Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Zayıflık sorunu ve kilo kaybı

Konu, 'Sağlık - Antrenman - Beslenme' kısmında batuhandeha tarafından paylaşıldı.

  1. batuhandeha

    batuhandeha Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Nisan 2013
    Mesajlar:
    43
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    tekirdağ
    Bisiklet:
    Atala
    Seviye:
    boyum 170 yaşım 20 60-62 kilo aralığında gidip geliyorum. geçen sene 70 kilo civarındaydım ve sanki çok daha iyi performans gösteriyor gibiydim. sorum şöyle yeterli beslenildiği takdirde zayıflık performansı etkiler mi ?(örnek olarak sabah 1 poğaça öğlen döner akşam yarım ekmek bir şeyler, bir ölçek whey proteini süt ve bir kalıp çikolata yiyorum). birer gün arayla bazen ard arda 4-5 saat bisiklet sürüyorum sürüş sonrasında 1-1.5 kilo kayıp oluyor bu normal midir ?
     
  2. Artık Yok

    Artık Yok Bisikletkolik

    Kayıt:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    1.357
    Beğeniler:
    1.602
    Şehir:
    Türkiye
    Seviye:
    Bisikleti spor yapmak , yarışmak amacıyla kullanıyorsanız doğru beslenmek zorundasınız katettiğiniz kilometre sonunda yaktığınız kalori miktarını bilmeli ve kaybdeilen sıvı , protein ve karbonhidratlar vücuda en kısa zaman diliminde kazandırılmalıdır yoksa olması gerektiğinden fazla kilo kaybedersiniz bu da fizyolojisini etkilediği için kendinizi olduğundan daha güçsüz hissedersiniz
    doğru bir sürüş , yeterli beslenme ve düzenli bir uyku ile bu sorunu aşabilirsiniz linklerde göreceğiniz başlıklar yardımcı olacaktır

    http://cyclingtr.com/blogs/bisiklet-beslenme/default.aspx?PageIndex=3
     
  3. Gökhan Semiz

    Gökhan Semiz Doğa, Kamp, Yaban

    Kayıt:
    23 Mart 2013
    Mesajlar:
    795
    Beğeniler:
    379
    Şehir:
    İstanbul / Bahçelievler
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Bu beslenmeyle kilo kaybı normal.
     
  4. ToffieBoi

    ToffieBoi Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4.484
    Beğeniler:
    7.050
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Gökhan
    Bisiklet:
    Orbea
    Seviye:
    Whey proteini su ile almalısın, süt ile değil.
    Onu da ya sabah kalktığında, ya da idman sonrası. İkisi beraber daha makbule geçer.

    Sütü ise gece yatmadan önce içmen daha mantıklı.

    Sürüş sonrasi gelen kilo kaybı, su kaybıdır. Onu da saat başı bir matara ve üstü su içerek çözebilirsin.


    -ekleme-
    Sürüşten önceki gecelerde karbonhidrat ağırlı ek bir öğün çok mantıklı. Ayrıca sürüş öncesi ve sırasında de iyi beslenmen gerekiyor.
     
    batuhandeha ve Erhan Gunes bunu beğendi.
  5. Nikola.gulucan

    Nikola.gulucan Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Kasım 2012
    Mesajlar:
    167
    Beğeniler:
    24
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Yaşıt sayılırız. boy 1.75 kilo 58 ve halen fazlam olduğunu düşünüyorum : )