gelmedim mi? :D Neyse bakalım bu sene kış sert geçecek gibi bir ara hep beraber bir etkinlik patlatıp takılırız. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: RAHMİ

RAHMİ

Forum Bağımlısı
Kayıt
8 Eylül 2008
Mesaj
785
Tepki
343
Şehir
Isparta
Ayıp ediyon valla :D vakit mi oldu kendimizi kaybetmişiz biraz biliyon mu ondan da oldu.. Aceleyle çıktık evden :) İnşaallah daha ne karlar yağar, kalabalık bi şekilde gezeriz:)
 

Hakan Eşme

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2008
Mesaj
1.725
Tepki
5.788
Yaş
56
Şehir
Keşan
İsim
Hakan EŞME
Başlangıç
1989—90
Bisiklet
Geotech
Bisiklet türü
Dağ bisikleti
Harikasınız arkadaşlar. Çok kişinin yapmak isteyip de bulamadığı fırsatı keyifle değerlendirmiş ve paylaşmışsınız. Elinize, emeğinize sağlık.
Çok çok teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: RAHMİ

umutkahraman

Forum Bağımlısı
Kayıt
24 Ekim 2009
Mesaj
2.334
Tepki
1.314
Şehir
İNEGÖL-BURSA
Bisiklet
Geotech
nefret ederim karda bisiklet sürmekten.tebrik edrim iyi siz gezmişsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: RAHMİ

RAHMİ

Forum Bağımlısı
Kayıt
8 Eylül 2008
Mesaj
785
Tepki
343
Şehir
Isparta
@umutkahraman

Zevk meselesi işte ne yapacaksın ;)
 

Aydın Yıldırım

Forum Demirbaşı
Kayıt
23 Mayıs 2008
Mesaj
417
Tepki
420
Yaş
54
Şehir
manisa
Bisiklet
Giant
Hep ben ayrılınca mı yağar bu kar.Sakın erimesin dönünce aynen yollardayız. Ayağınıza sağlık .
 
  • Beğen
Tepkiler: RAHMİ

Atik Sezer

Daimi Üye
Kayıt
27 Aralık 2008
Mesaj
316
Tepki
19
Şehir
İstanbul
Ankarada gecenin 3'ünde yerler tamamen kaplı iken ve caddelerden araba bile geçmezken, kar üstünde arkadaşlarımızla şehir turu yaptıgım günler aklıma geldi ve çok güzeldi gerçekten..Ama bursa'da sulu kar yağıp duruyo ve hiçde güzel değil :).şöyle bembayaz olsada yollar çıkıp gezsem ah ahhh :)
 
  • Beğen
Tepkiler: RAHMİ
Yukarı Alt