Dogum yılı 1977'den 2 sene sonra 4 tekerli plastik kamyona :p , 3 yasimda uc tekerlekli bisiklete, 5 yasimda da iki tekerlekli dolgu lastik Hüdaverdi'ye basladim; hala da düşüyorum ya bu aletten anlamış değilim :D .
@günay
Bence saatte 4,4km daha fazla yol alabilmek büyük bir fark, tabi bu farkı yaratabilmek için 48 dişli ile 44'teki kadansı tutturabilecek kas gücü lazım. Minübüs caddesi trafiğinde, aynı saatlerde yol bisikleti, eski ağır 44 dişli MTB'mi ve bu başlık altındaki Kron xc4000'i sürerken...
@H.Çağrı
Bisiklet Kaçkar Bisiklet'te toplandı ve kirlenmeden önce :p orada tartıldı. Ağırlık belirtmemin aslında tek nedeni var.
Kullandığım komponentler ile bisiklet toplamayı düşüneceklere önceden ne ağırlıkta bir bisiklet elde edeceklerini söyleyerek faydalı olabilmek.
Giant Cadex...
@matrixod
Gerçekten de iliklerine kadar görelim diye kıvrılmış da içi görülüyor havası verilmiş orjinal stickerı :) Kirli , yağlı yeri dediğim sadece pedala en yakın yarım santimlik yeri yani.
@BuRroM
Arkadaşın da dediği gibi sadece stickerın ucu kalkımış ve kirli, yağlı bir görüntü çıkmış ortaya. Daha dikkatli baklırsa aynakolun vidalandığı gümüş rengi bölgeler yakınında oluşan çizikler görülebilir ki onlar da biskletin toplanmasindan 10 gün kadar sonra Bağdat caddesinde yan...
@Barış Kılınç
Hayır, tubeless değiller. Bu arada lastiklere dair ilginç bir ayrıntı vereyim, su yollarının içine girebilecek boyutta taş parçalarını yerden yakalayıp kadroya doğru savurma gibi bir becerileri var.
Tekerlek için bir başlık açtım https://www.bisikletforum.com/showthread.php?t=20183 kendi sitesindeki linki de mevcut bu sayfada, oradan resmini de görebilirsin. Ben velespitten aldım, ama sitelerinde yer almıyor.
Araziye de gireceksen uygun olmayacaktır tabi.
Ağırlıklarını hem Velespit'de hem de Kaçkar Bisklet'de tartma şansım oldu. İkisinde de 590 gram geldiler. Üzerlerinde yazan 660gr, nedense Bontrager bu lastiklerini olduğundan daha ağır lanse etme çabasında :p