Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Zorlu Arazi

Konu, 'Tekerlekler' kısmında dune tarafından paylaşıldı.

  1. dune

    dune Yeni Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    12
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Istanbul
    Seviye:
    Ağırlıklı olarak dağ,tepe,çalı çırpı dinlemeden arazide bisiklet kullandığımdan dolayı sürekli lastik patlıyor.2 adet yedek lastik taşıyorum, ikisini de aynı gün değiştirdiğim de sık oluyor ve artık lastik değiştirmekten bıktım.
    Bunun bi püf noktası var mıdır.?
    Yada önerebileceğiniz bu tür koşullara uygun iç ve dış lastikler hangileridir.?
    Bu konuda ne yapmam daha akılcıdır.?
     
  2. yamaç kolatan

    yamaç kolatan Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    182
    Beğeniler:
    158
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    bnce en iyi yöntem tubeless a geçmektir böylece giç lastik derdine düşmezsiniz
     
  3. Şerif Şentürk

    Şerif Şentürk Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.144
    Beğeniler:
    784
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    yada patlak önleyici kullan
     
  4. Haşim Okyay

    Haşim Okyay Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.246
    Beğeniler:
    4.692
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Dana önce forumumuzda konu ile ilgili soru ve cevaplar konuşulmuştu.

    Bu konulara BURADAN , BURADAN ve BURADAN ulaşabilirsiniz.

    Daha fazlası için ARAMA kısmından konu ile alakalı kapsamlı bir arama yapmanızı öneririm. Mutlaka sorularınıza cevaplar bulacaksınızdır :in:
     
    Faik BİLGİN ve Hakan Yazman bunu beğendi.
  5. Nevzat KÖSEOĞLU

    Nevzat KÖSEOĞLU Onursal Üye

    Kayıt:
    11 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.505
    Beğeniler:
    634
    Şehir:
    Samsun
    Seviye:
    ben sana lastik önereyim michelin xcr x term lastık yerı parcalıyo resmen
     
  6. dune

    dune Yeni Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    12
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Istanbul
    Seviye:
    Fiyatı ile ilgili bilgin var mı.?
     
  7. Haşim Okyay

    Haşim Okyay Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.246
    Beğeniler:
    4.692
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Arkadaşın bahsettiği lastik tubeless bir lastik. Bu lastiği kullanman için çember setiği değiştirmen gerekir.
    Fiyatına ve özelliklerine de BURADAN bakabilirsin :in: Bu fiyat teki içindir ona göre ;)
     
  8. dune

    dune Yeni Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    12
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Istanbul
    Seviye:

    Ön ve arka jant değişiçek o zaman.
    Epey bi fiyata çıkar herhalde.

    Teşekkürler..
     
  9. Nevzat KÖSEOĞLU

    Nevzat KÖSEOĞLU Onursal Üye

    Kayıt:
    11 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.505
    Beğeniler:
    634
    Şehir:
    Samsun
    Seviye:
    hayır jantı degıstırmene gerek yok iç lastıklede kullanabilirsin bi fark yaratmaz ama biraz agır olur zaten su anda agırlık degıl performans konusuyoruz o yuzden jastıgın performansında hiç bi degişiklik olmaz bu lastıgı tavsıye edıyorum
     
  10. yamaç kolatan

    yamaç kolatan Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    182
    Beğeniler:
    158
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    ya da tubeless kit ile normal jantınızı tubeless jant a çevirip güvenle kullanabilirsiniz..:in:
     
  11. Faik BİLGİN

    Faik BİLGİN Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    15 Şubat 2008
    Mesajlar:
    410
    Beğeniler:
    175
    Şehir:
    Amasya/Merzifon
    Seviye:
    kardeş biraz ağır olur ama bence en iyi yol lastiğin içine eski hatta kabak olmuş bir lastik serdir bu işlem çok basit ve maliyetide az eski lastiğin kenarlarını kestir bunu bisikletçiler yapar daha sonra eski lastiği diğerinin içine ser boşluk kalmayacak şekilde daha sonra yavaş yavaş hava vur bence önce az birşey vurup tekerleğin düzlüğünü kontrol et düz ise devam başka bir tavsiye ise aynı yöntemi eski bir şambyel ilede yapabilirsib belki bu yöntemler biraz garip olabilir ama yarayışlıdır sevgi&saygılarımla