Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

yol yarışları iptal edildi

Konu, 'Güncel Haberler' kısmında seyyah bisiklet kulübü tarafından paylaşıldı.

  1. seyyah bisiklet kulübü

    seyyah bisiklet kulübü Yeni Üye

    Kayıt:
    25 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    amasya
    Bisiklet:
    Sedona
    yol bisikleti kapanış yarışları amasya gençlik ve spor il müdürünün ilimizde trafik sorunu var demesi üzerine yarışlar iptal edildi....
    şimdi sormak lazım bu beyefendiye bu yarışların amasyada yapılması için çaba sarf eden insanlar amasyada ki trafik probleminin çözümünü bisiklet kullanımının yaygınlaştırılmasında görmüş olamazlar mı ?
    bir diğier husus ise fedarasyona gönderdiğiniz yazıda belirtiğiniz bisiklet parkuru şehir merkezinde olmaz zaten fedarasyonun istediği 10km ile 120 km arası yol parkuruna eğer ki danışsaydınız birden fazla örnek verilebilirdi.
    sayın müdür bey biz fedarasyona müracaatımızı yapıp yeni bi yarış planlanmasını isteyeceğiz bakalım bu sefer mazeretiniz ne olacak.
     
    ihsangencer bunu beğendi.
  2. ihsangencer

    ihsangencer Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Şubat 2011
    Mesajlar:
    524
    Beğeniler:
    701
    Şehir:
    alanya
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    her işi eline yüzüne bulaştıran zihniyetin artıkları, gül gibi alanya yarışlarını harcadılar. sezon başında, listede hem açılış yarışı hem de kapanış yarışları alanya'da gözüküyordu.
     
  3. mehmet roy

    mehmet roy Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2014
    Mesajlar:
    242
    Beğeniler:
    116
    Şehir:
    bilecik
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Yav arkadaşlar bisiklet kullanımının yaygınlaştırılması ne demek ya :D
    Adam kullanmak istemiyorsa kimse kullanıramaz keza motosiklette öyle
    Kim ne seviyorsa onu kullanıyor.
     
    M.A.Y. bunu beğendi.
  4. emrah sökmenberk

    emrah sökmenberk Kıdemli Üye

    Kayıt:
    6 Nisan 2014
    Mesajlar:
    209
    Beğeniler:
    133
    Şehir:
    sakarya
    Adı:
    emrah
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    her zaman ki gibi bahaneler beceriksiz bilinçsiz bir yapı.
     
  5. Fırat Y.

    Fırat Y. Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    926
    Beğeniler:
    1.502
    Şehir:
    samsun
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    o iş öyle değil işte,bir şeyi sevmek için önce onu denemek gerek, oturduğu yerde kimsenin içine bisiklet sevgisi düşmez, insanları denemeye ikna etmenin en güzel yolu da bisiklet yolu yapmaktır, bir şehre bisiklet yolu yap hemen bak gör bisiklet sürenlerin sayısı hemen nasıl artıyor, avrupada bisiklet neden bu kadar seviliyor hiç düşündün mü? adamların genlerinde yok herhalde bisiklet sevgisi, bizimde genlerimizde trafik canavarlığı yoktur herhalde
     
    Jabbar bunu beğendi.
  6. Kaan.Özçelik

    Kaan.Özçelik Forum Demirbaşı

    Yaş:
    45
    Kayıt:
    5 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    514
    Beğeniler:
    1.041
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Belli bir hareket tarzının devlet politikası olması, halkın menfaatleri için mümkün olabilir. "Bunların ne olacağına kim karar vetecek. Ben kindar gençlik istemiyorum" diyenler de haklı tabii ki. Ama söz konusu olan, ülkenin dışa bağımlı petrol ihtiyacının azaltılması = bisikletin yaygınlaştırılması olduğunda durum değişiyor sanki. Ne dersiniz?
    İşin içine "devlet politikası" girdiğinde önce halkın daha çok okuması ve "biz bunu istemiyoruz" diyebileceği mekanizmaların kurulmuş olması gerekiyor sanırım. 4-5 yılda bir sandıkla olmuyor bu işler.

    Tapatalk kullanılarak gönderilmiştir
     
  7. seyyah bisiklet kulübü

    seyyah bisiklet kulübü Yeni Üye

    Kayıt:
    25 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    amasya
    Bisiklet:
    Sedona
    kullananı görmeyince kendisi niye ortaya çıksın ki...hem bi işi yaparken profosyenelleri örnek alamak gerekmez mi ...mesala siz doğduğunuzdtan beri bisiklet kullanıyomusunuz ...bu kültür size de mutlaka birileri tarafındanaşılandı .... yada gündelik hayatta karşılaştığınız soyut yada somut bi takım şeyleri görerek duyarak buna karar verdiniz...algıda seçicilik yapmak için bu tür organizasyonlara ihtiyacımız var.milyonlarca raflarda bekleyen bisiklet var hangisi kendi kendine yaygınlaşıyo....
     
    YüzSürKoş bunu beğendi.
  8. Hasan Saylık

    Hasan Saylık Onursal Üye

    Kayıt:
    15 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.209
    Beğeniler:
    1.765
    Şehir:
    Aydın, Karacasu
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    İnsanlara neyi verirseniz onu alırlar , bisiklet, motorsiklet yada araba yani birisi illa ki motor kullanıcam diye motor kullanmaz. Ülkemiz petrol ve otomobil sanayileri sömürüsü altındarı bize yıllardır karayolu yaptılar bizde kara yoluna yöneldik. Tren yolu mu yaptılar ya da bisiklet yolu mu yaptılar. İnsan istediğini kullanırmış.
     
  9. Oğuzhan Y.

    Oğuzhan Y. Bisikletkolik

    Kayıt:
    12 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.132
    Beğeniler:
    2.068
    Şehir:
    Bolu
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
  10. mehmet roy

    mehmet roy Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2014
    Mesajlar:
    242
    Beğeniler:
    116
    Şehir:
    bilecik
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    evet insan istediğini kullanır.Ben kendi arkadaş gruplarımdan,üni mahalle,diğer üni vb
    bisiklete karşı ''çocuk işi'' olarak bakanların çoğunluğunu gördüm.
    Aynı şekil çoğunluk motosiklet tehlileli diye kullanmıyor.Ya da trafğe çıkmayıp mahallede takılıyor.
    Otomobil sömürüsü altında olduğumuzun farkındadım.
    Ancak cumhuriyetin ilk yılllarından itibaren demir yollarına önem verildi.Karayolu değil.
    Ha adam gibi karayolları da daha yeni yeni yapıldı.Tren de öyle.
    Bisiklet birazda kültür.
    Ha reklamla falan filanla insanlar bi nebze olsun yönlendirilebilir o ayrı.

    Ama sonuçta insanlar ne kullanmak istiyorsa onu kullanır.

    Mesela ben sadece kardiyo(koşmaktan nefter ederim) ve bacak kaslarımı daha da kuvvetlendirmek için ayrıca dizlerimin ağrısına iyi geldiği için biniyorum ve yeni bisiklet almak istiyoum.
    buna doğa gezileri ve bakkala falan gitmeyi de ekleyebilirim.
    Onun dışında ulaşım aracı olarak görmüyorum pek bisikleti.

    Eski nesiller dert tasa FAKİRLİK,darbe,karışıklık çok gördü.Onun için bu tarz kültürler gelişemedi bizde.Ekmek parası derdine düştü çoğu.
    Yeni nesiiller ve bizler bunu kırabiliriz gelecekte.
     
    M.A.Y. bunu beğendi.
  11. sükrü osman

    sükrü osman Yeni Üye

    Kayıt:
    27 Şubat 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul bayrampaşa
    Seviye:
    bırakın kim ne isterse onu kullansın
     
  12. muratcolakoglu

    muratcolakoglu Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2012
    Mesajlar:
    2.869
    Beğeniler:
    517
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Colnago
    Seviye:
    Amasaya küçücük yer, nasıl bir trafik sorunu olabilir? Trafik sorunu varsa yöneticilerin beceriksizliğidir.
     
  13. seyyah bisiklet kulübü

    seyyah bisiklet kulübü Yeni Üye

    Kayıt:
    25 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    amasya
    Bisiklet:
    Sedona
    aynen öyle küçücük yer ve tamamen beceriksizlik başka bi şey değil