@Tunahan_06
aslında sorununuz frenlerinize çok iyi bir şekilde hidrolik yağı basıldığı için oluşuyor :) bunu bisikletçiniz halledebilir sizin kurcalamanızı tavsiye etmem.. diğer yorumlardaki tavsiyeler ; eğer jantınızı çıkardıktan sonra freni sıkarsanız balatalar birbirine yaklaşır we fren...
@Tunahan_06
verdiği fiyat doğru çünkü anladığım kadarıyla ilan sahibi semih bey set olarak almış ve bu setin içinde 1 çift lastik ,1 adet protect air patlak önleyici ve yanında patlak lastik tamirini yapan basınçlı tüp var fakat basınçlı tüp yerine diğer ürünleri satıyor ve bu setin fiyatı 85...
gösterdiğiniz lastikler kullanılabilirlik açısından birbirleriyle tamamen alakasız lastikler.. continental yarışlarda gönül rahatlığıyla kullanabiliceğiniz güzel bir lastik ayrıca tubeless.. fakat maxxis maxlite 310 ise kullanım sahası olarak ap ayrı.. bu lastik ağırlığı ile ünlüdür ve arazide...
@ali alper uyar
aynakol un küçük gelmesinden ziyade vites sayısı önemli.. çünkü 3 e 9 kombinasyonunda seri çevirdiğinizde zaten direk 60 km ve üstüne çıkabilirsiniz..
jant uyumu konusunda size katılıyorum! ben sölemeyi unutmuşum.. lastik seçmeden önce ona da dikkat ederseniz iyi olur..
@Mesut ARAM
eğer lastiğin özelliklerine bakarsanız enaltta 26x1.35 yazıyor yani mtb jantlarına uyumlu. Daha doğrusu sadece mtb jantları için olan bir lastik..
@Mesut ARAM
merhaba gösterdiğiniz lastik türü semi-slick.. bu lastik türü mtb için asfalt yolda daha güvenlidir fakat yinede hızınızı engelleyecektir eğer tamamen dişsiz(slick) bir lastik arıyorsanız size şöyle bir örnek gösterebilirim ...
yeni xtr rotorlar ile avid frenler uymuyor.. fren balatalarının ucu rotor a çarpıyor fakat bu sorunu balataların altından uzayan demir parçayı keserek halledebilirisiniz..