Nisbeten yaşadıklarınız normal, iyi bir eldiven ve elcikle etki azaltılabilir, arada sıradada elinizi gidondan kısa süre için çekip elinizi dinlendirebilirsiniz.
@furkan32
Zincirinizi sökmenize gerek yok , sökmeyinde , zincir sökmek ve takmak biraz uzmanlık ister , tıkır tıkır çalışan zincirinizin tadını kaçırmayın.
Benim polar bisiklet bilgisayarı ile ölçtüğüm değerler ki kalp monutörü kullanmanız gerekir buna dikkatiniz çekerim , yukardaki bir çok ölçümde bu dikkate alınmamış,
1) 16 km. si asfalt 26 km. si toprak toplam 42 km ve 650m. çıkış içeren bir parkurda dağ bisikleti ile ortalama 1800 kcal...
Eğer jantınız çok değerli bir jant değilse, crossmax vs. gibi, sibob deliğini biraz genişletip , siz veye bir bisikletci, rahatlıkla hem ince hem kalın siboblu iç lastikle kullanabilirsiniz.
@Ali Gelir
İç lastiği ilk takarken dış lastiğin içini pudralamak ve her zaman doğru hava basınçında kullanmak bunun içinde basınç göstergeli bir büyük pompa almak gerekiyorki her tura çıkışda kontrol edebilesiniz , bunlar benim aklıma gelenler.
Bugün mtbtr de Cüneyt Kozakoğlu nun bir yazısı var http://www.mtbtr.com/haber/haber.asp?kayitno=2269 ayrıca Greg Lemond unda bu konuda Süddeutsche gazatesine verdiği röportaj var ilginizi çekebilir.
Birde bazı suspansiyonlarda rotor sınırlaması var , resmi sitesine girip bunu öğrendikten sonra değiştirmenizde fayda var örneğin ben rock shox sid team 2007 kullanıyorum resmi sitesi 160 mm üstü rotoru tavsiye etmiyor, gibi.
Bilgiler için teşekkürler fakat tablo biraz akıl karıştırıcı , max nabzı 195 olan genç bir arkadaşın anaerobik zonu 202-215 gözüküyor veya kendimden örnek vericek olursam 42 yaşındayım max nabzım 181 bu tabloya uyuyor fakat anaerobik zonum tabloda 186-198 gözüküyor oysa yazının önceki bölümünde...
Öncelikle geçmiş olsun ve doktara görünmek şart ,genelde bisikletde diz ağrısı olmaması için ;
1) Yüksek kadans en az 60 denir ama bence 70 hatta 80 devir/dk .(İlgili bölümleri okuyabilirsiniz)
2) Doğru sele ayarı, yukarı aşağı , ileri geri ve açısı.( İlgili bölümleri okuyabilirsiniz).
3)SPD...
Düzgün bir zeminde bisikleti tekeri tam bir tur attırcak kadar ilerletin ve aradaki mesafeyi ölçün , en kesin yöntem bu , mesafeyi mm. cinsinden km. saatinize girin , ayrıca mıknatısla km. sensörünün mesafesini 1-2 mm. fazla olmamasına ve sensörle km. saati arasınında 50 cm den fazla olmamasına...