Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

yolcular

Konu, 'İstanbul Avrupa' kısmında gökhan öztürk tarafından paylaşıldı.

  1. gökhan öztürk

    gökhan öztürk Kıdemli Üye

    Kayıt:
    16 Aralık 2006
    Mesajlar:
    218
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    istanbul bagcılar
    Seviye:
    yolcular nerdesınız abicim hep bmx ve mtb var formda baska takılan yokmu bike camiasında
     
  2. chacter_dead

    chacter_dead Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Ocak 2007
    Mesajlar:
    266
    Beğeniler:
    30
    Şehir:
    Beşiktaş, İstanbul
    Seviye:
    onlar daha klasman :cool: biz burda geğik yapıyoruz onlar gerçekten bisiklet sürüyorlar :) MTB lerde öle bi tek biz bmxciler geğik yapıok :)
     
  3. sGonzales

    sGonzales Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    5 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    543
    Beğeniler:
    472
    Şehir:
    İSTANBUL/G.O.PAŞA
    Seviye:
    Merhaba gökhan merak etme buradayız ama yol bisikleti ile ilgili konu olmadığı için olsada yazan olmadığı için bizde böle takılıyoruz.
     
  4. Serkan Taşdelen

    Serkan Taşdelen Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    2.692
    Beğeniler:
    5.216
    Şehir:
    Türkiye
    Seviye:
    Ben bu kelimeni hiç sevmedim. Hepimiz birşeyler için uğraşıyoruz. Kimsenin geyik yaptığına inanmıyorum sevgili kardeşim.
    Geyik yapılacak an var yapılmayacak an var. Genelleme yaparak konuşursan olmaz...

    Burada Klasman sporcularıda görmek mutlu eder bizi..

    Sevgiler...
     
  5. chacter_dead

    chacter_dead Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Ocak 2007
    Mesajlar:
    266
    Beğeniler:
    30
    Şehir:
    Beşiktaş, İstanbul
    Seviye:
    serkan abi biz daha önce konuştuk beni azcık olsa tanıyosun benim anlatmak istediğim sizlerin hepinizin işiniz gücünüz var biz sadece takılıyoruz demek istedim ama sen beni yanlış anladın bende şu an şirkette tasarım yapıyorum bi yandan burayı yakalıyorum ayrıca YOL BİSİKLETLERİ ve MTB ler profesyonel olarak bisiklet sürüyor bu sitedeki çoğu freestyle ve trialle tanıştım ve hiç birimizde kask dizlik vs. yoktu ve bisiklet sürüp kola içiyoduk bi MTB abi bize kızdı işte klasmanda bu idi
     
    Serkan Taşdelen bunu beğendi.
  6. Nedret Günaydın

    Nedret Günaydın Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2007
    Mesajlar:
    4.654
    Beğeniler:
    3.754
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    merak etme buradayız hem yol hem mtb var bende istediğin zaman görüşür,konuşur ve pedal basarız.:)
     
  7. Nedret Günaydın

    Nedret Günaydın Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2007
    Mesajlar:
    4.654
    Beğeniler:
    3.754
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    hem muhit olarak yakınız sana özele yazdım..:)
     
  8. gökhan öztürk

    gökhan öztürk Kıdemli Üye

    Kayıt:
    16 Aralık 2006
    Mesajlar:
    218
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    istanbul bagcılar
    Seviye:
    ahmet eklesene abi yavvvvvvvvv
    beni deppec_mod@hotmail.com
     
  9. Serkan Taşdelen

    Serkan Taşdelen Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    2.692
    Beğeniler:
    5.216
    Şehir:
    Türkiye
    Seviye:
    ;) ;) :in: :in:
    Anlaşılmıştır Kardeşim....

    Sevgiler...
     
  10. chacter_dead

    chacter_dead Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Ocak 2007
    Mesajlar:
    266
    Beğeniler:
    30
    Şehir:
    Beşiktaş, İstanbul
    Seviye:
    eyvallah serkan abi :) Abimsin :)