@temu90Çevremdeki yorumlar ve sahsi incelemem bana conti 4000S doğru seçim olduğunu gösteriyor.Gerek yoltutuş gerekse yuvarlanma olarak vede içindeki kevlar kuşak kalitesiyle lastik patlamasını minimizeye indirmesi bence bizim yol kosullarımıza yeterince uygun olduğunu gösteriyor.:in:
HTR Kendi tasarımım.53*11, 8li 11-23ruble
Ömerli gözlemecilerin yokuşu iniş 91.2km.
Çok hafif iniş meyilli Acarkent tünelden Kavacık kavşağına gidiş yönü 53*11-72.5km. ayna boş dönüyor.İkili makara çevirirken.
Düz yol gerçi rüzgara göre değişiyor ama 50km. garanti önde sağlam domesticler...
@binRR
Bu arada aklıma gelmısken bu yazıdakı uygulamalarla yaptığınız turlarda arkadaslarınızla aranızda kacan grup oluyorsa sızde ana grup olup yakalaması da cok zevklı oluyor.:in: Boyle oyunlar yapılınca tur hem herkesin performansı artıyor hemde tur bır okadar eglenceli hale...
Astana lance olmasaydıda ıyıbır kadroya sahıp bır takım.Lance ın olması ısın boyutunu bır kademe daha yukselttı.Sonucta johan bu ısı fazlasıyla ıyı bılıyor ve dıkkat ettıysenız eskı kadronun veteranlarını bır arada tutup araya da yenı nesılden serpıstırmeler yaparak yaptıgı zaferler zıncırını...
Gıro oncesı guzel bır antreman oldu zaten tırreno-adrıatıco boyleyse Gıro da heyecandan kopucaz gıbı gelıyo;)
Bu arada mılan-sanremo da guzel olucak gıbı gozukuyor ama yıne mesafeyı dusundugumde aklım gıdıyor.298km saka gıbı gelıyor.:rolleyes:
Arkadaslar bu ayın 25.de pıst bısıkletı...
Prıma arrıvo son 15 km kala nıbalı eger kacmayıp son yokusa kadar kacan grupla gelseydı %100 etap onundu.Artık emırmı oyleydı yoksa basso ya dayalı eylemmıydı ama senınkıler etabı goz goregore verdıler.:rolleyes: