Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Satıldı Dahon Visc D18

Ortalama Üye Değerlendirisi:
5/5,
  • Bisiklet Marka:
    Dahon
    Bisiklet Model:
    Visc D18
    Kadro Boyu (inç/cm):
    Standart
    Jant Boyu:
    20 Jant
    Fren Sistemi:
    V Fren
    Türü:
    Amortisörsüz
    Çekiş Sistemi:
    2 x 10
    Garanti Durumu:
    Garantisi Var
    Bulunduğu Şehir:
    Trabzon
    Kargo Seçenekleri:
    Alıcı Ödemeli
    Fiyat:
    2.500 TL
    Kullanım Süreniz:
    11 ay, 1330 km
    Durumu:
    İkinci El
    Bisikletimi 2015 Kasım ayında sıfır aldım.
    Tek elden sadece şahsım tarafından sadece 1330km kullanıldı. Bir yılı aşkın garantisi devam ediyor.

    Nokta kadar çiziği ya da hatası yoktur zira çok merakım var bisiklete özenle kullanırım sakınırım kollarım.
    Bisikleti katlanmış halde arabada otobüste hiç taşımadım. Bir kere dahi yere düşmedi. Turlara çıktığımda en güvenli yere park edip gözüm önünden hiç ayırmadım.
    Çok mu pimpirikliyim ne?
    Bisiklet konusunda evet.

    Sıfır bisiklet almış olma hissiyatına kapılmaktan kendinizi alamayacaksınız.
    O kadar iddialıyım bu mevzuda :)

    Bu modelde ve forumda paylaşıldığı kadarıyla Mu D8 modelinde bir jant ebatı sorunsalı mevcut.

    Dahon Mu D8 Schwalbe dış lastik sorunu!

    buradan inceleyebilirsiniz benim de paylaşımlarım var ayrıca Dahon Kullanıcıları Kulübünde de paylaşımlarım var inceleyebilirsiniz.

    Kısaca anlatayım; üzerinde gelen Kenda marka 20x1.35 ebatındaki slim lastikler oldukça kalitesizmiş hem sık patlıyordu hem de yaklaşık 900km kullandım arka lastik eridi bitti.

    Lastik alayım dedim ilk olarak schwalbe maraton green guard 20x1.50 ebatında lastik aldım ancak tüm uğraşlara rağmen lastiği janta takmanın fiziksel olarak imkanı yok. Neyse taktım onu diğer katlanıra.

    Sonra yine schwalbe citizen 20x1.60 ebatında bir lastik daha aldım taktım takmasına ancak lastik janta uymadı tekerlek resmen yumurta gibi eliptik şekilde döndü. Ne yaparsan yap lastik janta simetrik olarak oturmuyor.

    Daha sonra hem üzerinde gelenle aynı ölçüde olsun hem de olmuşken en iyisinden olsun diye schwalbenin marathon plus 20x1.35 modelini Türkiye'de bulamadığım içün Almanya'dan getirttim taktım ve bir önceki ile aynı sorun tekerlek yumurta gibi dönüyor.

    Buradaki Dahon bayisi ile de durumu tüm teferruatlarıyla istişare ettik neticede bayi de jant ölçüsünün 20" den büyük olduğunu kabul etti.

    Neyse sorunu bir an önce çözmek ve marathon plus lastikleri takabilmek için bayi aracılığı ile Aslı Bisiklet'ten Dahon D8 de kullanılan tek katlı orjinal jantlarından getirtmesini istedim. Süreç sonunda D8 jantı yerine daha kaliteli ve çift katlı yine orjinal dahon jantları geldi. Lastikleri taktık sorunsuz bir şekilde uydu.
    Lastikler ve orjinal jantlar takılalı 450km yol yaptım sıfırdan farksız durumdalar.

    Orjinal jantlar ve sadece marathon plus lastikler için 360 TL sarf edildi.

    Sözü uzattık ancak bu modellerle ilgilenenler için bu bilgilerin fevaid olacağı kanaatindeyim.

    Bisikletle beraber üzerinde gelen o meşhur orjinal jantları da vereceğim.

    Ayrıca bir çift sıfır schwalbe citizen 20x1.60 ebatında lastik, üzerindeki siyah alüminyum matara kafesi ve çok az kullanılan orjinal katlanır pedalları ile bir çift kalpiyeli pedal da verilecektir.

    Görsellerde üzerinde görünen Brooks sele yerine orjinal selesi olan Selleroyal vacuumlight selesi verilecektir. Ayna, zil, sayaç, stop lambası ve reflektörlü bantlar diğer bisiklete aktarılacağından verilemeyecektir

    Visc D18'in en büyük özelliği başta vites sayısı ve 53/39'luk aynakolu ile 12/27'lik rublesi ile gerçekleten çok performanslı bir makine. Yokuş tırmanmadaki avantajları da cabası. Elimde 3yıl önce aldığım ilk katlanırım olan bir de vybe c7a modeli olduğundan hatta arkadaşımda bulunan D8 modelini çokça test etme imkanım olduğundan mukayese ederek bizzat anladımki Dahon katlanırlar arasında Visc D18 bambaşka.

    Ayrıca kablolar kadro içinden gidiyor, orjinal pompalı sele borusu, matara kafesi için yuva mevcut, elcikler kelepçeli kaymıyor, alüminyum hafif bagaj, rulmanlı octaling orta yatak, gidon açısı ayarlanabiliyor, gidon özellikle dışa katlanıyor bunun avantajı ise istenirse drop bar, bullhorn ya da kelebek tarzı gidon takılabiliyor.

    Gelelim satış nedenime. Mtb ye geçme kararım neticesinde ful xt setli bir mtb almış bulunuyorum. Bunun için bu özel midilliyi ve tur bisikletim olan Scott Sub35'i satışa çıkarıyorum.
    Diğer ilanıma da bakınız.:)

    Bisikletin özellikle buradan bisiklet forumdan satılmasını arzuluyorum zira alan arkadaşın her türlü dönütte bulunmasını istiyorum.

    Söz uçar yazı kalır cihetiyle tüm detayları yazmaya gayret ettim daha fazla bilgi ya da görsel için mesai saatleri dışında iletişime geçebilirsiniz.

    Bisiklet orjinal kutusunda ve nakliye aparatları ile paketlenip sadece kargo ile gönderilecek olup kargo alıcıya aittir.

    Alana da satana da şimdiden hayırlı olsun.
  • Kadro Model/Tip:
    Alüminyum kadro
    Maşa:
    Sabit maşa
    Ön Aktarıcı:
    Microshift 2'li
    Arka Aktarıcı:
    Shimano Tiagra 9'lu
    Aynakol:
    53/39 octaling orta yatak
    Ön Fren:
    Dahon V fren
    Arka Fren:
    Dahon V fren
    Vites Kolları:
    Microshift
    Ruble:
    12/27 9'lu
    Zincir:
    Powerlinkli zincir
    Gidon:
    Dışa katlanan sabit gidon
    Gidon Boğazı:
    Açı ayarlı
    Sele:
    Selleroyal vacuum light dardo
    Sele Borusu:
    Dahon pompalı sele borusu
    Jant Seti:
    Dahon
    Lastikler:
    Schwalbe Marathon Plus 20x1.35
    Materyal:
    Alüminyum
  • İletişim Şekli:
    -
  • Şehir:
    Trabzo/Ortahisar