Scudo Sports

鸿富 - fm066 - sl

Silivrili

Daimi Üye
Kayıt
4 Ağustos 2012
Mesaj
274
Tepki
128
Şehir
Silivri
Başlangıç
1995—96
Bisiklet
Peugeot
Bisiklet türü
Yol bisikleti
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t1.0-9/10320254_677481928991439_254909720354595704_n.jpg

(link)

(link)

(link)

(link)

Donanım:
Kadro seti = 鸿富 - FM066 - SL (yeni) (karbon)
Gidon = No-name (ikinci el) (karbon)
Boğaz = Pro Vibe 7s -10 derece, 140mm (yeni) (alu)
Jantlar = Shimano WH-R550 (ikinci el)
Ön Aktarıcı = Dura Ace 7803 (ikinci el)
Grupset = Ultegra 6603 (ikinci el)
Sele = Specialized Romin Pro (yeni) (karbon)
Zincir = Shimano HG CN 5600 (ikinci el)
Lastikler = Vittoria Open Corsa Cx 320 TPI 700x23c (yeni)
İç lastikler = Continental Race Tube 28 (yeni)
Sayaç = Cateye Strada Wireless (ikinci el)
Suluk kafesleri = XTCC (ikinci el) (karbon)


Geometri ve Fiziksel Koşullar:
Boyum 172cm, bacak boyum 78cm, ağırlığım 63kg.

Kadro sele borusu C-T 50cm, üst boru 52.5cm
Boğaz 14cm, -10derece
Krank Kolu 175mm
Arka Ruble = 12 - 27
Ön Dişli = 30 - 39 - 52

Sele ile gidon yüksekliği arası 16cm.
Bisikletin Ağırlığı = ??
Lastik Basıncı = Ön 130 PSI, Arka 140 PSI (Bozuk yollarda 110 / 115)
 
Scudo
hayırlı olsun kadroyu ne kadar aldınız acaba net olarak ne kadar para ödediniz acaba,birde cinde bu tür kadro alınınca garanti olayı nasıl işliyor,biraz bilgilendirimsiniz acaba bzileri net ölçülerini felan da söylerseniz çok iyi olur,kimden nasıl aldınız hoşuma gitti çok
 
aliexpresde görüyorum 650 dolara ve 700 dolar civarlarında fiyat ile satıyorlar kadroyu,acaba pazarlık yapabiliniyormu

@Gökhan Toros

hocam biraz bilgi verirmsiniz bende düşünüyorum bu kadroyu.

şuna bir bakın hocam baya avrupada alan var adam almış birde modifye etmiş yotubda baya video var

http://www.youtube.com/watch?v=_pwaiovJS04
 
Hayırlı olsun. Güzel bir bisiklet çıkarmışsınız ortaya. Kazasız belasız kullanmanızı dilerim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silivrili
@Raşit S
Kırmızı şey, göstermelik bir ışık, polis ceza yazıyor yoksa.

@sonererdem

Gökhan'ın söylediklerine aynen katılıyorum, aliexpressten 20 dolar ucuz almak yerine, doğrudan fabrikasından almanızı öneririm.
Benim grupset metalik değil de siyah olsa görüntü olarak çok daha hoş dururdu.
Aynı kadro Gökhan'da da var, yorumlar için onun konusuna da bakmanı öneririm.

Kadrodan hiçbir şikayetim yok, bir esneme, yada tuhaf sesler v.s. hiçbir problem yok ve çok hafif gerçekten, gayet rijit.
Hong Fu ile şöyle de bir tecrübem oldu, orta göbekteki raylarda ufak bir problem vardı, resmini çektim ve sorunu hallettim, Hong Fu yaptığım masrafı karşıladı.
Dolayısıyla ben gerçekten ümitliyim bu kadrodan, kaza falan yapmadıktan sonra bir sorun çıkaracağını zannetmiyorum.

@Ömer KARAN

Teşekkür ederim Ömer.
 
1 santim daha kaldırdım seleyi ve sele seviyesi ila gidon seviyesi arasını 18 santim olarak ölçtüm eğer tam olarak üzerine oturduğum kemiklerin bulunduğu noktadan ölçersem, burundan falan ölçersek te 17 santim, 50 kadro bir bisiklet ve 172cm binici için gayet aerodinamik diyebilir miyiz?

Bu arada gidon muhtemelen modolo marka italyan ama üzerinde yazı mazı bulunmadığı için no-name deyip geçtim.

Kanaatimce şuanda bisikletin tek zayıf noktası jantlar.
 
Hayirli olsun
Verdifiniz linkte kadrolarin fiuatlarini goremiyorum malesef cyclocross kadro ne kadar avaba
 
  • Beğen
Tepkiler: Silivrili
@Tahsin Y.

Hong Fu ile iletişime geçip, sormanız gerekiyor yada alibaba üzerinden bakabilirsiniz fiyatlara yuvarlak olarak bir fikir sahibi olmak için.
Fakat alışverişi alibaba'dan yapmanızı önermiyorum.

Bu da seleyi 1santim daha yükselttikten sonraki halinin resmi:

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t1.0-9/10476274_686694014736897_366069655885858892_n.jpg

Bunlar da bonus:
(link)
(link)
(link)
(link)
 
Lastik basıncı değerlerini yeni gördüm. Çok yüksek basınçta kullanıyorsun lastikler.
Zangır zangır titriyor bisiklet demenin nedeni de o.
115PSI düzgün yollar için ideal. Bozuk yollar için 105 civarına inersen çok daha rahat edersin.

(23C lastikler için konuşuyorum. Daha kalınsa lastiklerin biraz daha düşebilirsin.)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silivrili
@Gökhan Toros

Sağ ol Gökhan, hemen hemen herkes seninle aynı fikirde basınç konusunda ama internetten okuduklarıma bakılırsa, yüksek basınçta alet daha hızlı ve atik oluyormuş.
Tabii dediğii gibi hiç abartmıyorum, alet zangır zangır titriyor ama alıştım yada fantazi oldu, konforsuz gelmiyor bana açıkcası, çok abuk sabuk yollara da girmemeye çalışıyorum tabi.

Dün mesela ön 140PSI, arka 145PSI sürdüm (145 zaten lastiğin max değeri, jantlar clincher) yok bir şikayetim.
Onaylıyor musun bu yüksek basınç = agresif bisiklet denklemini?
 
@Oguz_

Onaylamıyorum.
Bu sadece cam gibi zeminde geçerli.
Normal asfalt bir sürü engebeden oluşuyor. Sert lastik her birinin üzerinden sekiyor. Bu da enerji kaybı demek.
Sana belki daha sert, atik gibi gelebilir, ama toplamda sana zararı daha fazla. Üstüne seni hırpalayıp çabuk yorulmana neden oluyor.
 
Geri