Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Satıldı Zero speedplay yol pedalı ve ayakkabısı, ikinci el

Konu, 'Yol Bisikleti İlan Arşivi' kısmında batuhan özşen tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. batuhan özşen

    batuhan özşen Üye

    Kayıt:
    4 Haziran 2009
    Mesajlar:
    68
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    merhaba arkadaşlar, dağ bisikleti kullandığımdan dolayı zero speedplay stainless steel yol pedallarımı satıyorum, ayakkabısını birlikte vereceğim, fiyat 220TL dir, pedallar 207 gram ağırlığındadır, özelden mesaj atamıyorum, batuhan_ozsen@hotmail.com adresinden veya 0555 690 23 23 numaralı telefondan bana ulaşabilirsiniz, ankarada elden teslim edilecektir.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. batuhan özşen

    batuhan özşen Üye

    Kayıt:
    4 Haziran 2009
    Mesajlar:
    68
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    ayakkabı numarasını tam olarak bilmiyorum ama 42-43 olması gerek
     
  3. batuhan özşen

    batuhan özşen Üye

    Kayıt:
    4 Haziran 2009
    Mesajlar:
    68
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    bu arada özelden mesaj atabilirsiniz mesaj adetim 50 oldu :D
     
  4. batuhan özşen

    batuhan özşen Üye

    Kayıt:
    4 Haziran 2009
    Mesajlar:
    68
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    ilan günceldir, pazarlık payı vardır, ayakkabı 1 sene kullanılmıştır.
     
  5. batuhan özşen

    batuhan özşen Üye

    Kayıt:
    4 Haziran 2009
    Mesajlar:
    68
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    ilan günceldir, yalnızca pedalları almak isteyen arkadaşlara fiyatı 180TL
     
  6. batuhan özşen

    batuhan özşen Üye

    Kayıt:
    4 Haziran 2009
    Mesajlar:
    68
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    pedal+ayakkabı fiyatı 190TL olmuştur arkadaşlar, ilan günceldir
     
  7. batuhan özşen

    batuhan özşen Üye

    Kayıt:
    4 Haziran 2009
    Mesajlar:
    68
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    ayakkabı rezervedir arkadaşlar, ayakkabı 60, pedal 150TL, fakat ikisi 190TLdir.
     
  8. emreden

    emreden Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    7 Aralık 2006
    Mesajlar:
    508
    Beğeniler:
    311
    Şehir:
    Sabancı Üni - İstanbul
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    bu pedallar benim gördüğüm pedallar di mi batuhan. çok iyi bunlar yaa, zaten amerikadan getirtmiştin, sıfırı 180 dolar cıvarında bi şeydi :-O
     
  9. Alp Kuterdem

    Alp Kuterdem Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    28 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    498
    Beğeniler:
    89
    Şehir:
    İdealtepe, İstanbul
    Seviye:
    hocam güzel ürünler mtb ye gectiğim icin satıyorum demişsin.Ancak bağlantı yerleri standartsa mtb ye takılıpta kullanılabilir değil mi ?




    [​IMG]
     
  10. batuhan özşen

    batuhan özşen Üye

    Kayıt:
    4 Haziran 2009
    Mesajlar:
    68
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    evet mtb ayakkabı ilede kullanılabilir ama ayakkabının altının uyumlu olması gerekir, yani üç vida yeri lazım :)
     
  11. batuhan özşen

    batuhan özşen Üye

    Kayıt:
    4 Haziran 2009
    Mesajlar:
    68
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    ürün satılmıştır arkadaşlar, başlık kilitlenebilir, teşekkürler.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.