Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Yol bisikleti yanına mtb

Konu, 'Dağ Bisikleti / MTB / Mountain Bike' kısmında ajajya tarafından paylaşıldı.

  1. ajajya

    ajajya Üye

    Yaş:
    20
    Kayıt:
    2 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    98
    Beğeniler:
    22
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    alperen
    Seviye:
    Yol bisikletini satıp cyclecross mu alsam,sehir bisikletimi alsam yoksa temelli mtb ye mi geçsem diye düşünürken karar verdim.Xrs 040 bisikletimin yanina bir mtb alcam.Fakat bütçe açıkçası suan yok elimdeki gereksiz seyleri satip almayi planliyorum :(
    Bu yüzden bana kilitli amöstisörü olan,dağda taşta sıkıntı çıkarmıcak,olabildigi kadar f/p yuksek olan ve 600 tl yi geçmeyecek bi mtb lazim ne önerirsiniz.Kadroyu kaliteli düşünüyorum sonra yükseltme yavas yavas yapabilirim ama bu fiyatada kaliteli kadro zor herhalde :)
    Bekliyorum cevaplarinizi iyi pedallamalar...
     
  2. fatihözüdoğru

    fatihözüdoğru Kıdemli Üye

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    7 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    219
    Beğeniler:
    126
    Şehir:
    Nevşehir
    Seviye:
    2.el 600 liraya bulursun sahibinden.com'da araştırabilirsin. Benim bildiğim kadarıyla alüminyum kadrolarda 6061 kadrosuna göre, 7005 daha iyi.
     
    ajajya bunu beğendi.
  3. M.Burak KARADAĞ

    M.Burak KARADAĞ Onursal Üye

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    22 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.701
    Beğeniler:
    2.030
    Şehir:
    İstanbul, tatil dönemlerinde Ankara
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Hocam ben sizin tam tersi kafanızdayim şuan. Mtb kullanıcısıyim. Mtbmin yanına birde salcano xrs040 Sora alicam :) Mtb konusuna hakim ancak yoldan pek cakmayan biri olarak sizin tam tersinizim anlayacağınız :) 600 liraya başarılı bir kadro. İih. Olmaz. Alamazsınız :D biraz biriktirebiliyorsaniz biriktirin. 1100-1200 lira civarına güzel F&P mtbsi alabiliyorsunuz.
    Ama zor derseniz bence bi kadro alın o bütçenin hepsine. Elinize para geçtikçe 0-2. El toplayıp yavaş yavaş bisikleti bence.
     
  4. ajajya

    ajajya Üye

    Yaş:
    20
    Kayıt:
    2 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    98
    Beğeniler:
    22
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    alperen
    Seviye:
    Valla yaz bitmeden binmek istiyorum doya doya mtb yede o yüzden kadro alıp yavasca toplamak yerine salcanonun ucuz mtb lerinden alır sürerim sonra kadro vs. değiştiririm sanırım.Ama aklımda bi model yok açıkçası.

    Bide mtb alırken 26" 27.5" 29" kavramına çok yabancıyım.Kullanım alanları nelerdir.Açıkçası ben bazende gezi için kullanacağım için 27.5" diye düşündüm ama siz ne dersiniz?
     
    M.Burak KARADAĞ bunu beğendi.
  5. M.Burak KARADAĞ

    M.Burak KARADAĞ Onursal Üye

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    22 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.701
    Beğeniler:
    2.030
    Şehir:
    İstanbul, tatil dönemlerinde Ankara
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    @ajajya 600 lira civarına sıfır herhalde bi salcano ng650 var.
     
  6. ajajya

    ajajya Üye

    Yaş:
    20
    Kayıt:
    2 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    98
    Beğeniler:
    22
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    alperen
    Seviye:
    Aynen onu gördüm ama zayif bi model herhalde amörtisör kilidide yok.İkinci el bakicam sanirim :)
     
    M.Burak KARADAĞ bunu beğendi.