kilo verme

  1. Tur Şoförü Necmettin Ünlü

    Bisiklet desteğiyle 48 kilo verdim.

    Herkese merhaba ben Necmettin Ünlü. İzmir'de yaşıyorum ve üniversite ögrencisiyim. 21 yaşındayım. Her şey 19 yaşında 133 kiloya kadar çıkmamla başladı.Boyum 1.9m idi ama yine de kilo oldukça belli oluyor ve rahatsızlık duyuyordum. Birkaç kez zayıflama kararı alıp uygulamayanlandanım. Bir...
  2. Bahadır Gürel

    Kilo vermek için egzersiz ne zaman yapılmalı?

    Yıllardır antrenmanlarımı sabah yaparım (ya da sabah başlarım ama bazıları öğleni bulur). Neredeyse tamamında, yola kahvaltı yapmadan çıkarım (bu benim tercihim; kimseye bu iyi veya kötü demedim, hatta bundan bahsetmedim bile). Kahvaltı veya öğle yemeği işimi antrenman sonrası hallederim. Benim...
  3. zor bisikletçi

    Kilolu abiler ablalar şuna bakın bir

    Böyle haberler görünce daha da bir umutlanıyorum ya bisikleta olan aşkım daha büyüyor. umarım bende bir an önce kavuşurum da böyle kilo veririm arkadaşlar varsa böyle aramızda benim gibi bakın resmen ilham veriyore bu başlıklar ♥♥♥
  4. amd

    Antrenman Günlüğü

    Merhaba, Uzun süredir spor salonunda disiplinli çalışmama rağmen kilo veremiyordum. Kas kütlemi ciddi oranda artırmama rağmen yağ yakma ile ilgili sıkıntılarım vardı. Bu sıkıntının ana kaynağı düzgün beslenmeye çalışırken yapılan kaçamaklar sanırım. Normalde insanlar 6 gün diyet yapıp 1 gün...
  5. kemal erişken

    Yardımcı olur musunuz?

    Herkeze merhaba okula başlamamla birlikte bisikletden uzun süre uzak kaldım sınav ödevler vb :) normalde zaten kilo almaya müsait'dim şu an iyice kilo aldığımı hissediyorum inşallah yarın biskletime geri dönücem ama bu kiloları vermem gerekli antremanda hep tıkanıyorum ancak bende irade diye...
  6. Serkan Mıstınoğlu

    Bisiklet sayesinde kaç kilo verdiniz?

    Bisiklet almak için sayısız sebep bulunabilir :) Kilo vermek de popüler sebeplerden biri... Ben, ilk yol bisikletimi aldığımda 3 ayda 11 kilo vermiştim. Yeme alışkanlığımda da hiçbir değişiklik yapmamıştım, zaten kilo vermek de aklımda yoktu. İnceldiğimi fark edince tartılmaya başladım...
  7. U

    Öğrencilik hayatı ve kilo verme

    Merhaba değerli bisikletforum ailesi lise 1 öğrencisiyim bahçeşehirde ikamet ediyorum okulum taksimde yani günümün 2 saati yollarda geçiyo sabah 5.45 kalkış 6.10 yola çıkış öğlen 2.30 çıkış zili 2.45 dönüş yolu başlangıcı 3.50 eve varış akşam 10.00 yatış böyle bi günlük rutinde nasıl kilo...
  8. emrahozkan

    Sağlıklı kilo vermek isteyenlere tavsiyeler

    Merhaba. Bir çoğumuz bisiklet sporuna kilo vermek için başladık, ben de bunlardan birisiyim, 170 boyda kilom 86 yı gördüğünde aynada bir kendime baktım, bir sağa döndüm bir sola bu ben miyim diye sorduğum o gün biraz hayatımda değişiklik yapmaya karar verdim ve bir ara 69 kilolara kadar düştüm...
  9. Max Torque

    108+ üstü kilodan 80 kiloya düştüm. (Nasıl mı? Hepsi içeride)

    Arkadaşlar Merhaba. Toplam 4 Ayda 16 Kilo verdim. Bunun için kendimi çok hırpaladım ama sonuç gerçekten değdi. Diyeti bozmamak için türlü türlü yeminler önümden geçen iskenderler mantılar oy diyorum. Her şey 107-109 Kilo civarına Çıktığında oldu. EN BÜYÜK DÜŞMAN Un, Tuz ve Şeker. Arkadaşlar...
Yukarı Alt