Özgür AKAR tarafından yazılan mesajlar

  1. Özgür AKAR

    Fuji Touring'i Nasıl Bilirsiniz?

    Melsa ve diğerleri ticari olarak ellerinde kalan bisikleti satmak istiyorlar fuji nin sitesinden ölçülerine baktım 54 kadro ideal zaten bisikleti dik kullanmak komforu arttırır. Bir de 2017 modelde değişen bir özellik yok diyorlar, ben buna da inanmıyorum. Değişiklik, ne kadar iyi ürün...
  2. Özgür AKAR

    Fuji Touring'i Nasıl Bilirsiniz?

    54 kadro fuji için melsa ile görüştüm gelince arayacaklar, lakin amortisörsüz ilk kez kullanacağım biraz endişem var. O dağ yollarında nasıl olacak?
  3. Özgür AKAR

    Favorit Çekoslavak Restorasyonu

    Gövdenin boyasını söküyorum fakat boya çok iyi çiktı, 2 defa boya sökücü yaptım ve üstüne zımpara ancak ince işi kaldı. Kulagıma küpe olsun :) bir dahaki sefere kadroyu yakarak soyucam.
  4. Özgür AKAR

    Klasik ve nostaljik bisiklet restorasyonu

    @Halil KURT Farı ve zili nereden temin ettiniz?
  5. Özgür AKAR

    Favorit Çekoslavak Restorasyonu

    Sele orjinal bufalo derisi, sadece sele 200tl değeri var. Bisiklet de özel seri, çogu gazellenin camurluklari siyahdir bu krom. Favorit krom pompa ile union rulmanlı klasik pedallarda geldi.
  6. Özgür AKAR

    Favorit Çekoslavak Restorasyonu

    Gazelle satılık arkadaşlar, 1955 model 2. dünya savası sonrası fabrika toparlanmak için fren tertibatsız ve pompasız üretttiği bir model, el yapımı. Avrupa kontra (coaster brake) fren gücünü ayarlayabiliyordunuz. Fiyat olarak 1000tl istiyorum.
  7. Özgür AKAR

    Favorit Çekoslavak Restorasyonu

    @Tuguj123 Paslanmış parça kurtarılmaya ve emek harcamaya değermi o önemli, duruna göre kolada da bekletiyorum, mazot, yağ vs den hazırladığım karışımda da bekletiyorum. Sonra daire tel fırça ile pasını alıp 4-7 adım arasında parlatmaya kadar gidiyor... Eldeki işleri bitirdikten sonra Favorit...
  8. Özgür AKAR

    1990 Bianchi Caurus restorasyonu

    :) Bunlar hep müstakil, garajlı ev olmamasından dolayı. Tekniğin gelişmesi için hobi atölyeleri çok önemli. bi kitap okurken bur de atölyede çalışırken huzurlanıyorum. Kolay gelsin.
  9. Özgür AKAR

    1990 Bianchi Caurus restorasyonu

    @c33nk dremel bende de var ama çok sınırlı işlem yüzeyi küçük, devirli tel daire var bende. Kilitli bir poşedin içerisine benzin koyun, çok az alüminyum tozu, çok az potasyum benzomat daha sonra parçayı bu posede koyup ağzını iyice kilitleyin ve çalkalayın. 1-2 gün sonra çikarın ve yağlı halde...
  10. Özgür AKAR

    1990 Bianchi Caurus restorasyonu

    @c33nk Nikelaja gerek kalmayabilir, yaklaşık 6-7 aşamada çok güzel oluyor. özel solüsyon hazirliyorum 2-3 gun bekletiyorum parçayı, sırası ile su zimpara yaptiktan sonra en son polisaj yapıyorum. ''favorit çekoslavak restorasyonu'' isimli konu açmistim bakabilirsiniz. Atölyem Şişli de...
  11. Özgür AKAR

    1990 Bianchi Caurus restorasyonu

    @c33nk Merhaba ben de atölyemde klasik bisiklet restorasyonu yapıyorum, kurtarılması gereken parçalar veya polisaj konusunda yardımcı olabilirim. Örnek resim
  12. Özgür AKAR

    Favorit Çekoslavak Restorasyonu

    Beldesan Flamingo nun fren bacakları ve boğazı hazır. Arkadaşlar 600-800-1500-2000 zımpara temini konusunda yardımcı olurum, yer şişli. Ayrıca otomotiv için özel imal edilen şeffaf sprey vernik temin edebilirim, bu vernik dış şartlara dayanıklı akrilik malzemedir.
  13. Özgür AKAR

    Favorit Çekoslavak Restorasyonu

    Vaktim ve yeterli bütçem olsa farklı akım bisikletler geliyor aklıma olur olmaz :) favorit bu sebepten çok önemli. Onu bitirdiğim zaman military bike yapıcam. :) Fakirhane den bir kare
  14. Özgür AKAR

    Favorit Çekoslavak Restorasyonu

    Birçok klasik bisiklet single speed olarak dönüştürülüyor :) acaba yarın öbür gün de klasik parçaları arayacakmıyız.
  15. Özgür AKAR

    Favorit Çekoslavak Restorasyonu

    Favorit' in Çekoslovakya da kurulan ilk fabrikasından birkaç kare. Kadınların çalışması ne kadar güzel.