müşteri

  1. Velespitli Seyyah

    Accell Bisiklet - Müşteri Memnuniyeti VLOG 1

    Accell Bisiklet - Müşteri Memnuniyeti VLOG 1 Velespitli Seyyah'tan herkese merhaba bisiklet dostları; Carraro CR-T World tur bisikletimi Accell Bisiklet fabrikasına bakıma gönderdiğim süreci anlatan bir Vlog hazırladım. İyi seyirler dilerim. Accell Bisiklet firmasına ve yetkililerine çok...
  2. G

    Metin Bisiklet ve saygının sıfır olduğu hizmet anlayışı

    Merhaba, Öncelikle kendimi tanıtayım. İstanbul'da bir devlet üniversitesinde,mimarlık eğitimi gören bir kadın bisikletçiyim. 30 Eylül 2017 tarihinde başımdan geçen olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. Paylaşmak istiyorum ,çünkü başıma gelenlerin, yapılan haksızlıkların, insanların kendilerini...
  3. K

    Metin Bisiklet ve hizmet (?) kalitesi (okumadan gitmeyin!)

    Sizlere Metin Bisiklet'in satış-satış sonrası hizmet-servis konularını nasıl anladığını anlatmayı istiyorum. Metin Bisiklet'ten Sedona 341 model bir bisiklet aldım. Bisikleti alana kadar herhangi bir sorun yoktu. Bisikletin ilk ay sonunda ücretsiz bakımı varmış. Verilen garanti belgesinde bu...
  4. B

    Canyon müşteri memnuniyeti

    Herkese merhaba, Bu tarz olaylar başınıza ne sıklıkla geliyor bilmiyorum ama, 3 ay önce teslim aldığım Canyon Aeroad CF SLX 8.0 Di2 marka ve model yol bisikletimin, üzerinde bulunan karbon gidon boğazında bir çatlak söz konusu oldu. Bisikletin genel bakımını yaparken tamamen tesadüf eseri denk...
  5. amoush00

    Şikayetlerimizi Salcano'ya Ulaştırıyoruz.. (satış öncesi - satış sonrası)

    Arkadaşlar .. Salcano şikayeti içerir...Kadro kulağı. konulu forum başlığı altında @Canince arkadaşımızın bir parça ile sorunu üzerine açtığı konu başlığı üzerine, büyüyen konuşmalar sonucu böyle bir konu başlığı açmaya karar verdik. Aldık önümüze klavyeyi. Kendim de bir Salcano xrs 040 yol...
  6. Emrah Catak

    Salcano müşteri memnuniyetsizliği hakkında!

    Merhaba ismim Emrah. Size Salcano bisiklet almaya çalıştığım süreç içerisinde gerek firmanız, gerekse servisleriniz hakkında düştüğüm sıkıntılı durumları yazacağım. Belki dikkatinizi çeker de kendi içinizde ve servisleriniz hakkında bir düzeltmeye gidersiniz diye umuyorum. 13.04.2011 tarihinde...
  7. S

    Salcano Müşteri Memnuniyetsizliği

    http://tesekkurlersalcano.blogspot.com Tarih olarak Ekim 2010 son haftası ; 3 - 4 gün aralıklar ile SALCANO nun sitesinden 2 adet bisiklet siparişi verdik ( ASTRA M ve EFES 24 ). Bisikletler demonte şekilde elimize geçti. Bisikletlerin sadece SALCANO yetkili servisinde montajı yapılır ise...
Yukarı Alt