Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Yok böyle bir şey

Konu, 'Şikayetim Var!' kısmında Gangstermag18 tarafından paylaşıldı.

  1. Gangstermag18

    Gangstermag18 Yeni Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    12 Aralık 2015
    Mesajlar:
    12
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    İrfan
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Foruma yeni üye oldum tanışma bölümüne girip kendimi tanıtmak istiyorum forumun cevabı buna yetkiniz yok. Çok saçma sapan bişey. Aklı sır erdiremedim şahsen.
     
    Turan ve Ulaş Çavuşoğlu bunu beğendi.
  2. Tolga Çelebi

    Tolga Çelebi Culebrist

    Kayıt:
    2 Haziran 2013
    Mesajlar:
    2.655
    Beğeniler:
    3.895
    Şehir:
    Üsküdar / İstanbul
    Adı:
    Tolga Çelebi
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    Siz Tanışma kısmına girip konu açarak mı kendinizi tanıtmak istiyorsunuz ? Zaten bunun için belirli bir konu var. O konu başlığı altında kendinizi tanıyabilirsiniz.
     
    Hayrettin ve mariokaldato bunu beğendi.
  3. Gangstermag18

    Gangstermag18 Yeni Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    12 Aralık 2015
    Mesajlar:
    12
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    İrfan
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Hayır da mesela tanışma bölümünde konu açıp kendimi tanıtmam gerekmiyormu?
     
  4. Bianchi tdl 1300

    Bianchi tdl 1300 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    563
    Beğeniler:
    269
    Şehir:
    İstanbul-Beylikdüzü
    Adı:
    Kartal kaan
    Seviye:
    Ben de büyük bir olay var zannettim :D
     
    emre_s ve Hayrettin bunu beğendi.
  5. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    I am the Uptown R. ve mariokaldato bunu beğendi.
  6. Gangstermag18

    Gangstermag18 Yeni Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    12 Aralık 2015
    Mesajlar:
    12
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    İrfan
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Böyle yazınca daha çok kişiye ulaşabileceğimi düşündüm .d
     
    Serkan Mıstınoğlu bunu beğendi.
  7. mariokaldato

    mariokaldato Özlem, Yün don ve epılpay

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    1 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    3.716
    Beğeniler:
    8.236
    Şehir:
    Bursa
    Adı:
    Raşit Cumhur Çakın
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    bende geçenlerde bim mağazalarından kışlık aşofman aldım hemen aşofman foruma üye oldum kendimi tanıttım
     
  8. mariokaldato

    mariokaldato Özlem, Yün don ve epılpay

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    1 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    3.716
    Beğeniler:
    8.236
    Şehir:
    Bursa
    Adı:
    Raşit Cumhur Çakın
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    @Murat Cömez
     
    geziniyo bunu beğendi.
  9. Murat Cömez

    Murat Cömez En yeni üye - Kayıt: Az önce

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    21 Nisan 2013
    Mesajlar:
    5.891
    Beğeniler:
    9.316
    Şehir:
    Giresun
    Adı:
    Murat Cömez
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Eee artik konuyu acmissin, kac kisiyle tanistin bakalim????????????????????:):):):):):):)

    Asofman dedinde aklima geldi, bende bir asofman almak istiyorum acaba hangisini alsam. Boyum 175cm, bacak boyum 78 ve bütcem 40TL.
    Bana kac beden olur ve neler tavsiye edersiniz?
    Bunlarin mesela havali bacagi ve elden tetikli belini gerdirmelisi varmi.

    Arkadaslar acil önerilerinizi bekliyorum.
     
  10. Hayrettin

    Hayrettin CCX'sel üye

    Kayıt:
    4 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    534
    Beğeniler:
    537
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Hayrettin
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
     
    geziniyo bunu beğendi.
  11. Gangstermag18

    Gangstermag18 Yeni Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    12 Aralık 2015
    Mesajlar:
    12
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    İrfan
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Aşofman uymadıysa uyduralım arkadaşlar. Sizin oralarda misafirperverlik böyle mi oluyor.
     
  12. Yusuf G.

    Yusuf G. Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    28 Ocak 2013
    Mesajlar:
    531
    Beğeniler:
    591
    Şehir:
    Kocaeli/Gölcük
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Bizim buralarda misafirler içeriye "yokböylebirşey" diye dalmıyor yalnız.

    Uygun bir konuya selam verip kendinizi tanıtarak tanışabilirsiniz. Yok illa yeni konu açıcam ben diyorsanız ve açamıyorsanız yönetici arkadaşlara bildirin sorununuzu yardımcı olsunlar. Gereksiz yere ne kendiniz gerilin ne de başkalarını gerin.
     
  13. Murat Cömez

    Murat Cömez En yeni üye - Kayıt: Az önce

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    21 Nisan 2013
    Mesajlar:
    5.891
    Beğeniler:
    9.316
    Şehir:
    Giresun
    Adı:
    Murat Cömez
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Benimki uymadi ya, bi uydurursan cok iyi olacak.

    NOT: Bizim burada ilgi cemek isteyen arkadaslari böyle agirliyorlar malesef.
     
    mariokaldato ve geziniyo bunu beğendi.
  14. Gangstermag18

    Gangstermag18 Yeni Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    12 Aralık 2015
    Mesajlar:
    12
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    İrfan
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    İlk yorumda adam ne güzel açıklamış biz anlamaya çalışıyoruz yorumlaşıyoruz murat çömez mariakaldota tartışma ortamı yaratan sizsiniz. Yok aşofman almış da uymamış. Sonra biri çıkar Uydurur.
     
  15. Murat Cömez

    Murat Cömez En yeni üye - Kayıt: Az önce

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    21 Nisan 2013
    Mesajlar:
    5.891
    Beğeniler:
    9.316
    Şehir:
    Giresun
    Adı:
    Murat Cömez
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Huyumuz kurusun @mariokaldato ve ben böyleyiz iste. Zaten o yüzdende kimse sevmez bizi.;)
     
    mariokaldato, geziniyo ve V3DAT bunu beğendi.
  16. geziniyo

    geziniyo Üyeliği iptal edildi

    Kayıt:
    9 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    3.598
    Beğeniler:
    6.936
    Seviye:
    @Gangstermag18 Öncelikle foruma hoş geldin...Konu başlığını görünce aklım çıktı yine bi kaza haberi var heralde diye...Girip bakınca gördüm ki yeni bir üye gelmiş ve konu açamamış buna da kızmış...Şöyle ki @Murat Cömez ve @mariokaldato tartışma falan çıkarmıyor ya da ortamı germiyor...Latife yapıyorlar ama yeni üye olduğun için ve forumda kimseyi tanımadığın için yanlış anlamışsın ;) Tekrar hoş geldin fakat unutmadan şunu belirteyim biz yıllardır forum üyeleri olarak sürekli aynı konuların açılması ve gelen yeni üyelerin forumda değerli binlerce konuya bakmadan araştırmadan lap diye konu açmalarına biraz alınıyoruz haklı olarak :)
     
  17. V3DAT

    V3DAT GezeLim qöreLim modumda :D

    Kayıt:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    624
    Beğeniler:
    1.008
    Şehir:
    Afyon-KAYSERİ
    Adı:
    Vedat
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    artı @geziniyo :)
    Sizi sevmeyenler ölsün :D
     
  18. Serkan Mıstınoğlu

    Serkan Mıstınoğlu Road Runner

    Kayıt:
    24 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.741
    Beğeniler:
    10.800
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Cervélo
    Seviye:
    @Gangstermag18 , sonuç olarak sizi gayet iyi tanıdık :D
    belki de rahatlıkla konu açabilseydiniz bukadar ilgi çekmeyecektiniz. bence her işte bir hayır var, baya popi oldunuz :D
     
  19. V3DAT

    V3DAT GezeLim qöreLim modumda :D

    Kayıt:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    624
    Beğeniler:
    1.008
    Şehir:
    Afyon-KAYSERİ
    Adı:
    Vedat
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
  20. mariokaldato

    mariokaldato Özlem, Yün don ve epılpay

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    1 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    3.716
    Beğeniler:
    8.236
    Şehir:
    Bursa
    Adı:
    Raşit Cumhur Çakın
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    bilader bak senin bu yaptığını gerçek hayatta bir kıraathanede uygulamalı deneyelim :
    Kaveye girdin , içerisi kalabalık , bağırdın ocakçıya "bana bir çay ver"
    adam seni duymadı bu sefer başladın söylenmeye kave patronuna, ocakçıya ve ortama....Birileri seni sakinleştirmek için sana latife etttiler , sen onlarada atar yaptın , giderde yaptın diyelim... En basit mantıkla sopa yersin. Anlıyor musun tavrının yanlış olduğunu? ben demek istemiyorum " döveriz seni" yanlış anlama tavrın gereksizce gerginliğe sahip ve hatalı...haaaa yine bana atarlanacaksan bi daha asla benim seninle muhatap olduğuma denk gelemezssin
     
    Murat Cömez, earendil05 ve V3DAT bunu beğendi.