aynakol kolları çelik olduğu için çok ağır aynakol değiştirilirse kafadan 1 kg hafifler
bunun yanında gidon alüminyum ile değiştirilirse yarım kiloda oradan gelir
lastikler ince silik lastiklerle değiştirilirse 300-400 gr arası da oradan gelir
seleye el atılırsa yarım kilo civarıda oradan
az...
Ben olsam salcanoyu satıp 2 . El üst seviye bisikletlere bakardım yıpranmış parçalari varsa yenilenebilir hatta yenilenmisken yükseltilebilir. Aşağı yukarı aynı masrafı yaparsın hatta belki daha ucuza mal etmek bile mümkün
anadoluda bir ilçede fabrikada çalışıyorum aldığım ücret istanbul şartlarına gör yaptığım işle kıyasla elbette düşük ama yaşadığım yerde yetiyor çok şükür.
ara sıra istanbula iş icabı gidip geliyorum aşırı derecede geriliyorum bağırsaklarım iflas ediyor stresten (ibs hastasıyım)
şöyle bir...
iyi geceler diyerek söze başlamak istiyorum ama affınıza sığınarak hatırlatacağım bazı can sıkıcı şeyler var.
amacım insanları galeyana getirmek , umutsuzluğa sürüklemek , korkutmak vs.. asla değil
istanbulumuz dünyanın gözbebeği herkes tarafından kuşkusuz kabul edilen muazzam bir coğrafyada...
Arkaya normal aktarıcı ile birlikte vites degistirici kol takıp , ön ayna disli degistirdiginizde arka aktariciyida ayarlamak sureti ile zinciri yönlendirmek gerekiyor.
Arka kısımda kullandığınız zincir gergisi tek aynakol yaprağı olan sistemlerde çalışır.
@mariokaldato
bence de gayet iyi durumda ikinci el aldığım peugeot kadrodan söktüğüm orta göbeğin rulmanların dan başka hiç bir şeyi yoktu (korozyondan hepsi erimiş)
@Yusuf_AZE
bu dinamolu göbeğin yerine orta kalite bir şarjlı ön arka aydınlatma daha iyi olur.
dur kalklarda sürekli aydınlatma sistemi güvenlik için her zaman daha avantajlı
dinamolu göbek sadece hareket halinde elektrik sağladığı için karanlık bölgelerde durduğunuzda araçlar sizi geç fark...